Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door meoz Bekijk Berichten
    Hmm beginnen na eerst alleen positieve nu toch ook wat negatieve berichten binnen te komen over de B8.
    Ik vind de B8 een geweldige auto, rijdt lekker, 18 inch wielen zonder servotronic gaat perfect, ook het comofort vind ik ruim voldoende.

Ik ben alleen negatief over replica wielen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door robg12345 Bekijk Berichten
      Ik vind de B8 een geweldige auto, rijdt lekker, 18 inch wielen zonder servotronic gaat perfect, ook het comofort vind ik ruim voldoende.

Ik ben alleen negatief over replica wielen
      Inderdaad,
      alleen even een valse start door replica wielen.

Verder de beste en mooiste A4 ooit gemaakt.

Comment

• ik ben even positief over de A4 als de meesten denk ik.
        Dit is een klasse hoger qua rijbelevenis tov de vorige modellen A4.

De enige minpunten (echt futuliteiten) die ik noteer (voor mij persoonlijk):
        - bekrompen zonnebrilvakje
        - radio volume bij inschakelen van contact kan niet vast ingesteld worden (?). Heb de 'codes' en truckjes van op internet geprobeerd: geen oplossing
        - 12 volt aansluitingen (sigarrettenaansteker) worden uitgeschakeld indien contact uitgeschakeld wordt (misschien dat dit elektronisch ergens aangepast kan worden... is vervelend voor GPS ontvanger die fix verliest en de DVD speler van de kinderen die uitvalt en die worden dan beetje vervelend).

Comment

• De garage belde net, voor 330 euro inclusief vervangen ze mijn velgen door dezelfde originele audi velgen inclusief nieuwe banden.....

Ik vind dit een nette prijs eigenlijk. ben benieuwd

Comment

De garage belde net, voor 330 euro inclusief vervangen ze mijn velgen door dezelfde originele audi velgen inclusief nieuwe banden.....

doen!

Comment

• Zonet een sms'je van de garage gekregen "Beste Klant, in het kader van een terugroepactie zou uw wagen moeten binnenkomen in de garage. Herstelling zal +/- 30 min duren"

Heb zonet even met de garage gebeld, is niks mechanisch maar zou om een software update gaan.

Nog iemand in dezelfde situatie? Iemand meer info gekregen van garage aangaande de software update.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Serge Bosman Bekijk Berichten
                Zonet een sms'je van de garage gekregen "Beste Klant, in het kader van een terugroepactie zou uw wagen moeten binnenkomen in de garage. Herstelling zal +/- 30 min duren"

Heb zonet even met de garage gebeld, is niks mechanisch maar zou om een software update gaan.

Nog iemand in dezelfde situatie? Iemand meer info gekregen van garage aangaande de software update.
                Nope... geen bericht ofzo daarover ontvangen.
                Wie weet kan je dankzij de update dan wel
                1) radio volume instellen bij inschakelen contact
                2) 12 volt aftappen zonder inschakelen contact

... whishfull thinking

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ben B Bekijk Berichten
                  Inderdaad,
                  alleen even een valse start door replica wielen.

Verder de beste en mooiste A4 ooit gemaakt.

Helemaal mee eens ik heb de b6 b7 en nu dus de b8 elke dag weer een genot om in te rijden.
                  Enige minpunt is dat de navi nu wordt aangepast(Q5) en dat hadden ze wat mij betreft al bij de a4 mogen doen.

Comment

De garage belde net, voor 330 euro inclusief vervangen ze mijn velgen door dezelfde originele audi velgen inclusief nieuwe banden.....

Succes ik ben overtuigd dat je probleem is opgelost.

Comment

• tja sorry ... ik kon me niet inhouden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten

tja sorry ... ik kon me niet inhouden
                        Geeft niks hoor.
                        Het doet geen pijn aan mijn ogen dus kom maar met die foto's

Comment

Is wel netjes maar bij mij was het service ivm het lange wachten tot dat de oplossing bekend was. € 0

Kan me ook voorstellen dat ze zeggen dat de keuze voor de replica velgen van jou afkwam.

