Oorspronkelijk geplaatst door robg12345
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door johnver Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door robg12345 Bekijk BerichtenIk vind het juist mooier zonder verlaging! Ik zag zowiezo laatst een stuk op tv dat ze "off-road" sedans aan het ontwikkelen zijn. Gewone auto's met grote velgen en die net als deze iets hoger staan...
Vind het persoonlijk een heel mooie look!
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDan had je die velgen beter niet gedaan vind ik. Deze vergroten het effect nog meer. Staat precies nog op blokkenOorspronkelijk geplaatst door Nickvm Bekijk BerichtenDenk ook zoals sommige hier dat zulke laagprofiel smeken om verlaging. Wil je niet verlagen, kan je beter niet voor laagprofiel opteren. Maar ieder zijn grief natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jaymz Bekijk Berichtenff snel 3 fotootjes...
foto's van het interieur volgen nog
mooie wagen jammer van het Q gehalte
Comment
-
Heeft er iemand bij Thoen Aalst de uitbouwkit al gezien op hun A4 berline ? Niet het sportpakket volgens de verkoper, maar eentje dat ze er zelf hebben opgeplaatst. Front bumper, spoiler en zijskirt, vette bodykit. Zo zou ik 'm ook wel willen, wel laag voor de verkeersdrempels die in Aalst een nachtmerrie zijn :-(
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H_Tim Bekijk BerichtenHeeft er iemand bij Thoen Aalst de uitbouwkit al gezien op hun A4 berline ? Niet het sportpakket volgens de verkoper, maar eentje dat ze er zelf hebben opgeplaatst. Front bumper, spoiler en zijskirt, vette bodykit. Zo zou ik 'm ook wel willen, wel laag voor de verkeersdrempels die in Aalst een nachtmerrie zijn :-(
Maar die kit is idd vet
Comment
-
Hey, ik zie dat je alles weggedaan hebt van reclame aan de nummerplaat. Wanneer je de nummerplaathouder weg doet, zit er dan ook zo'n zwarte klever onder die op de koffer geplakt is? Hoe kan je die best verwijderen? Ben dat ook wel van plan. Ik denk dat dat er niet zo vlotjes afgaat...
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
tja sorry ... ik kon me niet inhouden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RikskeSirac Bekijk BerichtenHey, ik zie dat je alles weggedaan hebt van reclame aan de nummerplaat. Wanneer je de nummerplaathouder weg doet, zit er dan ook zo'n zwarte klever onder die op de koffer geplakt is? Hoe kan je die best verwijderen? Ben dat ook wel van plan. Ik denk dat dat er niet zo vlotjes afgaat...
ik zou wel een plaathouder met een fijne chrom-biesen bijdoen, voor de afwerking
meer moet het niet zijn...Last edited by guyugy; 02/11/2008, 16:19.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RikskeSirac Bekijk BerichtenWanneer je de nummerplaathouder weg doet, zit er dan ook zo'n zwarte klever onder die op de koffer geplakt is? Hoe kan je die best verwijderen? Ben dat ook wel van plan. Ik denk dat dat er niet zo vlotjes afgaat...
Gewoon eerst de lijm warm gemaakt door er met een haardroger op te blazen (opletten voor uw vingers want het metaal wordt dan ook heet)
Die bovenste laag komt er gemakkelijk af, die trok ik er af tot aan de bevestigingsgaatjes.
Daarnaa met m'n duim (niet met de nagel hé) het grootste deel van de lijmresten weggeduwd, en achteraf met een quickdetailer en vodje de rest.
Misschien is er een betere manier, maar zo ging het in ieder geval ookAudi A5 2.7TDI Multitronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenmoet je niet verwijderen, het dempt de trillingen
ik zou wel een plaathouder met een fijne chrom-biesen bijdoen, voor de afwerking
meer moet het niet zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk BerichtenIk heb die van mij ook vervangen door een blanco nummerplaathouder.
Gewoon eerst de lijm warm gemaakt door er met een haardroger op te blazen (opletten voor uw vingers want het metaal wordt dan ook heet)
Die bovenste laag komt er gemakkelijk af, die trok ik er af tot aan de bevestigingsgaatjes.
Daarnaa met m'n duim (niet met de nagel hé) het grootste deel van de lijmresten weggeduwd, en achteraf met een quickdetailer en vodje de rest.
Misschien is er een betere manier, maar zo ging het in ieder geval ook :lol:
Onmiddellijk de blanco houder aan de dealer geven, de mijne ligt er al klaar ;-)
ps: waarom geen foto's posten ? heb je wel een A5 ??? :-DSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk Berichtenen waar hang je dan de zwarte B rechts van je nummerplaat? Gewoon op je carosserie? Want zonder die B mag je niet buiten België rondrijden ...
Die mousse snij je door tot juist voorbij je blanco nummerplaathouder en dan aftrekken. Rest krijg je weg met WD-40 of gewoon wat krabben. Alleen zorgen dat je geen krassen maakt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenIk rij al 7j zonder B en nog nooit problemen gehad in Frankrijk of Nederland.
Die mousse snij je door tot juist voorbij je blanco nummerplaathouder en dan aftrekken. Rest krijg je weg met WD-40 of gewoon wat krabben. Alleen zorgen dat je geen krassen maakt!
enkel Luxemburg heeft het een tijdje langer opgelegd... voor hun eigen burgers !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenJa, die is er natuurlijk !
Onmiddellijk de blanco houder aan de dealer geven, de mijne ligt er al klaar ;-)
ps: waarom geen foto's posten ? heb je wel een A5 ??? :-D
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenJa, die is er natuurlijk !
ps: waarom geen foto's posten ? heb je wel een A5 ??? :-D
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk Berichtenen waar hang je dan de zwarte B rechts van je nummerplaat? Gewoon op je carosserie? Want zonder die B mag je niet buiten België rondrijden ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenIk ging dat doen bij m'n nieuwe maar Bourgoo heerst. Hij smijt de Leaseplan houder in de vuilbak en vervant het door zijn eigen exemplaar. Een praktisch blanco nr plaat houder met slechts onderaan een beetje tekst. Zeer mooi eig.
maar daarvoor moeten wij vaak zelf zorgen
nog een geluk als de dealer zijn logo niet op het koetswerk plakt, wat juist dat kan lastig zijn om te verwijderen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenMijn wagen is nochtans met een "sticker" zo breed als een grote nummerplaathouder bij de dealer toegekomen, dus plakken doet het sowieso. Alleen is het dan uw dealer zijn probleem, en wie weet hoe lost hij dat probleem van die lijmresten op
Das idd zijn probleem want het staat zelfs zo (apart) in mijn contract dat opgemaakt is ;-)Sintruin till I die
Comment
Comment