Oorspronkelijk geplaatst door venteke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Geldverspilling of niet, ik vind ze mooi:Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenSorry voor de mensen met een beperkt budget maar ik vind het persoonlijk lelijk als je geen xenon's hebt. Ze afzetten is inderdaad een optie!! Is elk zijn mening hé
Oorspronkelijk geplaatst door Ben B Bekijk BerichtenZo is het zeker. Ieder zijn mening.
Ik ben van mening dat de Xenon kerstslinger in de A4 lelijker is dan de dagrijverlichting die jullie zo lelijk vinden. Bij mij staat ie gewoon aan omdat ik het wel mooi vind.
De meerprijs voor de Xenon waar je niks aan hebt is zonde van het geld. Maar dat is mijn mening
De dagrijverlichting in de A5 is super en vergelijkbaar met wat jullie lelijk vinden in de A4.
Alleen de lampjes in de A5 zijn veel feller en lopen omhoog en dat is retestrak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jura Bekijk BerichtenGeldverspilling of niet, ik vind ze mooi:
Zo heeft iedereen zijn mening.
Wat jij mooi vindt vind een ander lelijk en andersom maar dwing niet iemand jou mening op.
Onze optie lijst is behoorlijk compleet maar voor die slinger geef ik bv geen cent uit.
Wel als het eruit zou zien als in de A5 want daar krijg ik een harde van
Comment
-
De mijne is al besteld half februari. Productie week 43...
berline - 2.0 tdi multi - lifestyle plus - lounge - xenon - bluetooth
9 maanden dus...
Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk Berichten6 maanden, da's verdorie serieus lang!! (ik wil zeker de Multitronic)
Net nog even met m'n vrouw overlegd, zij is blijkbaar helemaal gek van die LED toestanden, dus heb ik beslist de 'Xenon-loze' A6 (met wel LED standaard in de achterlichten!) laten gaan, ten voordele van nieuwe A4 berline mét Xenon... (of moet het dan de Xenon Plus zijn: wat biedt die nog meer?)
Maar dan wil ik wel LEDs in de achterlichten zoals op de S4!!! ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RikskeSirac Bekijk BerichtenDe mijne is al besteld half februari. Productie week 43...
berline - 2.0 tdi multi - lifestyle plus - lounge - xenon - bluetooth
9 maanden dus...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtenhey... nu valt 't me pas ineens op dat jij van regio Wetteren bent... ik ook namelijk... als ik dus een A4 met wat parkeerschade zie zal ik wel eens zwaaien
Succes ermee!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RobinJB Bekijk BerichtenIn Nederland is de levertijd een stuk korter geloof ik.
De A4 1.8 tfsi proline multitronic die ik heb besteld heeft er 9 weken over gedaan, volgende week mag ik hem halen.
De 2.0 TFSI heeft xenons standaard in het proline pakket zitten en is als je deze optie op de 1.8 neemt precies even duur....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door robg12345 Bekijk BerichtenHeb je ook de Xenon verlichting upgrade gepakt??? Want dan zou ik echt niet begrijpen waarom je de 1.8 neemt...
De 2.0 TFSI heeft xenons standaard in het proline pakket zitten en is als je deze optie op de 1.8 neemt precies even duur....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RobinJB Bekijk BerichtenLeasebedrag is hoger als ik de 2.0 TFSI had genomen. Waarom weet ik ook niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk BerichtenOei en ik heb zo net een A6 besteld, zonder xenon... Heb je pics van de daglichten zonder xenon?
En btw, zijn die daglichten eigenlijk standaard of optie? En indien optie, aan welke prijs?
Thanks.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gadi Bekijk BerichtenHeeft/vindt iemand foto's van de daglichten?
En btw, zijn die daglichten eigenlijk standaard of optie? En indien optie, aan welke prijs?
Thanks.
Iemand moet hier wel een foto kunnen posten, er zijn er een paar die geen Xenon upgrade genomen hebben?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenGeef mij maar zonder xenon.
en ik zal blijven rijden met mijn dimlichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gadi Bekijk BerichtenNadeel is da xenon duur is hé voor 'maar' lichten. Met dat geld kan je wel andere mooie opties kiezen natuurlijk.
zouden ze de Led's apart verkopen, dan zouden de meeste geen Xenons kopen
kassa kassa...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtendat is de briljante zet van de Marketing : wie die Led's wilt moet Xenons kopen
zouden ze de Led's apart verkopen, dan zouden de meeste geen Xenons kopen
kassa kassa...
bij Honda moet men ook de duurste navigatie kopen om de erg nuttige achteruitkijkcamera te kunnen hebben samen met de parkingsensoren
wij moeten wel beseffen dat de Merken hoofzakelijk geld maken met de opties
dat is een beetje hetzelfde als wijn in de horeca
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ben B Bekijk BerichtenZo is het zeker. Ieder zijn mening.
Ik ben van mening dat de Xenon kerstslinger in de A4 lelijker is dan de dagrijverlichting die jullie zo lelijk vinden. Bij mij staat ie gewoon aan omdat ik het wel mooi vind.
De meerprijs voor de Xenon waar je niks aan hebt is zonde van het geld. Maar dat is mijn mening
Comment
Comment