Die witte maakt inderdaad al een verschil, maar zou m wel eens willen zien in een standaard uitvoering, zonder dikke velgen en die leds, want zo gaat het over grote deel van de A4's er uit zien, zeker de lease bakken. Een BMW met M pack is ook dag en nacht verschil.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
eindelijk info op audi.de, check it: http://www.audi.de/audi/de/de2/neuwa...e_Audi_A4.html4 rings driver
Comment
-
Het exterieur vind ik maar zo zo. Het is moeilijk om bij het zien vand deze fotos het woord saai niet in de mond te nemen. De achterkant vind ik wel geslaagd met die kleine geïntegreerde kofferspoiler en A5-achterlichten.
Het interieur is er tevens op vooruit gegaan, en dat terwijl het interieur van de huidige ook al zeer knap is. Nu stel ik me alleen de vraag of ik deze mening ga behouden bij het zien van de versie zonder navigatie.
Het beste nieuws bij deze nieuwe A4 is in mijn ogen de 3.0TDI. Wat een sublieme motor die volgens mij de nieuwe referentie wordt onder de hogere-middenklasse dieselmotoren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenNu zie ik het juist, als je goed kijkt zie je op de plaats waar bij de B7 ongeveer de zijknipperlichten zaten een logootje hangen
Oorspronkelijk geplaatst door MikeVee Bekijk Berichtensline logo staat zoals bij de A5 niet in het rooster maar op de voorvleugels;
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenBij die witte hangt er toch een S-line logo achter wielkasten ?
Right, S-Line it is.
Zalig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk BerichtenHet beste nieuws bij deze nieuwe A4 is in mijn ogen de 3.0TDI. Wat een sublieme motor die volgens mij de nieuwe referentie wordt onder de hogere-middenklasse dieselmotoren.
Bij de single-turbo 3-liters lijkt de nieuwe Audi 3.0 TDI inderdaad de referentie te zullen worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MikeVee Bekijk BerichtenIk quote mezelf even van een uur geleden:
Ben nog niet lang wakker
Comment
-
-
ik vind 'm schitterend.
vooral die witte s-line spreekt me zeer aan.
ik krijg bijna het gevoel dat deze b8 het stokje van de e46 heeft overgenomen.
en dan doel ik op een tijdloos no-nonsense design met goede verhoudingen, kleine overhang, een lekkere 'stance' en een naar de bestuurder toe gericht dashboard.
een e90 doet me nagenoeg niets, maar dít...
hmm, een 3.0 TDI quattro (met 40/60 verhoudingen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gaston Bekijk Berichtenik vind 'm schitterend.
vooral die witte s-line spreekt me zeer aan.
ik krijg bijna het gevoel dat deze b8 het stokje van de e46 heeft overgenomen.
en dan doel ik op een tijdloos no-nonsense design met goede verhoudingen, kleine overhang, een lekkere 'stance' en een naar de bestuurder toe gericht dashboard.
een e90 doet me nagenoeg niets, maar dít...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gaston Bekijk Berichtenik durf trouwens bijna te zeggen dat ik 'm prefereer boven een a5
Comment
Comment