Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RikskeSirac Bekijk Berichten
    Bij mij is het echt een lachertje aan het worden. De wagen is besteld sinds februari en tot over een maand was de productiedatum week 42. Van daag bel ik en het is al 43 geworden ZONDER definitieve bevestiging. Had ik het geweten, ik had de boel al lang afgezegd!Week 43 is 3de week van oktober. Volgens Dieteren heb ik hem dan eind november??? Moa jongens toch, niet te schatten.
    Veel sterkte jong. Nie plezant. Ze hebben mij ooit gepest door te zeggen dat de voorziene afhaaldatum (MB E) voor s'anderdaags niet doorgaat maar wel volgende week. Ik voelde mij rot en vloekte. Daarna hadden ze mij gerustgesteld dat het een leugentje was.
    AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Iemand enig idee wat levertermijn berline is als je nu bestelt?

Andere vraag: kan je de nieuwe LED-achterlichten, stijl A6 maar nu ook geïntroduceerd op S4, ook op de A4 berline krijgen?
      1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
      1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
      1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
      http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• Ik mag hem de 7e op gaan halen in Ingolstadt! Ben erg benieuwd. Levertijd was nog geen 9 weken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RobinJB Bekijk Berichten
          Ik mag hem de 7e op gaan halen in Ingolstadt! Ben erg benieuwd. Levertijd was nog geen 9 weken.
          besteld bij wie ?

Comment

• hoi, ik heb xenon + , dus wit licht + witte leds maar mijn mistlichten zijn geel; is dit bij iedereen?
            bedankt voor de reactie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kashba Bekijk Berichten
              hoi, ik heb xenon + , dus wit licht + witte leds maar mijn mistlichten zijn geel; is dit bij iedereen?
              bedankt voor de reactie
              mistlichten zijn met halogeen, dus blijkt geel in vergelijking met Xenon
              nu je Led's hebt, moet je niet meer met mistlichten rijden om op te vallen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                mistlichten zijn met halogeen, dus blijkt geel in vergelijking met Xenon
                nu je Led's hebt, moet je niet meer met mistlichten rijden om op te vallen !
                LOL

Die zijn idd geel en vind ook dat dit niet past. Heb hier eens een link gekregen van iemand waar je lampjes kan bestellen om dat te wijzigen: http://www.hoen-usa.com/index.htm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                  besteld bij wie ?
                  ING Car lease, en die hebben hem besteld bij Auto Maasstad.
                  Ik kom uit Nederland, dus wellicht is het niet bekend voor jullie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                    LOL

Die zijn idd geel en vind ook dat dit niet past. Heb hier eens een link gekregen van iemand waar je lampjes kan bestellen om dat te wijzigen: http://www.hoen-usa.com/index.htm

Op m'n A3 staat het fucking goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten

Op m'n A3 staat het fucking goed
                      Jij bent nooit duidelijk hé
                      Da geel onderaan uw auto of de USA upgrade??

Comment

Jij bent nooit duidelijk hé
                        Da geel onderaan uw auto of de USA upgrade??
                        Ik ben diegene die u die site bezorgd heeft (vermoed ik toch). En ik heb de USA upgrade en dat staat fucking goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                          Ik ben diegene die u die site bezorgd heeft (vermoed ik toch). En ik heb de USA upgrade en dat staat fucking goed
                          Mocht dat zo zijn, bij deze nogmaals bedankt

Comment

• Heb mijn A4 nog geen week, en heeft al ene tegengereden :-( Stond op parking Carrefour, toen ik terugkwam aan de passagierskant op de deur vol met krassen (van bumper..) :'-(

Heb er als ne zot zitten op simoniseren en groot deel is al weg maar de diepe krassen zitten er nog in

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
                              Heb mijn A4 nog geen week, en heeft al ene tegengereden :-( Stond op parking Carrefour, toen ik terugkwam aan de passagierskant op de deur vol met krassen (van bumper..) :'-(

Heb er als ne zot zitten op simoniseren en groot deel is al weg maar de diepe krassen zitten er nog in
                              Da's k*%¨t, ga je altijd zien hé...

Zeg hoe valt de Multitronic eigenlijk mee? Heeft deze standaard (in D) de 8 overgangen, of moet je hiervoor in S zetten? Heb je de 136 of de 143 PK versie?
                              1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
                              1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
                              1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
                              http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• Heb de 136pk (voelde geen verschil tussen die 2 bij testrijden) in "D" zie je niet in welke versnelling hij staat. Als je dan hem naar rechts duwt in "D" dan kan je zelf manueel schakelen en dan zie je M1 tot M8. (of zoals bij mij met de schakkelpeddels achter het stuur)

Multitronic is wat aanpassen in begin (heb altijd manueel gehad) maar na een week wil ik al niet meer zonder.. zeker in "S" voelt deze auto aan alsof er een zwaardere motor in zit... je gaat dan naar 5500toeren vooraleer hij schakelt..

Comment

• 5500 toeren met een 2.0tdi??
                                  Is dat geen foutje?

Comment

5500 toeren met een 2.0tdi??
                                    Is dat geen foutje?
                                    denk ik wel...
                                    in S schakelt de MT iets boven de 4200o/m, en zo gaat het al redelijk snel
                                    wel minder dan met de 2,7TDI die ik gisteren testte... trouwens mijn eerste proefrit (na 2,0TDI man. én MT + TFSI MT) die mij begint te overtuigen dat ik een diesel zou kunnen kopen

Comment

• yes yes yes ...

Auto is deze week in productie ipv van volgende week, toch een weekje gewonnen ....
                                      ben al aan het aftellen .... ( 2.0 TDI, Multitronic, Lounge en lifestyle plus met aps, chrome randafwerking )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
                                        Heb mijn A4 nog geen week, en heeft al ene tegengereden :-( Stond op parking Carrefour, toen ik terugkwam aan de passagierskant op de deur vol met krassen (van bumper..) :'-(

miljaar zeg!!! Zeker in jouw geval (met je lange leveringstermijn en al) zou ne mens voor minder door 't lint gaan...
                                        Al enig idee wat je met de schade gaat aanvangen?

Comment

• gisteren een nieuwe A4 op een takelwagen zien staan... gans de voorkant was om zeep.. perte total dus... jammer
                                          There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

Working...
                                          X