Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• omdak zo twijfel tussen zwart en wit
    ben ik aant twijfelen om ze alletwee te bestelen
    Maar meschien eerst den A3 rijden
    tot die einde lease is.
    1991 BMW E30 318is

Comment

• Na dit bericht nog 98 posts!
      Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RikskeSirac Bekijk Berichten
        Die onderste op de pagina. Die passen waarschijnlijk in de verlichting voor de nummerplaat. Dan heb je zo'n mooi LED licht als nummerplaatverlichting. Sommige BMW's hebben dat ook.

inderdaat ik heb ze reeds op mijne a4 zitten (een heel verschil)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gadi Bekijk Berichten
          Morgen is ondertussen al voorbij We want the pics

inderdaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A4ke Bekijk Berichten
            Oorspronkelijk geplaatst door A4ke Bekijk Berichten
            inderdaat
            de eerste keer dat je 'inderdaat' schreef dacht ik dat 't een tikfout zou zijn... boy was I wrong

Trouwens... iemand meer info te weten gekomen over wittere/LED lampjes verbouwen in de standaard dagrijverlichting?

Comment

• Die "inderdaat" is er inderdaad misschien net over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pehuyghe Bekijk Berichten
                Die "inderdaat" is er inderdaad misschien net over.
                Da vint ik ook.

Comment

• Waar heb je die lampjes gehaald? Ik ben op zoek. En krijg je bij het verwisselen geen foutmelding op het dashboard?

Oorspronkelijk geplaatst door A4ke Bekijk Berichten

Comment

Waar heb je die lampjes gehaald? Ik ben op zoek. En krijg je bij het verwisselen geen foutmelding op het dashboard?

nee geen enkel probleem

Comment

• Weet iemand of opties zoals shadowlook, dubbele/isolerende beglazing en een schuifdak met geïntegreerde zonnecellen nog in de pijplijn zitten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jordan Bekijk Berichten
                        zijn er mensen hier die dit ook wel eens hebben meegemaakt of hebben.
                        als ik aan kom rijden en zet hem in zijn achteruit en dan snel stuur is het net of hij een schavend geluid maakt ,net of er lucht onsnapt of zo .hoop dat iemand me kan helpen want mijn dealer kan het niet vinden omdat het maar geregeld voorkomt.

m vr gr .

leon
                        Een schavend/schurend geluid bij het draaien kan komen door een olie tekort in de servo...

Comment

• Hmm sinds deze ochtend wil de koffer niet meer open als ik die zelf aan de kofferklep wil openen (is niet ene met automatische koffersluiting btw). Maw via de afstandsbediening en 't knopje aan bestuurdersportier gaat 'm (gelukkig) wel nog open. Voorlopig niet heel erg... zal wel eens bij garage passeren want ga nu ook niet wachten op eerste onderhoudsbeurt (is nog dik 20.000 km wachten).

Comment

• Ikke ook soms raar probleemke. Als ik de wagen start, zet hem in D en dan gas valt ie soms stil. Strange.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                              Hmm sinds deze ochtend wil de koffer niet meer open als ik die zelf aan de kofferklep wil openen (is niet ene met automatische koffersluiting btw). Maw via de afstandsbediening en 't knopje aan bestuurdersportier gaat 'm (gelukkig) wel nog open. Voorlopig niet heel erg... zal wel eens bij garage passeren want ga nu ook niet wachten op eerste onderhoudsbeurt (is nog dik 20.000 km wachten).
                              ik heb een Avant, en er zit al een nieuw kofferslot in, bij mij gaf de boordcomputer steeds aan dat koffer open stond , ook zonder auto sluiting

Comment

Ikke ook soms raar probleemke. Als ik de wagen start, zet hem in D en dan gas valt ie soms stil. Strange.
                                Hey,
                                ik ook. Heb maar pas sinds 2 weken A4 136 PK 2.0 CR diesel met multitronic, en al 5 keer stilgevallen bij wegrijden in D (eerst achteruit van oprit zonder probleem, maar dan in D stilvallen).
                                Is gekend probleem (althans in Duits forum), heb dit gemeld aan dealer maar nog geen feedback.
                                Op duits forum wordt melding gemaakt van software update die begin 2009 zou komen?
                                Voorzichtig vertrekken helpt bij mij vaak wel, te bruut gas geven doet motor stilvallen. Alleen na start als koud. Vermoed dat dan olie in MT nog te koud is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtvprod Bekijk Berichten
                                  Hey,
                                  ik ook. Heb maar pas sinds 2 weken A4 136 PK 2.0 CR diesel met multitronic, en al 5 keer stilgevallen bij wegrijden in D (eerst achteruit van oprit zonder probleem, maar dan in D stilvallen).
                                  Is gekend probleem (althans in Duits forum), heb dit gemeld aan dealer maar nog geen feedback.
                                  Op duits forum wordt melding gemaakt van software update die begin 2009 zou komen?
                                  Voorzichtig vertrekken helpt bij mij vaak wel, te bruut gas geven doet motor stilvallen. Alleen na start als koud. Vermoed dat dan olie in MT nog te koud is...
                                  Toenstraks nog aan de hand gehad (ook voor de 5de keer ofzo) bij het uitrijden uit de inrit. Ik kreeg toen melding de motor stil te leggen en het olieniveau te controleren, en er verscheen een oliepotje... deze melding had ik voordien niet dacht ik! Rustig terug vertrekken is momenteel de enige oplossing

Comment

• Nog iets ivm met de temperatuur: Met dit koud weer, staat mijn thermometer altijd rond de 10 graden als ik vertrek... Terwijl hij buiten in de vrieskou heeft gestaan! Is dit nog iemand opgevallen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtvprod Bekijk Berichten
                                      Hey,

de 2,7 MT die ik in oktober testreed deed juist hetzelfde + nog af en toe een schok in de transmissie bij het overgaan van D naar R
                                      dat was een demowagen van maart 2008 met 16.000km op de teller
                                      toen ik dit signaleerde aan de verkoper gaf deze toe dat het atelier hierop nog geen oplossing had gevonden. Eerlijk, maar toch niet 100% geruststellend

Comment

• Knipperende "voorgloei bougie"

Dinsdag 09/12/2008 mijn nieuwe Avant gaan halen. Prachtige wagen, comfortabel, goede wegligging, ...
                                        Echter vandaag (2 dagen later) knippert ineens mijn "voorgloei bougie" (weet niet of dit de
                                        correcte benaming is) en het boekje raadt aan om onmiddellijk naar de garage te gaan.
                                        Daar hebben ze hem aan de computer gelegd en alles gereset ?!
                                        Wat moet ik daarvan denken ?

Comment

• Volgens mij moet je denken dat alles gereset is nu.

Comment

Working...
                                          X