Oorspronkelijk geplaatst door plkd
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ben B Bekijk BerichtenHebben we het nu over de A4 B8 of zijn voorgangers?
Ik ken de CD navi niet hoor maar volgens mij was die nederlands sprekend voordat de DVD navi dit was.
Menu weet ik niet.
De DVD navi was idd niet nederlands sprekend en menu.
Inmiddels in de B8 DVD navi is dit allebei wel nederlands.
De CD wisselaar zit nu in het daschboard dus niet meer in het kastje en de navikast in een zijvak in de kofferbak.
Voor de rest kan het idd beter maar dit is geen alledaagse gezinswagen waarbij je overal vakjes moet hebben om de speen van de kleine in op te bergen.
Het net achter de stoelen moet je ook maar mooi vinden.
Dan ben ik wel weer blij dat dit gelukkig niet standaard is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StijnD Bekijk BerichtenIk begrijp eigenlijk de discussie niet, als je xenon/led's mooi of nuttig vindt neem je dit er bij, en anders niet.
Comment
-
Om even terug te komen op die ergonomische foutjes:
De armsteun is idd te kort, viel me onmiddellijk toen ik de eerste keer in een A4 ging zitten. Maar dat heb ik opgelost door multitronic te nemen, zodat ik niet meer aan mijn pook moet komen en bijgevolg mijn arm verder naar achter kan leggen (om even omslachtig te doen)
Bij het multifunctionele stuur zijn er meerdere mensen ontevreden over het 'multi' gehalte...
Mijn oplossing was het niet te nemen Vind mijn middenconsole nu al een te hoog cockpitgehalte hebben, extra knoppen op het stuur met dezelfde functies mochten dus wegvallen...
Snelheid op de wijzerplaat? Was al vergeten dat ik die had, kijk namelijk enkel nog naar de boordcomputer waar de snelheid in koeienletters staat
Dan die kerstslinger, ik vind het persoonlijk mooi, komt samen met de xenon waar ik niet meer zonder kan... Vind je ze maar niets? Even wat knopjes duwen in het Car menu, en ze staan voorgoed uit! Je kan ze dan nog altijd even terug aanzetten tegen eind december
(Valt het nog iemand op dat er ineens meer en meer VW's en oudere Audi's opduiken met ledjes? Gister zelfs een Opel Vectra Reggi kwam ik vandeweek tegen met zijn witte Aston, ook met ledjes, daar was ik dan wel weer even jaloers op )
Het enige punt waar ik me dus nog aan erger is dat van de lichten, weet idd ook nooit als mijn lichten wel of niet aanstaan... je ziet het aan de gps kaart, maar zit meestal in het media menu
Tot slot, maar daar zal ik maar niet over klagen: Best veel koppel bij lage toeren, ik mag mijn pedaal amper aanraken bij regenweer om niet dabbend aan de lichten weg te knallen.
Comment
-
ik heb in feite nog een vraagje. ik heb key advanced, alleen is het zo als ik de auto was en ik wil terwijl naar de cds of radio luisteren dan springt die telkens af na een 10 tal minuten (mss niet als het contact opstaat ? maar dan staat de dagverlichting continu op) ik heb dit nog niet nagekeken in de gebruiksaanwijzing maar weet iemand hoe men kan voorkomen dat de radio stopt na een tiental minuten ?Met de cd op is dat wel zeer vervelend als die op mix staat (want dan begint hij terug opnieuw)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eagle Bekijk Berichtenik heb in feite nog een vraagje. ik heb key advanced, alleen is het zo als ik de auto was en ik wil terwijl naar de cds of radio luisteren dan springt die telkens af na een 10 tal minuten (mss niet als het contact opstaat ? maar dan staat de dagverlichting continu op) ik heb dit nog niet nagekeken in de gebruiksaanwijzing maar weet iemand hoe men kan voorkomen dat de radio stopt na een tiental minuten ?Met de cd op is dat wel zeer vervelend als die op mix staat (want dan begint hij terug opnieuw)
Volgens mij kan je dit niet voorkomen.
De auto regelt zelf zijn energie huishouden en schakelt zelf energie verbruikers uit die niet
direct noodzakelijk zijn.
Dit is om de accu te sparen zodat je na het auto wassen de auto nog kan starten!
Staat in de gebruiksaanwijzing van de auto.
Het kan ook zijn dat je buurman jouw muziek keuze niet zo bevalt en je radio vlug uitzet zodra je even niet oplet!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenZie je niet gewoon aan uw dashboard dat uw lichten aanstaan? Als mijn lichten aanstaan is m'n dashboard verlicht, anders niet. Simpel toch?
Ja uiteraard maar dat zie je overdag niet zo goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenZie je niet gewoon aan uw dashboard dat uw lichten aanstaan? Als mijn lichten aanstaan is m'n dashboard verlicht, anders niet. Simpel toch?
Dashboard verlichting brandt enkel als het donker genoeg is buiten. Het kan zijn dat enkel (automatisch) de lichten van de auto branden maar de dashboardverlichting niet.
Je kan dan enkel zien dat de lichten branden door voor je auto te gaan staan of door heel dicht te kijken naar de schakelaar van de lichten want dan is het symbool van de dimlichten verlicht (is wel niet goed zichtbaar.2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ben B Bekijk BerichtenJa uiteraard maar dat zie je overdag niet zo goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbaser Bekijk BerichtenBij mij is dat niet zo hoor!
Dashboard verlichting brandt enkel als het donker genoeg is buiten. Het kan zijn dat enkel (automatisch) de lichten van de auto branden maar de dashboardverlichting niet.
Je kan dan enkel zien dat de lichten branden door voor je auto te gaan staan of door heel dicht te kijken naar de schakelaar van de lichten want dan is het symbool van de dimlichten verlicht (is wel niet goed zichtbaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
De persoon van deze gecrashte A4 bolt al vlijtig rond met een splinternieuw exemplaar.
Geen lange wachttijden meer ? Who knows, wel medewerker van Audi garage, dus vandaar ....
(14days later)Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenDe persoon van deze gecrashte A4 bolt al vlijtig rond met een splinternieuw exemplaar.
Geen lange wachttijden meer ? Who knows, wel medewerker van Audi garage, dus vandaar ....
(14days later)
met enkel de opties die de auto aanvaarbaar maken voor de gehaaste koper
Comment
Comment