We horen wel of het trillen onbalans hierdoor is opgelost.
                          Als dit door meerdere gagares wordt onderkent kan dat veel ergenis voorkomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                            Nope... geen bericht ofzo daarover ontvangen.
                            Wie weet kan je dankzij de update dan wel
                            1) radio volume instellen bij inschakelen contact
                            2) 12 volt aftappen zonder inschakelen contact

... whishfull thinking
                            Wwwwwwwwwwwhhhhhhhhoooooooooossssssssshhhhhhhhhhh. ......; wat zou dat een GEWELDIGE verbetering zijn................ hihi
                            Daarvoor zou ik hem zelfs nog nie binnen willen doen ....; hihi

Ben echt eens beniewd........

Comment

• Wie o wie.. met de witte Audi A4 Berline (met 2 uitlaatpijpen links en rechts) heeft me deze namiddag met een vaartsnelheid voorbijgestoken op de E-17 thv Haasdonk richting Gent? :-)

Denk 2.7 TDI, maar ging te rap om te zien :-)

Comment

• Hier ons automatikske met de probleemvelgen... :-)
                                Ze "dabberen" dan wel een beetje vanaf 100 per uur, maar ze zijn toch mooi vinden we...
                                De leveransier gaat nu dezelfde velgen binnenkrijgen zonder centreerringen om te monteren op een andere A4. Als die dan ok zijn kunnen de onze gewisseld worden.

Voor de rest prima wagen. Wat er hier allemaal uitgevonden wordt om de A4 te kunnen starten...

Comment

• @ Is er iemand die kan bevestigen dat het drive select systeem toelaat om met zachtere demping te rijden dan met de standaard ophanging?

het antwoord is neen
                                  twee eerlijke dealers hebben mij bevestigd dat de standard-vering te vergelijken is met de comfort-stand van de Drive Select, mogelijk zelfs iets zachter
                                  de optie laat dus enkel toe de vering harder te maken, en het globaal gedrag sportiever te maken
                                  wie comfort als hoofddoel stelt, steekt dus best de kosten van de Drive Select in een andere toffe optie

Comment

• Gisteren zien staan aan t rond punt in Merlebeke. Kan dat?

Oorspronkelijk geplaatst door Ben B Bekijk Berichten
                                    Geeft niks hoor.
                                    Het doet geen pijn aan mijn ogen dus kom maar met die foto's

Comment

• My pimped babe...

Hier een Nederlandse " gepimpte" A4.
                                      Heb een lange strip van chroom gekocht bij de Gamma voor 2,50 euro. De inkepingen zitten al in de grill, stripjes gewoon op maat gezaagd en erop geplakt met 2-zijdige tape.
                                      Ook ónder de nummerplaat...

Kitch? Tja misschien..ik vind t wel cool..
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietrucci Bekijk Berichten
                                        Hier een Nederlandse " gepimpte" A4.
                                        Heb een lange strip van chroom gekocht bij de Gamma voor 2,50 euro. De inkepingen zitten al in de grill, stripjes gewoon op maat gezaagd en erop geplakt met 2-zijdige tape.
                                        Ook ónder de nummerplaat...

Kitch? Tja misschien..ik vind t wel cool..
                                        netjes gedaan hoor. Niet mijn stijl maar wel strak gedaan.
                                        Gelijkaardige mods zie je ook vaker op motor-talk.de passeren... eentje die ik zelf zou durven toepassen is chrome-ringen rond de mistlampen (zoals op de s-line).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RikskeSirac Bekijk Berichten
                                          Gisteren zien staan aan t rond punt in Merlebeke. Kan dat?
                                          Jep, ik zit regelmatig in die kantoorgebouwen daar
                                          de parking van de kantoorgebouwen zelf is tegenwoordig verboden terrein voor externen zodus... als ik 'm daar aan de straatkant parkeer dan kan ik 'm zien staan vanop den bureau

Comment

Working...
                                          X