Toch wel boring...idd precies een facelift van de B7 A4. Jammer. Met S-line is hij overigens wel te pruimen, maar ik had een beetje meer revolutie verwacht. Dit is evolutie.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten100% disagree
maar het geeft even aan hoe knap ik de a4 vind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenOk, het had wat vertraging maar ik ben verliefd
Ik zou hem zeker boven een A5 en zelfs S5 verkiezen
Het waren volgens mij de kleuren (dat rood) van in het begin.. Maar nu ik hem kan zien met andere kleuren vind ik hem echt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenHet waren volgens mij de kleuren (dat rood) van in het begin.. Maar nu ik hem kan zien met andere kleuren vind ik hem echt
Comment
-
-
-
Amai, knap werk van Audi hoor! Eerst vond ik de nieuwe A4 ook niet meteen geweldig, maar als je nu naar een B7 kijkt lijkt die wel hopeloos verouderd. Hoe meer ik hem zie, hoe knapper ik hem vind!
Je hebt wel een vergrootglas nodig om het verschil te zien tussen een gewone en een S-line, maar dat vind ik helemaal niet erg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenSorry, maar ik geloof er helemaal niks van dat Audi (en D'Ieteren) géén leasing friendly versie zullen maken. Audi scoorde de laatste jaren met z'n B7 A4 1.9 TDI enórm in die markt (terecht, knappe auto voor 'n aantrekkelijke prijs), en zo'n marktaandeel zullen ze heus niet laten liggen. Reken er maar op dat er in België zeker eentje komt met 136pk, of zelfs minder. Van 'n nieuwe auto worden er altijd veel meer verkocht als bedrijfsauto (in vloten, aan bedrijven, aan zelfstandigen, ...) dan dat ze privé worden aangekocht.
Ik gok erop dat met de introductie van de Avant (Genève 2008?) het motorenpallet al wordt uitgebreid, *hopelijk* ook naar onder toe, met 'n versie die tegen de "fiscale" 318d en C 200 CDI zal kunnen uitpakken. D'Ieteren is commercieel genoeg ingesteld (en da's een understatement) om zoiets niet te laten liggen.
Voor de rest vind ik deze wagen toch nét iets meer dan een eenvoudige facelift. De lijnen zijn duidelijk veel sportiever dan de B7. Zoals iemand hier al zei, vroeger had je al een S-Line sport design kit nodig om hem een beetje sportief voor de dag laten komen. Dat is nu wel wat anders, veel agressievere bumpers en ook die "lijn" op de flank geeft hem echt een veel dynamischer uiterlijk. Het is natuurlijk nog altijd geen vat vol emoties (en waarschijnlijk al zeker niet met 16" wieldoppen en zonder LED/Xenon) maar dat hoeft ook niet vind ik. En wees eens eerlijk, ik denk dat er ook weinigen hier écht warm worden van een basic E90 zonder alu velgen en/of xenon of sportophanging.
Bewijs: die S-Line wàt een ding, imo 10x mooier dan een E90 met M-Pack (ik kan maar niet wennen aan die diffusor :-s). Ik ben alvast benieuwd naar de prijzen want dit is een serieuze kandidaat-opvolger voor de Passat geworden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNo sweat, ik vind 'm, zoals 'ie daar staat, ook mooier dan eender welke BMW E90 3-reeks sedan met M Pack.
Ik herhaal evenwel: nu nog RWD.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door t-light Bekijk BerichtenD'Ieteren misschien wel, maar Audi? Die gaan toch geen nieuwe motor uitbrengen enkel en alleen omdat we in België met zo'n gek fiscaal systeem zitten (op een 136pk versie na dan)? Zo groot is onze markt in verhouding dan ook weer niet denk ik. En als je ziet hoeveel "fiscaal onvriendelijke" Audi A6 2.0TDI er rondbollen zal dat ook nog wel meevallen. Het enige gevolg zal wel zijn dat heel wat mensen gaan moeten downgraden van een A4 naar een A3 of Passat als de budgetten onveranderd blijven...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenhopelijk zijn de TDI'tjes al wat stiller gemaakt
Ik hoop wel dat ze nog steeds die typische TDI power hebben
Comment
Comment