Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag bij Coox Motors in Rekem een Daytonagrijze A4 S line (zowel in- als exterieur) met Xenon plus, servotronic, 19" enz. in de showroom zien staan. Iets van een 2700 euro voor die kleur op de A4 (via Audi exclusive) maar de hele config zag er op één of andere manier verschrikkelijk lekker uit

Comment

• bij het achteruit rijden maakt de auto soms een raar geluid

zijn er mensen hier die dit ook wel eens hebben meegemaakt of hebben.
      als ik aan kom rijden en zet hem in zijn achteruit en dan snel stuur is het net of hij een schavend geluid maakt ,net of er lucht onsnapt of zo .hoop dat iemand me kan helpen want mijn dealer kan het niet vinden omdat het maar geregeld voorkomt.

m vr gr .

leon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Biker916 Bekijk Berichten
        Ik denk dat je eerder de afwerking wil zien. Hier enkele foto's zonder de haak.
        Inderdaad...dat mysterie is dan ook weer opgelost,
        waarvoor dank!

Comment

• Knappe A4:

Comment

• Comment

• Levertijden

Besteld A4 B8 Berline 2.0 TDi op 15 oktober laatstleden...productiedag, week 47 dag 5...
              Vandaag telefoontje van de dealer dat auto in de garage is toegekomen
              Dit wil zeggen levertijd minder dan anderhalve maand...! De economische crisis is blijkbaar de beste remedie tegen lange levertermijnen!!
              Ook een kennis uit de buurt, waarvan de leveringsdatum was voorzien rond half januari...kon reeds deze week over zijn nieuwe Berline 2.0TDi S-line beschikken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pierreux Bekijk Berichten
                Besteld A4 B8 Berline 2.0 TDi op 15 oktober laatstleden...productiedag, week 47 dag 5...
                Dit wil zeggen levertijd minder dan anderhalve maand...! De economische crisis is blijkbaar de beste remedie tegen lange levertermijnen!!
                Ook een kennis uit de buurt, waarvan de leveringsdatum was voorzien rond half januari...kon reeds deze week over zijn nieuwe Berline 2.0TDi S-line beschikken.
                Amai, dat is wel heel snel.

Alvast proficiat met je aankoop !!

Comment

• Welke opties? Een basic is sowieso vrij snel geleverd.

Oorspronkelijk geplaatst door pierreux Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RikskeSirac Bekijk Berichten
                    Welke opties? Een basic is sowieso vrij snel geleverd.
                    Vergeet dat maar, was vorige maand nog 3 maanden en +3 voor de MT hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RikskeSirac Bekijk Berichten
                      Welke opties? Een basic is sowieso vrij snel geleverd.
                      Bestelde opties:
                      Hill hold
                      Pack lifestyle
                      Pack lounge
                      Bluetooht gsm voorbereiding in armsteun
                      Inklapbare trekhaak
                      Xenon + adaptive
                      Radio concert
                      Electrisch verstelbare zetels met geheugen
                      Multi functie sportstuur
                      ...ik denk dat ik besteld heb bij een vooruitziende verkoper...had reeds enkele wagens in pré ordergoed hé?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk Berichten
                        Deze afdekkapjes zitten er standaard op wanneer je ISOFIX besteld! Zou je dan niet eerst eens gaan reclameren bij de garage ipv ze gewoon op eigen kosten te bestellen??

Heb juist te horen gekregen van mijn dealer dat de afdekkapjes er niet bijzitten standaard....volgens hun toch niet.....soit kan ik het dus zelf betalen....

grtz S

Comment

• Gisteren een zwarte A4 B8 2.0TDI S-line gereden... Zalig, zeker als je zelf met een Astra 1.4 rijdt

Comment

• Kopen hé

Comment

• maandag komt mijn audi a4 naar de garage
                              ga die pas halen begin janurai
                              je zou zot meoten zijn om die nu in te schrijven he

2.0 tdi 143pk
                              ibis wit
                              sline exterieur
                              19' antreciet 7 "dubbel spaak velgen
                              mustangbruin milano bruin sportzetels
                              s line verlaging 3cm
                              lounge pack
                              lifestyle plus pack
                              bang and olufsen
                              audi music interface
                              multifunctie sportstuur
                              bandenspanningscontrole
                              xenon plus
                              buitenspiegels pack 2

eerste foto's volgen he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wtsfox Bekijk Berichten
                                maandag komt mijn audi a4 naar de garage
                                ga die pas halen begin janurai
                                je zou zot meoten zijn om die nu in te schrijven he

2.0 tdi 143pk
                                ibis wit
                                sline exterieur
                                19' antreciet 7 "dubbel spaak velgen
                                mustangbruin milano bruin sportzetels
                                s line verlaging 3cm
                                lounge pack
                                lifestyle plus pack
                                bang and olufsen
                                audi music interface
                                multifunctie sportstuur
                                bandenspanningscontrole
                                xenon plus
                                buitenspiegels pack 2

eerste foto's volgen he
                                wow vette configuratie! dat gaat een pareltje zijn, proficiat!
                                Ik zou veel te ongeduldig zijn en niet nog een maand kunnen wachten denk ik...

Comment

• ja maar ik moet wel eigenlijk he en een maand is niet echt lang he,
                                  hoop ik toch he.
                                  maar ga er nog wat aan wijzigen aan de uitzicht zowiezo een abt frontgril
                                  ofwel in het wit of volledig zwart ( denk ook met pimstripping gifgroen rond de rand)
                                  en dan als ik de pimstripping doe, zal ik ook op de kofferlip gifgroen
                                  lijntje en rond de velgen ook
                                  en dan een andere uitlaat systeem dubbel links en rechts,
                                  heb al een paar fotoshops gemaakt

zal die morgen posten
                                  Last edited by ; 29/11/2008, 22:19.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
                                    Heb sedert deze namiddag volgende foutmelding op display: GEARBOX MALFUNCTION, YOU CAN CONTINUE DRIVING!

:-/ Is maar anderhalve maand out.. pff... in versnellingsbak iets kapot? Hij rijdt nochthans goed en geen verschil merkbaar..

Maandag eens naar Audi garage gaan... (als ze open zijn..)

(Is een 2.0 TDI MULTITRONIC)
                                    Hebben na wat zoeken ontdekt dat de stuurdoos van de Multitronic kapot is.. :-s is nu 2 maand oud..

A4 Multitronic 2.0TDI 136PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wtsfox Bekijk Berichten
                                      heb al een paar fotoshops gemaakt

zal die morgen posten
                                      Morgen is ondertussen al voorbij We want the pics

Comment

• Waar kan ik hier ergens technical info en foto's van de A4 vinden? Want ik zie het totaal niet tussen dat oeverloos gezeik over opties en leasingformules van bestelde wagens. Open daarvoor een topic in "Mijn Auto" hé

Comment

• Tomski

Comment

Working...
                                          X