Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dbaser Bekijk Berichten
    Bij mij is dat niet zo hoor!

Dashboard verlichting brandt enkel als het donker genoeg is buiten. Het kan zijn dat enkel (automatisch) de lichten van de auto branden maar de dashboardverlichting niet.

Je kan dan enkel zien dat de lichten branden door voor je auto te gaan staan of door heel dicht te kijken naar de schakelaar van de lichten want dan is het symbool van de dimlichten verlicht (is wel niet goed zichtbaar.
    Als je lichten aanstaan overdag dan zie je dat aan het lampje aan je lichtschakelaar. Dat brandt duidelijk groen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk Berichten
      Als je lichten aanstaan overdag dan zie je dat aan het lampje aan je lichtschakelaar. Dat brandt duidelijk groen.
      Het brandt inderdaad maar zeker niet duidelijk.

Je moet echt goed en van dicht kijken om het te zien branden hoor.
      2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
      2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

• Ik heb de indruk dat sommige mensen eens bij tuscani moeten langsgaan

Comment

• a4 van een vriend van ons, 2.7 diesel,
          hij heeft hem sinds dees week, en dacht dat ie hem in februari had besteld

a4 ludwig.JPG

a4 ludwig1.JPG
          Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Vandaag op de snelweg zeker 7 nieuwe A4 's gespot.
            Eindelijk komen ze echt los

Het wordt steeds mooier op de weg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk Berichten
              a4 van een vriend van ons, 2.7 diesel,
              hij heeft hem sinds dees week, en dacht dat ie hem in februari had besteld

[ATTACH]55749[/ATTACH]

[ATTACH]55750[/ATTACH]
              damn ... brute velgen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                damn ... brute velgen!
                Sorry hoor maar ik vind dit echt extreem lelijk... Deze auto straal pure Johnny uit! Ik vind de A4 een auto met klasse, maar met die geblindeerde ramen en lomp lelijk velgen valt het bij mij meer in de categorie van bijvoorbeeld ene getunede opel astra

Jammer van de auto en het geld in mijn ogen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door robg12345 Bekijk Berichten
                  Sorry hoor maar ik vind dit echt extreem lelijk... Deze auto straal pure Johnny uit! Ik vind de A4 een auto met klasse, maar met die geblindeerde ramen en lomp lelijk velgen valt het bij mij meer in de categorie van bijvoorbeeld ene getunede opel astra

Jammer van de auto en het geld in mijn ogen
                  Idd zeer hoog johnny en anita gehalte.
                  Wat een intens lelijke velgen zijn dit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ben B Bekijk Berichten
                    Idd zeer hoog johnny en anita gehalte.
                    Wat een intens lelijke velgen zijn dit.
                    licht uitgedrukt

Comment

• Velgen zijn goesting en smaak, maar ik vind het allesbehalve een Johnnybak. En geblindeerde ramen zijn een must, zeker op een zwarte.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                        Velgen zijn goesting en smaak, maar ik vind het allesbehalve een Johnnybak. En geblindeerde ramen zijn een must, zeker op een zwarte.
                        Geblindeerde ramen geeft toch iets van bestelbusje.
                        Velgen daarentegen maakt de auto wel mooier als je niet teveel overdijft in inchmaat 18 inch is toch wel max. ook vwb comfort.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door plkd Bekijk Berichten
                          Velgen daarentegen maakt de auto wel mooier als je niet teveel overdijft in inchmaat 18 inch is toch wel max. ook vwb comfort.
                          Ik kan enkel zeggen dat ik uw mening deel. overdaad schaadt

Comment

• Auto's met klasse en die een bepaalde uitstraling hebben, hebben geen accesoires nodig om er goed uit te zien. (eigenlijk ook een beetje zoals bij de vrouwen )
                            Je gaat bij een Ferrari toch ook niet de ruiten blinderen ? Zou zonde zijn, want dan zien ze niet wie er achter het stuur zit
                            Bij deze auto is de stelregel 'less is more' een waarheid.

Deze velgen/ruiten zijn niet echt mijn smaak maar één ding is wel zeker, over smaak valt niet te twisten.
                            Last edited by ; 09/10/2008, 21:01.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door meoz Bekijk Berichten
                              Ook niet echt mijn smaak maar één ding is wel zeker, over smaak valt niet te twisten.
                              Ook juist, en gelukkig maar!

Comment

• Weet er iemand hoe het komt dat ik serdert vanavond geen geluid meer heb in mijn A4? :-s Misschien bepaald knopje ingedrukt?

Mute staat alleszins uit.. Radio hoor ik niks meer, NAVI ook niet meer, CD's ook niet meer..

Luidsprekers stuk? Is slechts 2 weken oud :-(

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
                                  Weet er iemand hoe het komt dat ik serdert vanavond geen geluid meer heb in mijn A4? :-s Misschien bepaald knopje ingedrukt?

Mute staat alleszins uit.. Radio hoor ik niks meer, NAVI ook niet meer, CD's ook niet meer..

Luidsprekers stuk? Is slechts 2 weken oud :-(
                                  Werkt al terug :-) heb daarnet nog eens geprobeerd en werkte terug. Heb niks gedaan gewoon auto 2 uurtjes laten staan, daarnet contact terug aangezet en werkte terug..

Raar..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
                                    Werkt al terug :-) heb daarnet nog eens geprobeerd en werkte terug. Heb niks gedaan gewoon auto 2 uurtjes laten staan, daarnet contact terug aangezet en werkte terug..

Raar..
                                    Kris, jij hebt hetzelfde probleem als mij denk ik...

Geluid springt in mijn wagen gewoon uit... om even later terug aan te springen. Versleijk irritant

MMI loopt ook af en toe vast (ik kan niet zomaar van venster veranderen)

Soms meerdere keren op één (lange) rit
                                    BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door meoz Bekijk Berichten
                                      Auto's met klasse en die een bepaalde uitstraling hebben, hebben geen accesoires nodig
                                      Bij deze auto's is de stelregel 'less is more' een waarheid.
                                      ik zou zelfs meer zeggen : "more is less..."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door plkd Bekijk Berichten
                                        18" is al het minimum voor een A3 schappelijk te maken, een A4 heeft (als je zuiver naar de looks kijkt) minstens 19" nodig.

Comment

• A4 B8 met MTM's

Nice!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Working...
                                          X