Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door robg12345 Bekijk Berichten
    Ik vind het juist mooier zonder verlaging! Ik zag zowiezo laatst een stuk op tv dat ze "off-road" sedans aan het ontwikkelen zijn. Gewone auto's met grote velgen en die net als deze iets hoger staan...
    Vind het persoonlijk een heel mooie look!
    Helemaal juist en het rijdt een heel stuk comfortabeler vooral op die "Afrikaanse wegen" in Belgie.

Last edited by ; 28/10/2008, 11:59.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door johnver Bekijk Berichten
      Helemaal juist en het rijdt een heel stuk comfortabeler vooral op die "Afrikaanse wegen" in Belgie.

Het verschil is dat hier 17" op ligt, waardoor het optisch niet stoort. Wij hebben ook niet voor verlaging gekozen, maar houden het ook op 16" , misschien max 17".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door robg12345 Bekijk Berichten
        Ik vind het juist mooier zonder verlaging! Ik zag zowiezo laatst een stuk op tv dat ze "off-road" sedans aan het ontwikkelen zijn. Gewone auto's met grote velgen en die net als deze iets hoger staan...
        Vind het persoonlijk een heel mooie look!
        Thanks! Ik ben er ook absoluut tevreden mee.

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
        Dan had je die velgen beter niet gedaan vind ik. Deze vergroten het effect nog meer. Staat precies nog op blokken
        Oorspronkelijk geplaatst door Nickvm Bekijk Berichten
        Denk ook zoals sommige hier dat zulke laagprofiel smeken om verlaging. Wil je niet verlagen, kan je beter niet voor laagprofiel opteren. Maar ieder zijn grief natuurlijk
        Kan jullie reactie best begrijpen. Maar ik wilde niet inboeten op de juiste afstelling van comfort versus sportief in de standaarduitvoering. Maar zoals je al zegt, ieder zijn smaak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jaymz Bekijk Berichten
          ff snel 3 fotootjes...

foto's van het interieur volgen nog

mooie wagen jammer van het Q gehalte

Comment

• Heeft er iemand bij Thoen Aalst de uitbouwkit al gezien op hun A4 berline ? Niet het sportpakket volgens de verkoper, maar eentje dat ze er zelf hebben opgeplaatst. Front bumper, spoiler en zijskirt, vette bodykit. Zo zou ik 'm ook wel willen, wel laag voor de verkeersdrempels die in Aalst een nachtmerrie zijn :-(

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H_Tim Bekijk Berichten
              Heeft er iemand bij Thoen Aalst de uitbouwkit al gezien op hun A4 berline ? Niet het sportpakket volgens de verkoper, maar eentje dat ze er zelf hebben opgeplaatst. Front bumper, spoiler en zijskirt, vette bodykit. Zo zou ik 'm ook wel willen, wel laag voor de verkeersdrempels die in Aalst een nachtmerrie zijn :-(
              Jaa kheb mijne A4 bij Thoen besteld, kzal straks keer plaatsen wa er allemaal opzit.
              Maar die kit is idd vet

Comment

• Hey, ik zie dat je alles weggedaan hebt van reclame aan de nummerplaat. Wanneer je de nummerplaathouder weg doet, zit er dan ook zo'n zwarte klever onder die op de koffer geplakt is? Hoe kan je die best verwijderen? Ben dat ook wel van plan. Ik denk dat dat er niet zo vlotjes afgaat...

Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten

tja sorry ... ik kon me niet inhouden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RikskeSirac Bekijk Berichten
                  Hey, ik zie dat je alles weggedaan hebt van reclame aan de nummerplaat. Wanneer je de nummerplaathouder weg doet, zit er dan ook zo'n zwarte klever onder die op de koffer geplakt is? Hoe kan je die best verwijderen? Ben dat ook wel van plan. Ik denk dat dat er niet zo vlotjes afgaat...
                  moet je niet verwijderen, het dempt de trillingen
                  ik zou wel een plaathouder met een fijne chrom-biesen bijdoen, voor de afwerking
                  meer moet het niet zijn...
                  Last edited by guyugy; 02/11/2008, 16:19.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RikskeSirac Bekijk Berichten
                    Wanneer je de nummerplaathouder weg doet, zit er dan ook zo'n zwarte klever onder die op de koffer geplakt is? Hoe kan je die best verwijderen? Ben dat ook wel van plan. Ik denk dat dat er niet zo vlotjes afgaat...
                    Ik heb die van mij ook vervangen door een blanco nummerplaathouder.
                    Gewoon eerst de lijm warm gemaakt door er met een haardroger op te blazen (opletten voor uw vingers want het metaal wordt dan ook heet)
                    Die bovenste laag komt er gemakkelijk af, die trok ik er af tot aan de bevestigingsgaatjes.
                    Daarnaa met m'n duim (niet met de nagel hé) het grootste deel van de lijmresten weggeduwd, en achteraf met een quickdetailer en vodje de rest.

