Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door patrik5903 Bekijk Berichten
    Je kan hem laten tunen tot 170 pk, daar ben ik haast zeker van. Sommige audi-garages kunnen dit doen. Zal wel iets duurder zijn maar zou dat toch bij een audi verdeler laten doen.
    Thanks, dat is misschien het veiligst.

Ik zal eens prijzen opvragen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door avalon Bekijk Berichten
      Thanks, dat is misschien het veiligst.

Ik zal eens prijzen opvragen..

bij audi dealer is er zelfs garantie bij en is inderdaad tot ongeveer 170 PK
      wel eerst een 10000km rijden voor de tuning

ga dit ook doen maar heb nog mijn A4 nie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichten
        bij audi dealer is er zelfs garantie bij en is inderdaad tot ongeveer 170 PK
        wel eerst een 10000km rijden voor de tuning

ga dit ook doen maar heb nog mijn A4 nie
        zeg mannekes zie dat ik jullie binnenkort nog kan volgen hé!
        wat zijn de prestaties van zo'n getunede ketel?
        1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
        1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
        1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
        http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk Berichten
          zeg mannekes zie dat ik jullie binnenkort nog kan volgen hé!
          wat zijn de prestaties van zo'n getunede ketel?

koppel rond de 400
          0-100 9.2 sec
          topsnelheid rond de 230

als ik hem chip is het voor dat koppel van 400

groetjes

Comment

koppel rond de 400
            0-100 9.2 sec
            topsnelheid rond de 230

groetjes
            0-100 valt wat tegen... hoe kan topsnelheid zo stijgen met zelfde boïte/overbrenging?
            1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)

Comment

koppel rond de 400
              0-100 9.2 sec
              topsnelheid rond de 230

groetjes
              105/(140) kW/(PS) --------------------------------125/(170) kW/(PS)
              4200 U/min ------------------------------------------4000 U/min
              320 Nm -------------------------------------------------370 Nm
              1750-2500 U/min ----------------------------------2000-3000 U/min
              215 km/h -----------------------------------------------228 km/h
              9,4 s ------------------------------------------------------8,9 s
              195 g/km -----------------------------------------------195 g/km
              1,36 g/(km * PS) ------------------------------------1,15 g/(km * PS)

Comment

• bij Heinz tuning gaan ze tot 190pk en een koppel van 410 nm

Comment

bij Heinz tuning gaan ze tot 190pk en een koppel van 410 nm
                  En wat is de levensduur van een dergelijke getunede motor?

Comment

• Met een tuning van 120pk --> 190pk durf ik te betwijfelen of alles wel duurzaam gebeurt.
                    Echter een tuning tot 150pk (+- standaard 2.0TDI 143pk) kan ik me niet voorstellen dat er duurzaamheidsproblemen ontstaan.

Comment

bij Heinz tuning gaan ze tot 190pk en een koppel van 410 nm
                      Jawadde... Wat geven ze dan voor de 2.7 TDI van 190 PK?

Comment

• Vandaag hebben we ook een A4 gekocht 143pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Singer Bekijk Berichten
                          Met een tuning van 120pk --> 190pk durf ik te betwijfelen of alles wel duurzaam gebeurt.
                          Echter een tuning tot 150pk (+- standaard 2.0TDI 143pk) kan ik me niet voorstellen dat er duurzaamheidsproblemen ontstaan.
                          Er wordt dan waarschijnlijk wel wat meer aangepast dan enkel de programmatuur van de chip hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk Berichten
                            Jawadde... Wat geven ze dan voor de 2.7 TDI van 190 PK?
                            240pk en een koppel van 450nM denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
                              Vandaag hebben we ook een A4 gekocht 143pk

Proficiat !
                              En moet je lang wachten ?

