Oorspronkelijk geplaatst door dbaser
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk BerichtenAls je lichten aanstaan overdag dan zie je dat aan het lampje aan je lichtschakelaar. Dat brandt duidelijk groen.
Je moet echt goed en van dicht kijken om het te zien branden hoor.2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic
Comment
-
a4 van een vriend van ons, 2.7 diesel,
hij heeft hem sinds dees week, en dacht dat ie hem in februari had besteld
a4 ludwig.JPG
a4 ludwig1.JPGOpel Astra J Sport - 1.4 Turbo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk Berichtena4 van een vriend van ons, 2.7 diesel,
hij heeft hem sinds dees week, en dacht dat ie hem in februari had besteld
[ATTACH]55749[/ATTACH]
[ATTACH]55750[/ATTACH]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtendamn ... brute velgen!
Jammer van de auto en het geld in mijn ogen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door robg12345 Bekijk BerichtenSorry hoor maar ik vind dit echt extreem lelijk... Deze auto straal pure Johnny uit! Ik vind de A4 een auto met klasse, maar met die geblindeerde ramen en lomp lelijk velgen valt het bij mij meer in de categorie van bijvoorbeeld ene getunede opel astra
Jammer van de auto en het geld in mijn ogen
Wat een intens lelijke velgen zijn dit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ben B Bekijk BerichtenIdd zeer hoog johnny en anita gehalte.
Wat een intens lelijke velgen zijn dit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenVelgen zijn goesting en smaak, maar ik vind het allesbehalve een Johnnybak. En geblindeerde ramen zijn een must, zeker op een zwarte.
Velgen daarentegen maakt de auto wel mooier als je niet teveel overdijft in inchmaat 18 inch is toch wel max. ook vwb comfort.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door plkd Bekijk BerichtenGeblindeerde ramen geeft toch iets van bestelbusje.
Velgen daarentegen maakt de auto wel mooier als je niet teveel overdijft in inchmaat 18 inch is toch wel max. ook vwb comfort.
Comment
-
Auto's met klasse en die een bepaalde uitstraling hebben, hebben geen accesoires nodig om er goed uit te zien. (eigenlijk ook een beetje zoals bij de vrouwen )
Je gaat bij een Ferrari toch ook niet de ruiten blinderen ? Zou zonde zijn, want dan zien ze niet wie er achter het stuur zit
Bij deze auto is de stelregel 'less is more' een waarheid.
Deze velgen/ruiten zijn niet echt mijn smaak maar één ding is wel zeker, over smaak valt niet te twisten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door meoz Bekijk BerichtenOok niet echt mijn smaak maar één ding is wel zeker, over smaak valt niet te twisten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk BerichtenWeet er iemand hoe het komt dat ik serdert vanavond geen geluid meer heb in mijn A4? :-s Misschien bepaald knopje ingedrukt?
Mute staat alleszins uit.. Radio hoor ik niks meer, NAVI ook niet meer, CD's ook niet meer..
Luidsprekers stuk? Is slechts 2 weken oud :-(
Raar..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk BerichtenWerkt al terug :-) heb daarnet nog eens geprobeerd en werkte terug. Heb niks gedaan gewoon auto 2 uurtjes laten staan, daarnet contact terug aangezet en werkte terug..
Raar..
Geluid springt in mijn wagen gewoon uit... om even later terug aan te springen. Versleijk irritant
MMI loopt ook af en toe vast (ik kan niet zomaar van venster veranderen)
Soms meerdere keren op één (lange) rit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door meoz Bekijk BerichtenAuto's met klasse en die een bepaalde uitstraling hebben, hebben geen accesoires nodig
Bij deze auto's is de stelregel 'less is more' een waarheid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door plkd Bekijk BerichtenGeblindeerde ramen geeft toch iets van bestelbusje.
Comment
Comment