Aan de A4-fans einde deze week mogen we onze Audi gaan ophalen. Foto's volgen in mijn Topic van mijn auto !
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenAan de A4-fans einde deze week mogen we onze Audi gaan ophalen. Foto's volgen in mijn Topic van mijn auto !1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver
1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door robg12345 Bekijk Berichtenheb je dan 2.2/ 2.3 op alle banden of heb je op voor of achterbanden andere spanning?
Toen ik eens van de bandencentrale terug kwam na de wissel (zomer->winter) ging ik bijna 3x van de baan zonder zot te doen in de regen. Controleer de bandendruk en stond tussen de 3.0 & 3.5 bar.
Ze hebben een brief gekregen en ik ben daar geen klant meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk BerichtenProficiat!! Hoelang moeten wachten...?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daffeh Bekijk Berichteniemand hier die mij kan zeggen hoe vuilbestendig meteoorgrijs is?
Ik wil iets dat niet te vlug vuil wordt (het zwart en donkeblauw zijn volgens collega's verschrikkelijk) maar ik ben zo geen fan van 200 verschillende soorten zilver.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daffeh Bekijk Berichteniemand die wat fot's heeft van cascadeblauw in real life?
Nog nooit gezien buiten erges ne foto vanop een salon (maar dat was dan sfeerblauw van de avant)
Hieronder enkele foto's bij D'Ieteren in Kortenberg.
Ik was speciaal naar ginds gereden om cascadeblauw te zien, vraag aan een van de lieftallige juffrouwen of ze die buiten wil zetten zodat ik de kleur bij daglicht kan zien; ze rijdt buiten, neemt een grote bocht 180° en meteen terug binnen Geweldige service, net te laat om een foto-finish-foto te maken...
Ik heb me uiteindelijk niet aan cascadeblauw gewaagd, 't is een schitterende kleur maar naar "vuilbestendigheid" vrees ik er wat voor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newA4AvantLover Bekijk BerichtenHeb ook "last" van de 'wheelspin' bij zowel winter/als zomerbanden (136pk, 16inch).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk BerichtenIk heb me uiteindelijk niet aan cascadeblauw gewaagd, 't is een schitterende kleur maar naar "vuilbestendigheid" vrees ik er wat voor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk BerichtenCascadeblauw = sfeerblauw
Hieronder enkele foto's bij D'Ieteren in Kortenberg.
Ik was speciaal naar ginds gereden om cascadeblauw te zien, vraag aan een van de lieftallige juffrouwen of ze die buiten wil zetten zodat ik de kleur bij daglicht kan zien; ze rijdt buiten, neemt een grote bocht 180° en meteen terug binnen Geweldige service, net te laat om een foto-finish-foto te maken...
Ik heb me uiteindelijk niet aan cascadeblauw gewaagd, 't is een schitterende kleur maar naar "vuilbestendigheid" vrees ik er wat voor.
Comment
-
Ik rijd momenteel via leasing met een Passat 1.9 TDI B2B en dat contract loopt eind dit jaar af. Omwille van de gunstige salonacties, mocht ik nu alvast een nieuwe leasewagen bestellen en dat is de A4 geworden...neigde eerst terug richting Passat (eventueel een CC), maar toen ik de binnenafwerking van de Audi zag, was de beslissing snel gemaakt. :-)
Heb het volgende samengesteld:
- Audi A4 2.0 TDI 136pk Multitronic
- Buitenkleur: Meteoorgrijs (pareleffect)
- Interieur: Milano Leder Zwart
- Pack Lifestyle Plus
- Pack Lounge
- Elektrisch schuif- en kanteldak in glas
- Sportzetels
- Servotronic
- Audi Music Interface
- Verchroomde ruitomlijsting
De wagen wordt zowiezo pas uitgeleverd aan het einde van het huidige contract, dus nog eventjes geduld tot oktober. Kijk alvast uit naar de Multronic-experience. :-)
Grtz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jaymz Bekijk BerichtenBen nu een kleine 8.500km verder in mn 2.0 TFSI 180pk en ik moet ook bekennen dat ik er opvallend meer last van heb dan bij mijn vorige auto (volvo s40 2.4i 170pk). zowel op mn zomerbanden (18" Conti sport 3) als op mn winterbanden (16" Dunlop). Voornamelijk bij het optrekken vanuit stilstand als bij het uit de bocht uitaccelereren. Geeft de auto een nerveus karakter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk BerichtenDat lijkt mijn net een zéér vuilbestendige kleur.
