Oorspronkelijk geplaatst door guyugy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ja, maar dit gaat over de kruislichten. Links is een Xenon lamp, rechts een halogeen van PIAA. Zij hebben een soort Xenon effect lamp voor halogeen lichten. Veel geld voor wat het is + het blijft fake. Een xenonlamp module bij Audi heeft zo'n vergrootglas...
Welke type lampjes zou het eigenlijk zijn in de dagrijlichten bij halogeenlichten?
Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk BerichtenAls je witte lichten wil ipv de standaard gelige halogeenlampen, check dan eens volgende link:
http://www.modbargains.com/dept.aspx?dept_id=63-002-007
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Retep Bekijk BerichtenIs kleuren BIS niet standaard met navigatiesysteem zoals vermeld door Ben B?
Brochure: "Navigatiesysteem met DVD inclusief MMI: 7" kleurendisplay met...., bijkomende pijlweergave in het bestuurdersinformatiesysteem met kleurendisplay....
Met DVD navi MOET je het nemen dus komt de 200 euro er automatisch bij...
Met cd navi weet ik het eerlijk gezegd niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RikskeSirac Bekijk BerichtenJa, maar dit gaat over de kruislichten. Links is een Xenon lamp, rechts een halogeen van PIAA. Zij hebben een soort Xenon effect lamp voor halogeen lichten. Veel geld voor wat het is + het blijft fake. Een xenonlamp module bij Audi heeft zo'n vergrootglas...
Welke type lampjes zou het eigenlijk zijn in de dagrijlichten bij halogeenlichten?
Dat de gewone lampen vervangen kunnen worden door xenon look of ultra bright is al langer bekend lijkt mij.
Ik ben zeer benieuwd of de lampjes van de dagrijverlichting (zonder Xenon kerstslinger) idd witter kunnen....
Dus als iemand weet waar dat te koop of in te bouwen is hou ik me aanbevolen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ben B Bekijk BerichtenVolgens mij bedoelde guyugy al de dagrijlichten toch?
Dat de gewone lampen vervangen kunnen worden door xenon look of ultra bright is al langer bekend lijkt mij.
Ik ben zeer benieuwd of de lampjes van de dagrijverlichting (zonder Xenon kerstslinger) idd witter kunnen....
Comment
-
Die onderste op de pagina. Die passen waarschijnlijk in de verlichting voor de nummerplaat. Dan heb je zo'n mooi LED licht als nummerplaatverlichting. Sommige BMW's hebben dat ook.
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtenvolgens mij moeten het eerder zulk soort lampjes zijn:
http://www.carfantasy.nl/product_inf...33776dd63e9003
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk BerichtenIs volgens mij ook gewoon maar een storing...
Ik zit nu al bijna aan de 10.000km, en die multitronic is gewoon schitterend!!
Ben er alleen al enkele keren in geslaagd om stil te vallen Als ik achteruit ergens uit rij, en hem dan in drive duw, dan mag ik de gas maar heel licht induwen om niet stil te vallen (ik hoop dat dit normaal is?)
En ook beetje spijtig is dat je totaal geen snelheidsgevoel hebt, voor je het weet zit je aan de 90, en op autostrade is het ook verleidelijk ver boven de 120 te gaan! maar dit is dan wel weer int voordeel van het comfort...
Wisten zelf niet goed wat het kon zijn, hadden het nog niet voorgehad.. Ondertussen merk ik geen verschil in rijden hoor met of zonder foutmelding.. (foutmelding is de volgende: "GEARBOX MALFUNCTION YOU CAN CONTINUE DRIVING") Is een Multitronic.
Wordt vervolgd..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenbeste,
in eind mei heb ik een audi A5 besteld met de nieuwe 1,8 TFSI motor (170pks).
wie van jullie heeft een A4 met deze motor, en zijn jullie tevreden over de prestaties?
grt
Nog geen bericht gehad van D'Ieteren??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ben B Bekijk BerichtenVolgens mij bedoelde guyugy al de dagrijlichten toch?
Volgens mij is het niet mogelijk deze te vervangen!
Ik heb mijn koplampen er al uitgebouwd gehad om er philips X-treme halogeen lampen in
te plaatsen maar heb geen mogelijkheid gezien om bij de daglichtlampjes te komen ze zijn er niet uit te halen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenik heb de auto in zaventem besteld eind mei en volgens mijn dealer komt ie pas in week 12
ik heb geen bericht gehad dat het een 2TFSI zou worden.......ik zou het zeker niet erg vinden.. dan zal ik voor 211pks gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door johnver Bekijk BerichtenVolgens mij is het niet mogelijk deze te vervangen!
Ik heb mijn koplampen er al uitgebouwd gehad om er philips X-treme halogeen lampen in
te plaatsen maar heb geen mogelijkheid gezien om bij de daglichtlampjes te komen ze zijn er niet uit te halen.
Ik weet dat LED veel langer branden dan normale lampjes maar dan nog.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simplymars Bekijk BerichtenDe kogel is door de kerk.... Het is toch een Ford Mondeo geworden !!!
Grapje...
We hebben een a4 1.8 tfsi (120pk) proline besteld met sportstuur en BIS kleurenscherm.
Ergens in Februari zou de auto klaar moeten staan.
Bedankt voor jullie response.
Groeten,
Marcel
Mijn kogel is ook door de kerk. Na lang twijfelen tussen BMW 3 serie en Audi A4 is het (vooral omwille van het comfort) geworden: Ijszilvere A4 1.8 TFSI (160), met lifestyle pack, multifunctie sportstuur, sportzetels, Audi MMI, Audi Soundsystem, kleuren BIS, chroom vensteromlijsting, lichtpakket, en nog een hoop dingetjes. Levering eind maart. Hopelijk blijft mijn oude BMW tot dan rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenik heb de auto in zaventem besteld eind mei en volgens mijn dealer komt ie pas in week 12
ik heb geen bericht gehad dat het een 2TFSI zou worden.......ik zou het zeker niet erg vinden.. dan zal ik voor 211pks gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenMijn kogel is ook door de kerk. Na lang twijfelen tussen BMW 3 serie en Audi A4 is het (vooral omwille van het comfort) geworden: Ijszilvere A4 1.8 TFSI (160), met lifestyle pack, multifunctie sportstuur, sportzetels, Audi MMI, Audi Soundsystem, kleuren BIS, chroom vensteromlijsting, lichtpakket, en nog een hoop dingetjes. Levering eind maart. Hopelijk blijft mijn oude BMW tot dan rijden
Comment
-
Langere Audi A4 voor China
17 november 2008 · Tekst Stéphan Vermeulen
Audi heeft naast de A6 Lang nu een A4 Lang voor de Chinese markt ontwikkeld. De A4 heeft een 60 mm langere wielbasis.
De A4L wordt in januari 2009 in China leverbaar. Door de 60 millimeter langere wielbasis hebben achterpassagiers meer beenruimte dan in de gewone A4, waarvan er het afgelopen jaar 200.000 verkocht zijn in China. De A4L met een totale lengte van 4,76 meter zal alleen in het Aziatische land aangeboden worden. Audi biedt Chinezen die op zoek zijn naar meer ruimte achterin keus uit een 2.0 TFSI met 180 pk en een 3.2 V6 FSI met 265 pk.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simplymars Bekijk BerichtenBedankt voor je reactie, ik dacht al zoiets, De dealer vertelde mij dat het te maken had met een betere resolutie van het "middenscherm". Ik vond dit al een beetje vreemd maar je weet het nooit. Nu nog de kleur......
Kleuren scherm is groter en in kleur met betere resolutie.
Comment
Comment