Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Die witte maakt inderdaad al een verschil, maar zou m wel eens willen zien in een standaard uitvoering, zonder dikke velgen en die leds, want zo gaat het over grote deel van de A4's er uit zien, zeker de lease bakken. Een BMW met M pack is ook dag en nacht verschil.

Comment

eindelijk info op audi.de, check it: http://www.audi.de/audi/de/de2/neuwa...e_Audi_A4.html
      4 rings driver

Comment

Bij die witte hangt er toch een S-line logo achter wielkasten ?

Comment

De A4 3.0 TDI zou sneller moeten
          zijn als de 335d van BMW, en dat met dik 30 pk minder. Sorry maar...

Comment

Nu zie ik het juist, als je goed kijkt zie je op de plaats waar bij de B7 ongeveer de zijknipperlichten zaten een logootje hangen

Comment

Comment

Het exterieur vind ik maar zo zo. Het is moeilijk om bij het zien vand deze fotos het woord saai niet in de mond te nemen. De achterkant vind ik wel geslaagd met die kleine geïntegreerde kofferspoiler en A5-achterlichten.

Het interieur is er tevens op vooruit gegaan, en dat terwijl het interieur van de huidige ook al zeer knap is. Nu stel ik me alleen de vraag of ik deze mening ga behouden bij het zien van de versie zonder navigatie.

Het beste nieuws bij deze nieuwe A4 is in mijn ogen de 3.0TDI. Wat een sublieme motor die volgens mij de nieuwe referentie wordt onder de hogere-middenklasse dieselmotoren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                  Nu zie ik het juist, als je goed kijkt zie je op de plaats waar bij de B7 ongeveer de zijknipperlichten zaten een logootje hangen
                  Ik quote mezelf even van een uur geleden:

Oorspronkelijk geplaatst door MikeVee Bekijk Berichten
                  sline logo staat zoals bij de A5 niet in het rooster maar op de voorvleugels;
                  2009 Skoda Octavia 1.9 TDI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                    Bij die witte hangt er toch een S-line logo achter wielkasten ?
                    Ah ja! Erover gekeken, had 't voor pinkertjes gehouden.

Right, S-Line it is.

Zalig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk Berichten
                      Het beste nieuws bij deze nieuwe A4 is in mijn ogen de 3.0TDI. Wat een sublieme motor die volgens mij de nieuwe referentie wordt onder de hogere-middenklasse dieselmotoren.
                      Je vergeet de 3-liter biturbo van BMW. Oké, 't is "niet fair" want de Audi heeft maar één turbo, maar de BMW gaat wel nog 'n stapje sneller. Ik heb een 535d tegen een A5 3.0 TDI gesprint, en onder de 120 km/u is er quasi geen verschil (maar dan moet je echt bruut schakelen in de Audi), maar daarboven trekt de BMW toch weg van de Audi. Zal bij 'n 335d dus wel hetzelfde zijn.

Bij de single-turbo 3-liters lijkt de nieuwe Audi 3.0 TDI inderdaad de referentie te zullen worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MikeVee Bekijk Berichten
                        Ik quote mezelf even van een uur geleden:

Pardon ,daar had ik ook over gezien
                        Ben nog niet lang wakker

Comment

Ok, hoe meer foto's ik zie, hoe knapper ik hem vind

Nu kan zelfs een sedan me al bekoren !!! Die avant gaat suuuuperknap worden, ongetwijfeld !

Comment

Comment

Ging de S4 trouwens niet gelijktijdig voorgesteld worden, zoals de A5/S5?

Comment

Configurator op http://www.audi.de/audi/de/de2/neuwa...enansicht.html

Comment

damn seg, ik vind hem zelfs heeeeel knap
                                  Enkel het interieur vind ik wat minder, maar vanbuiten is hij zeer geslaagd.

Comment

ik vind 'm schitterend.
                                    vooral die witte s-line spreekt me zeer aan.
                                    ik krijg bijna het gevoel dat deze b8 het stokje van de e46 heeft overgenomen.
                                    en dan doel ik op een tijdloos no-nonsense design met goede verhoudingen, kleine overhang, een lekkere 'stance' en een naar de bestuurder toe gericht dashboard.
                                    een e90 doet me nagenoeg niets, maar dít...

hmm, een 3.0 TDI quattro (met 40/60 verhoudingen)

Comment

ik durf trouwens bijna te zeggen dat ik 'm prefereer boven een a5

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gaston Bekijk Berichten
                                        ik vind 'm schitterend.
                                        vooral die witte s-line spreekt me zeer aan.
                                        ik krijg bijna het gevoel dat deze b8 het stokje van de e46 heeft overgenomen.
                                        en dan doel ik op een tijdloos no-nonsense design met goede verhoudingen, kleine overhang, een lekkere 'stance' en een naar de bestuurder toe gericht dashboard.
                                        een e90 doet me nagenoeg niets, maar dít...
                                        100% agree !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gaston Bekijk Berichten
                                          ik durf trouwens bijna te zeggen dat ik 'm prefereer boven een a5
                                          100% disagree

Comment

Working...
                                          X