Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
    De A4 is qua buitenafmetingen op zich (in zijn categorie) best wel al een lange wagen.

Chinezen die meer beenruimte willen.... go figure. Rare mannekes daar.
    Niet als je een chauffeur hebt en elke dag achteraan zit, dan wordt het wat krap.
    Maar slimme zet van Audi voor de verkoopscijfers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
      Niet als je een chauffeur hebt en elke dag achteraan zit, dan wordt het wat krap.
      Maar slimme zet van Audi voor de verkoopscijfers
      zo'n Chinees chauffeurke heeft toch ook maar korte beentjes?

Mocht ik Chinees zijn, doe mij dan maar een A6... beetje sambal elbij en klaal!

Comment

zo'n Chinees chauffeurke heeft toch ook maar korte beentjes?

Mocht ik Chinees zijn, doe mij dan maar een A6... beetje sambal elbij en klaal!
        Hehe

Een paar maand geleden was er een reportage in panorama over de rijke chinezen met hun chauffeur. T'is zo dat ik wist dat de A6L al zo'n succes was.
        Maar een A6 vind ik standaard ruim genoeg achteraan, de A4 is wat krap voor dagelijks gebruik.

P.S.: ofwel willen ze een grote koffer om mensen die niet betalen te vervoeren. Maffia people

Comment

• Audi A4L live:

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Meer live pics: [photo.xcar.com.cn]
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Ik dacht altijd dat die chinezen van die korte pootjes hadden.

Comment

• ik zie eigenlijk weinig verschil
                  BMW 420dA : >>>

Comment

• Kvind zo een versie best wel leuk om te zien en nog niet zo lelijk ook...

Comment

• Toen ik in Bejing was zag ik echt de ene na de andere A6L rijden, allemaal zwart, getinte ruiten, en 2 liters benzine... En dat is dan nog de wagen van de kleinere zakenman, een A8 of Q7 zie je ook op elke hoek van de straat. Om nog maar te zwijgen over de luxe berlines van andere merken, en de sportwagens... Zo auto's vallen daar gewoon op tussen alle vrakken van de normale (super arme) chinees!
                      Peugeots met een Citroën neus, 307 sedan, Golf sedan etc kom je daar ook tegen

Comment

tip van de dag: afdekplaatjes om de isofix wat te verbergen (2,50 € /stuk)

foto waarop het part-nummer op te zien is:

Die zaten er bij ons op bij aflevering van de wagen. Is dat niet standaard dan?!?

Comment

ok dan... never mind dacht weer dat ik 'iets' gevonden had

voor mij heb je alleszins iets gevonden, goeie tip, deze zaten er bij mij niet bij.....dadelijk bestellen dus....

grtz S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SvenG Bekijk Berichten
                            voor mij heb je alleszins iets gevonden, goeie tip, deze zaten er bij mij niet bij.....dadelijk bestellen dus....

grtz S

Deze afdekkapjes zitten er standaard op wanneer je ISOFIX besteld! Zou je dan niet eerst eens gaan reclameren bij de garage ipv ze gewoon op eigen kosten te bestellen??

Comment

• Afneembare trekhaak

Heb als optie de afneembare trekhaak besteld...is er iemand die iets meer weet over de montage op de berline?
                              Enkele foto's...zouden welkom zijn,ben erg benieuwd!
                              Of is een trekhaak not doneop de berline...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pierreux Bekijk Berichten
                                Heb als optie de afneembare trekhaak besteld...is er iemand die iets meer weet over de montage op de berline?
                                Enkele foto's...zouden welkom zijn,ben erg benieuwd!
                                Of is een trekhaak not doneop de berline...
                                Ik denk dat je eerder de afwerking wil zien. Hier enkele foto's zonder de haak.
                                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Comment

• ruitenwissers

heeft er iemand ook problemen met vegende ruitenwissers, ook nadat deze zeer goed gereinigd zijn? Bladen vertonen ook geen zichtbare gebreken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAMAROSA Bekijk Berichten
                                      heeft er iemand ook problemen met vegende ruitenwissers, ook nadat deze zeer goed gereinigd zijn? Bladen vertonen ook geen zichtbare gebreken.
                                      geen problemen mee hier, ruitenwissers vegen vlotjes en geruisloos alles weg. Vermoedelijk moet je eens in de garage de ruitenwissers laten afstellen (de druk die de ruitenwisser arm op je voorruit uitoefent kan men bijstellen).

Comment

• Weet iemand wat voor mistlampen er in zitten? kan er niets van terugvinden in de boek.

Ben namelijk op zoek naar witte lampjes, vind de huidige gele niet zo mooi in combinatie met de witte leds en xenon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
                                          Weet iemand wat voor mistlampen er in zitten? kan er niets van terugvinden in de boek.

Ben namelijk op zoek naar witte lampjes, vind de huidige gele niet zo mooi in combinatie met de witte leds en xenon
                                          Gibt es für den Audi A4 8K LED- oder Xenon-Nebelscheinwerfer zum Nachrüsten? Danke für eure Hinweise.

't zijn lampjes van het type H11 (12V, 55W, 1350 Lumen) die je volgens dat topic moet hebben.

Comment

Working...
                                          X