Oorspronkelijk geplaatst door E90N
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door H_Tim Bekijk BerichtenIk ben ook al vaak naar het buitenland gegaan zonder 'B'. Ik denk niet dat de politie zich daarmee bezighoudt. Sinds het openstellen van de grenzen zijn ze daar een pak soepeler in geworden.sigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk BerichtenHoeveel is de boete indien ze toch tijd over hebben om grondige controles uit te voeren ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenAls je daar zo mee in zit en je maar 1x per jaar naar het buitenland gaat plak dan een sticker op je ruit. Die krijg je er nadien makkelijk terug af.
maar ik heb in Duitsland een wagen besteld dus die zal wel met een D afgeleverd worden en als ik er een boete voor kan krijgen verander ik toch snel naar de B of een streepke trekken met viltstiftsigpic
Comment
-
Heb ook geen B meer, heb de grote plaat wel in de koffer liggen in het geval van... Maar zo vaak kom ik niet in het buitenland.
Mijn achterkant:
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door robg12345 Bekijk BerichtenOver 2 weken krijgt mijn a4 een "kleine anabole" behandeling . Hij zou een 40pk meer moeten krijgen en ongeveer een seconde sneller worden....
Waar ga je dit laten doen, bij de dealer misschien?
Ik heb hier ook wel interesse in maar ik weet niet hoe het zit met de
fabrieks en mobiliteitsgarantie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door johnver Bekijk BerichtenWaar ga je dit laten doen, bij de dealer misschien?
Ik heb hier ook wel interesse in maar ik weet niet hoe het zit met de
fabrieks en mobiliteitsgarantie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk BerichtenHeb ook geen B meer, heb de grote plaat wel in de koffer liggen in het geval van... Maar zo vaak kom ik niet in het buitenland.
Mijn achterkant:
en de voorkant ?
Comment
-
Heb sedert deze namiddag volgende foutmelding op display: GEARBOX MALFUNCTION, YOU CAN CONTINUE DRIVING!
:-/ Is maar anderhalve maand out.. pff... in versnellingsbak iets kapot? Hij rijdt nochthans goed en geen verschil merkbaar..
Maandag eens naar Audi garage gaan... (als ze open zijn..)
(Is een 2.0 TDI MULTITRONIC)
Comment
-
Hallo, Ik volg reeds een tijdje dit forum en had mij voorgehouden me aan te melden wanneer ik mijn A4 zou bestellen. Bij deze:
Audi A4 Avant 2.0TDI 136pk Fantoomzwart
Pack Lifestyle Plus
Pack Lounge
dakhemel in zwarte stof
verlichtingspakket
dakreiling chroom afwerking
verchroomde vensteromlijsting
xenon koplampen+
servo-tronic (dit heb ik besteld door de vele lofliederen op dit forum)
getinte ruiten
sportzetels
audi music interface
audi sound system
Voorlopig de 16" velgen die bij de lifestyle komen maar ik zou graag andere laten monteren en dacht eventueel aan de 17" 10-spaken "star"
zoals vermeld bij de servo-tronic heb ik hier en daar toch al wat opgestoken op dit forum waarvoor mijn dank.
Nog een vraagje, heeft er iemand foto's van een zwarte avant?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Huugje Bekijk BerichtenHallo, Ik volg reeds een tijdje dit forum en had mij voorgehouden me aan te melden wanneer ik mijn A4 zou bestellen. Bij deze:
Audi A4 Avant 2.0TDI 136pk Fantoomzwart
Pack Lifestyle Plus
Pack Lounge
dakhemel in zwarte stof
verlichtingspakket
dakreiling chroom afwerking
verchroomde vensteromlijsting
xenon koplampen+
servo-tronic (dit heb ik besteld door de vele lofliederen op dit forum)
getinte ruiten
sportzetels
audi music interface
audi sound system
Voorlopig de 16" velgen die bij de lifestyle komen maar ik zou graag andere laten monteren en dacht eventueel aan de 17" 10-spaken "star"
zoals vermeld bij de servo-tronic heb ik hier en daar toch al wat opgestoken op dit forum waarvoor mijn dank.
Nog een vraagje, heeft er iemand foto's van een zwarte avant?
foto's op topic avant
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk BerichtenHeb sedert deze namiddag volgende foutmelding op display: GEARBOX MALFUNCTION, YOU CAN CONTINUE DRIVING!
:-/ Is maar anderhalve maand out.. pff... in versnellingsbak iets kapot? Hij rijdt nochthans goed en geen verschil merkbaar..
Maandag eens naar Audi garage gaan... (als ze open zijn..)
(Is een 2.0 TDI MULTITRONIC)
Hou ons op de hoogte van ik heb ook een MT besteld :s
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenZal mss op te lossen zijn met een software update, alleszins niet leuk na 1,5 maand.
Hou ons op de hoogte van ik heb ook een MT besteld :s
Ik zit nu al bijna aan de 10.000km, en die multitronic is gewoon schitterend!!
Ben er alleen al enkele keren in geslaagd om stil te vallen Als ik achteruit ergens uit rij, en hem dan in drive duw, dan mag ik de gas maar heel licht induwen om niet stil te vallen (ik hoop dat dit normaal is?)
En ook beetje spijtig is dat je totaal geen snelheidsgevoel hebt, voor je het weet zit je aan de 90, en op autostrade is het ook verleidelijk ver boven de 120 te gaan! maar dit is dan wel weer int voordeel van het comfort...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk BerichtenBen er alleen al enkele keren in geslaagd om stil te vallen Als ik achteruit ergens uit rij, en hem dan in drive duw, dan mag ik de gas maar heel licht induwen om niet stil te vallen (ik hoop dat dit normaal is?)
Ik heb het toch nog niet voorgehad en rij elke dag achteruit van m'n oprit.
Stilvallen met een automaat is toch wel het laatste wat ik zou verwachten?
Eens laten nakijken bij je dealer zou ik zeggen.Audi A5 2.7TDI Multitronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk BerichtenDenk niet dat dat normaal is
Ik heb het toch nog niet voorgehad en rij elke dag achteruit van m'n oprit.
Stilvallen met een automaat is toch wel het laatste wat ik zou verwachten?
Eens laten nakijken bij je dealer zou ik zeggen.
@static: ben je zeker dat je de laatste software hebt??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenAchteruit rijden is het probleem niet, je mag hem niet te snel in D zetten. Er zijn wel meer mensen met dit probleem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenDikke kak want met m'n manuele doe ik dat zelf al. Gewoon achteruit en terwijl hij nog wat aan het nabollen is zit ik al in eerste en vertrek ik. Ga dit moeten afleveren dus met de MT.
Zij moeten het oplossen hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenDikke kak want met m'n manuele doe ik dat zelf al. Gewoon achteruit en terwijl hij nog wat aan het nabollen is zit ik al in eerste en vertrek ik. Ga dit moeten afleveren dus met de MT.
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenAchteruit rijden is het probleem niet, je mag hem niet te snel in D zetten. Er zijn wel meer mensen met dit probleem.
En heb mijne sinds Juni, is er ondertussen een update gekomen?
Even off topic: Hoorde gisteren weeral iemand vertellen die zijn auto software had laten updaten in de garage omdat hij last had van foutmeldingen, en nu precies ineens enkele pk's meer heeft...
Kan dit kloppen?
Comment
Comment