Comment

• servo-tronic

hallo,kan er mij iemand vertellen of je een standaard stuurbekrachtiging kunt ombouwen naar een servo -tronic systeem?
                                I

k vind dat de auto zwaar stuurt met de standaard stuurbekrachtiging,bij aankoop is er door de verkoper niets gezegd over de mogelijkheden van besturing
                                In de autogids las ik echter dat de servo-tronic inconsistent werkte(te weinig feedback enz.).
                                Last edited by ; 12/02/2009, 21:53.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Aiki Bekijk Berichten
                                  hallo,kan er mij iemand vertellen of je een standaard stuurbekrachtiging kunt ombouwen naar een servo -tronic systeem?
                                  I

k vind dat de auto zwaar stuurt met de standaard stuurbekrachtiging,bij aankoop is er door de verkoper niets gezegd over de mogelijkheden van besturing
                                  In de autogids las ik echter dat de servo-tronic inconsistent werkte(te weinig feedback enz.).
                                  Dit zou ik ook graag weten. Ik vond het eerst een overbodige optie maar achteraf gezien
                                  stuurt de B8 veel zwaarder dan de de B6.

Comment

• Wij hebben hier een A4 break met servotronic.
                                    Ik reed nu nog nooit met een A4 zonder servotronic, maar ben toch al eens naar de garage geweest omdat ik dacht dat er iets mis mee was, ttz, ik vond dat bij parkeren en trage maneuvers de servo het precies tegen z'n zin deed...
                                    In de garage zeiden ze dat het normaal is dat de servo het als de auto nieuw is precies enthousiaster doet omdat de banden nog niet ingereden zouden zijn, en dus iets minder grip zouden hebben. Buiten wat olie bijvoegen werd er dan ook niets aan gedaan, en vind ik dus toch nog dat de wagen zwaar stuurt bij lage snelheden...
                                    Vergeleken met m'n nieuw passatje firmawagen (zonder servotronic!) is het verschil toch wel duidelijk merkbaar, en is dit in feite het enige slechte dat ik van de A4 kan vertellen...

Comment

• Ben van plan om binnenkort een A4 Berline 136pk te bestellen.
                                      Aangezien het een leasewagen betreft ben ik (uiteraard) gebonden aan een vrij strikt budget...
                                      Momenteel past onderstaande configuratie in mijn budget, maar ik kan nog een 1000 euro extra aanbetaling "uit eigen zak" doen.
                                      Iemand een idee welke optie(s) ik nog kan/zou moeten toevoegen?

A4 Berline 136pk ijszilver (zetels Milano Leder zwart)

- Pack Lounge
                                      - Pack Lifestyle Plus
                                      - Hill Hold Assist
                                      - Verchroomde vensteromlijsting
                                      - Elektrische lendensteunregeling zetels VR
                                      - Zonder kentekens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SKIwi Bekijk Berichten
                                        Ben van plan om binnenkort een A4 Berline 136pk te bestellen.
                                        Aangezien het een leasewagen betreft ben ik (uiteraard) gebonden aan een vrij strikt budget...
                                        Momenteel past onderstaande configuratie in mijn budget, maar ik kan nog een 1000 euro extra aanbetaling "uit eigen zak" doen.

- Pack Lounge
                                        - Pack Lifestyle Plus
                                        - Hill Hold Assist
                                        - Zonder kentekens
                                        Voor een leasing is dat al mooi hé
                                        Zitten de Xenon's in één van die packs??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SKIwi Bekijk Berichten
                                          Ben van plan om binnenkort een A4 Berline 136pk te bestellen.

- Pack Lounge
                                          - Pack Lifestyle Plus
                                          - Hill Hold Assist
                                          - Zonder kentekens
                                          Mooie combinatie ijszilver buiten/zwart binnen, heb net dezelfde besteld ;-)

Denk dat je met die packs het belangrijkste zeker aan boord hebt. Misschien nog de Audi Music Interface toevoegen indien je een Ipod wil aansluiten... En xenon zou natuurlijk leuk zijn, maar als het budget het niet toelaat, zou ik er geen extra geld voor uitgeven.

Comment

Working...
                                          X