Misschien is er een betere manier, maar zo ging het in ieder geval ook
                    Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                      moet je niet verwijderen, het dempt de trillingen
                      ik zou wel een plaathouder met een fijne chrom-biesen bijdoen, voor de afwerking
                      meer moet het niet zijn...
                      en waar hang je dan de zwarte B rechts van je nummerplaat? Gewoon op je carosserie? Want zonder die B mag je niet buiten België rondrijden ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                        Ik heb die van mij ook vervangen door een blanco nummerplaathouder.
                        Gewoon eerst de lijm warm gemaakt door er met een haardroger op te blazen (opletten voor uw vingers want het metaal wordt dan ook heet)
                        Die bovenste laag komt er gemakkelijk af, die trok ik er af tot aan de bevestigingsgaatjes.
                        Daarnaa met m'n duim (niet met de nagel hé) het grootste deel van de lijmresten weggeduwd, en achteraf met een quickdetailer en vodje de rest.

Misschien is er een betere manier, maar zo ging het in ieder geval ook :lol:
                        Ja, die is er natuurlijk !
                        Onmiddellijk de blanco houder aan de dealer geven, de mijne ligt er al klaar ;-)

ps: waarom geen foto's posten ? heb je wel een A5 ??? :-D
                        Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk Berichten
                          en waar hang je dan de zwarte B rechts van je nummerplaat? Gewoon op je carosserie? Want zonder die B mag je niet buiten België rondrijden ...
                          Ik rij al 7j zonder B en nog nooit problemen gehad in Frankrijk of Nederland.

Die mousse snij je door tot juist voorbij je blanco nummerplaathouder en dan aftrekken. Rest krijg je weg met WD-40 of gewoon wat krabben. Alleen zorgen dat je geen krassen maakt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                            Ik rij al 7j zonder B en nog nooit problemen gehad in Frankrijk of Nederland.

Die mousse snij je door tot juist voorbij je blanco nummerplaathouder en dan aftrekken. Rest krijg je weg met WD-40 of gewoon wat krabben. Alleen zorgen dat je geen krassen maakt!
                            kenteken van het land is al lang niet meer vereist
                            enkel Luxemburg heeft het een tijdje langer opgelegd... voor hun eigen burgers !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                              Onmiddellijk de blanco houder aan de dealer geven, de mijne ligt er al klaar ;-)

Ik ging dat doen bij m'n nieuwe maar Bourgoo heerst. Hij smijt de Leaseplan houder in de vuilbak en vervant het door zijn eigen exemplaar. Een praktisch blanco nr plaat houder met slechts onderaan een beetje tekst. Zeer mooi eig.
                              AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten

Mijn wagen is nochtans met een "sticker" zo breed als een grote nummerplaathouder bij de dealer toegekomen, dus plakken doet het sowieso. Alleen is het dan uw dealer zijn probleem, en wie weet hoe lost hij dat probleem van die lijmresten op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk Berichten
                                  Met die zwarte B ga je je toch niet bezighouden zeker?

Comment

• Ik ben ook al vaak naar het buitenland gegaan zonder 'B'. Ik denk niet dat de politie zich daarmee bezighoudt. Sinds het openstellen van de grenzen zijn ze daar een pak soepeler in geworden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                                      Ik ging dat doen bij m'n nieuwe maar Bourgoo heerst. Hij smijt de Leaseplan houder in de vuilbak en vervant het door zijn eigen exemplaar. Een praktisch blanco nr plaat houder met slechts onderaan een beetje tekst. Zeer mooi eig.
                                      helemaal blanco is nog stijlvoller !
                                      maar daarvoor moeten wij vaak zelf zorgen
                                      nog een geluk als de dealer zijn logo niet op het koetswerk plakt, wat juist dat kan lastig zijn om te verwijderen

Comment

• Juist nog een zwarte gezien

Toch liever een Avant, mogen ook wel grote velgen onder want die standaarddingen zijn maar zo-zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                          Mijn wagen is nochtans met een "sticker" zo breed als een grote nummerplaathouder bij de dealer toegekomen, dus plakken doet het sowieso. Alleen is het dan uw dealer zijn probleem, en wie weet hoe lost hij dat probleem van die lijmresten op

Das idd zijn probleem want het staat zelfs zo (apart) in mijn contract dat opgemaakt is ;-)
                                          Sintruin till I die

Comment

Working...
                                          X