Da's natuurlijk ook afhankelijk van hoeveel tijd je kan en wil spenderen aan het onderhoud van een wagen he. Wil je een zwarte wagen mooi laten zijn, dan ben je volgens mij iedere week met een wasbeurt bezig.
Maar toegegeven, ik heb lang staan twijfelen over het cascadeblauw. Naar mijn smaak is dat een van de mooiere kleuren op een A4 B8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk BerichtenMaar toegegeven, ik heb lang staan twijfelen over het cascadeblauw. Naar mijn smaak is dat een van de mooiere kleuren op een A4 B8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtendat is inderdaad cascadeblauw. Heb dat kleur eens gezien in 't echt op een niet al te recent gewassen A4 en dat kwam heel triest en mat over.. verre van zo flashy zoals op die foto (welke trouwens van heel erg knappe velgen voorzien is )
Ik woon op 500m van een aquafin (god bless them) werf (nog tot 2011, joy!) en na 2 dagen is het al een ramp en zeker niet meer flashy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk BerichtenIs dit cascadeblauw? Dit vind ik een prachtige foto, alles klopt gewoon aan de auto.
De kleur op foto die boo-lee plaatste zou volgens mij best ook kwartsgrijs kunnen zijn. Afhankelijk van de lichtinval en omgevingslicht kan een kleur plots heel anders lijken.
Dit zou trouwens ook kwartsgrijs moeten zijn:
Kies een kleur niet op sample of foto, zorg ervoor dat je ze op de wagen zelf gezien hebt bij daglicht. Commerciële foto's worden vrijwel altijd bewerkt om net dat ietsje meer uitstraling te geven.
Comment
-
Vandaag ook gemerkt. Het blijft soms open staan, allé, meestal eigenlijk. Bij mij de rechterkant.
Heb je al gevonden hoe dit zou komen? Iemand nog last van?
Oorspronkelijk geplaatst door hw148994 Bekijk BerichtenHet gebeurt regelmatig dat het klepje van de koplampsproeiers blijft open staan na een sproeibeurt. Heeft er nog iemand last van ?
Hoe zou dit te verhelpen zijn ??
Comment
-
Hoi,
ik sta ook op het punt om een nieuwe A4 Avant multitronic te bestellen (ben nog eventjes aan het twijfelen tussen deze en een C200CDI...deze laatste is in leasing bijne even interessant bij ons ). De salonvoorwaarden voor de pack Lifestyle plus lopen nog tot einde van de maand, daarna duurder (?). Dus moet asap beslissen...wie weet wat de voorwaarden daarna worden...
Weet iemand of je met de GPS+ DVD ook films kan afspelen ? Niet dat het echt belangrijk is, maar ik vind die info nergens terug. Ik denk dat ik ook ga opteren voor die Audi Music Interface, lijkt me wel een leuke optie (en zelfs goedkoper bij audi dan die aftermarket zaken zoals dension).
Filip
PS heb vorige week ook die Cascadeblauwe A4 zien staan in kortenberg. Het was een S-line versie. Vond het persoonlijk niet echt een mooi kleur, teveel lichtblauw. Ik heb gereden met die meteorgrijze multitronic...na de testrit was ik overtuigd van de multitronic (hoewel ik nog even ga testen met de 5-traps automaat van de C200CDI alvorens te beslissen)
Comment
Comment