Vandaag bij Coox Motors in Rekem een Daytonagrijze A4 S line (zowel in- als exterieur) met Xenon plus, servotronic, 19" enz. in de showroom zien staan. Iets van een 2700 euro voor die kleur op de A4 (via Audi exclusive) maar de hele config zag er op één of andere manier verschrikkelijk lekker uit
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
bij het achteruit rijden maakt de auto soms een raar geluid
zijn er mensen hier die dit ook wel eens hebben meegemaakt of hebben.
als ik aan kom rijden en zet hem in zijn achteruit en dan snel stuur is het net of hij een schavend geluid maakt ,net of er lucht onsnapt of zo .hoop dat iemand me kan helpen want mijn dealer kan het niet vinden omdat het maar geregeld voorkomt.
m vr gr .
leon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Biker916 Bekijk BerichtenIk denk dat je eerder de afwerking wil zien. Hier enkele foto's zonder de haak.
waarvoor dank!
Comment
-
Levertijden
Besteld A4 B8 Berline 2.0 TDi op 15 oktober laatstleden...productiedag, week 47 dag 5...
Vandaag telefoontje van de dealer dat auto in de garage is toegekomen
Dit wil zeggen levertijd minder dan anderhalve maand...! De economische crisis is blijkbaar de beste remedie tegen lange levertermijnen!!
Ook een kennis uit de buurt, waarvan de leveringsdatum was voorzien rond half januari...kon reeds deze week over zijn nieuwe Berline 2.0TDi S-line beschikken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pierreux Bekijk BerichtenBesteld A4 B8 Berline 2.0 TDi op 15 oktober laatstleden...productiedag, week 47 dag 5...
Dit wil zeggen levertijd minder dan anderhalve maand...! De economische crisis is blijkbaar de beste remedie tegen lange levertermijnen!!
Ook een kennis uit de buurt, waarvan de leveringsdatum was voorzien rond half januari...kon reeds deze week over zijn nieuwe Berline 2.0TDi S-line beschikken.
Alvast proficiat met je aankoop !!
Comment
-
Welke opties? Een basic is sowieso vrij snel geleverd.
Oorspronkelijk geplaatst door pierreux Bekijk BerichtenBesteld A4 B8 Berline 2.0 TDi op 15 oktober laatstleden...productiedag, week 47 dag 5...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RikskeSirac Bekijk BerichtenWelke opties? Een basic is sowieso vrij snel geleverd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RikskeSirac Bekijk BerichtenWelke opties? Een basic is sowieso vrij snel geleverd.
Hill hold
Pack lifestyle
Pack lounge
Bluetooht gsm voorbereiding in armsteun
Inklapbare trekhaak
Xenon + adaptive
Radio concert
Electrisch verstelbare zetels met geheugen
Multi functie sportstuur
...ik denk dat ik besteld heb bij een vooruitziende verkoper...had reeds enkele wagens in pré ordergoed hé?!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk BerichtenDeze afdekkapjes zitten er standaard op wanneer je ISOFIX besteld! Zou je dan niet eerst eens gaan reclameren bij de garage ipv ze gewoon op eigen kosten te bestellen??
Heb juist te horen gekregen van mijn dealer dat de afdekkapjes er niet bijzitten standaard....volgens hun toch niet.....soit kan ik het dus zelf betalen....
grtz S
Comment
-
maandag komt mijn audi a4 naar de garage
ga die pas halen begin janurai
je zou zot meoten zijn om die nu in te schrijven he
2.0 tdi 143pk
ibis wit
sline exterieur
19' antreciet 7 "dubbel spaak velgen
mustangbruin milano bruin sportzetels
s line verlaging 3cm
lounge pack
lifestyle plus pack
bang and olufsen
audi music interface
multifunctie sportstuur
bandenspanningscontrole
xenon plus
buitenspiegels pack 2
eerste foto's volgen he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wtsfox Bekijk Berichtenmaandag komt mijn audi a4 naar de garage
ga die pas halen begin janurai
je zou zot meoten zijn om die nu in te schrijven he
2.0 tdi 143pk
ibis wit
sline exterieur
19' antreciet 7 "dubbel spaak velgen
mustangbruin milano bruin sportzetels
s line verlaging 3cm
lounge pack
lifestyle plus pack
bang and olufsen
audi music interface
multifunctie sportstuur
bandenspanningscontrole
xenon plus
buitenspiegels pack 2
eerste foto's volgen he
Ik zou veel te ongeduldig zijn en niet nog een maand kunnen wachten denk ik...
Comment
-
ja maar ik moet wel eigenlijk he en een maand is niet echt lang he,
hoop ik toch he.
maar ga er nog wat aan wijzigen aan de uitzicht zowiezo een abt frontgril
ofwel in het wit of volledig zwart ( denk ook met pimstripping gifgroen rond de rand)
en dan als ik de pimstripping doe, zal ik ook op de kofferlip gifgroen
lijntje en rond de velgen ook
en dan een andere uitlaat systeem dubbel links en rechts,
heb al een paar fotoshops gemaakt
zal die morgen posten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk BerichtenHeb sedert deze namiddag volgende foutmelding op display: GEARBOX MALFUNCTION, YOU CAN CONTINUE DRIVING!
:-/ Is maar anderhalve maand out.. pff... in versnellingsbak iets kapot? Hij rijdt nochthans goed en geen verschil merkbaar..
Maandag eens naar Audi garage gaan... (als ze open zijn..)
(Is een 2.0 TDI MULTITRONIC)
A4 Multitronic 2.0TDI 136PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wtsfox Bekijk Berichtenheb al een paar fotoshops gemaakt
zal die morgen posten
Comment
Comment