Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door t-light Bekijk Berichten
    Hetzelfde vooraan?! OK, hij heeft ook het singleframe (het blijft een Audi ) maar voor de rest? Is toch behoorlijk anders. Ik zeg niet dat het een revolutie is, maar je kan toch niet ontkennen dat het op zijn minst een (mooie) evolutie is. Totaal andere lichten, mistlichten, lijnenspel is een pàk dynamischer,...
    Vooraan lijkt het op een simpele facelift ( ander bumpers en lampen ) en daar bovenop een ander motorkap

Toch niet zo een verschil, achteraan is het verschil groter maar lijkt hij te veel op een A5 ( spijtig voor de eveneens niet zo revolutionaire A5 )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yveslateur Bekijk Berichten
      Wanneer is deze wagen te verkrijgen in België?
      December dit jaar

Comment

• Niet mis maar ik ben vooral benieuwd naar de avant...

Comment

• Comment

• Comment

• ____________________
              km77.com

Comment

• Opmerkelijk hoeveel meer de voorwielen naar voor staan bij de B8 tov B7.

Comment

• na die laatste foto's... hij is echt HEEEEL knap
                  100x beter dan verwacht voor mij.

Comment

• De knoppenwinkel : wat een janboel van verschillende knoppen en knopjes, jammer...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                      De knoppenwinkel : wat een janboel van verschillende knoppen en knopjes, jammer...
                      Vind ik ook, het lijkt zo BMW nu .... NEE, dat is NIET GOED !! (lekker schenen stampen )

Comment

• Zou er in een versie zonder navi ook zo'n massa knopjes zijn...?

Comment

De knoppenwinkel : wat een janboel van verschillende knoppen en knopjes, jammer...
                          Zie ik hier ook een start/stop knop? Denk van wel. Weet dat de meeste hier gek gaan verklaren, maar vind die Led's van voor eigenlijk maar kitch, te getuned...Bij de A5 is het veel subtieler gedaan, hier zijn het Led's om de Led's.
                          Last edited by ; 29/08/2007, 22:04.

Comment

• Kwil de S4 Blijkbaar totaal niet samen voorgesteld met de A4... Jammer, moeten we het maar doen met die S-line.

Trouwens, waar vind ik ergens een roadmap van Audi?

Comment

• Hij lijkt idd op eerste gezicht een facelift van de B7 maar als je beter kijkt is hij duizend keer knapper! De vorige heb ik (zeker in facelift versie) nooit mooi gevonden, saai profiel, te hoge kont, een lamme bak...

Deze heeft niets van dat, echt prachtige verhoudingen... Ik ben er eigenlijk wel al fan van...

Maar jullie hebben ook gelijk: Audi vindt iedereen mooi, maar blijft ergens saai..

Comment

Voor mensen die dit haten: buy a BMW.

Comment

• Ik denk dat het nu zeer goed in de smaak valt bij velen, maar gezien het behoudende design lijkt me dit in 2010 toch al zeer sterk verouderd. De cyclus van de B8 zal normaal gezien tot 2013 duren (met een facelift ergens rond 2010 denk ik)
                                  sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                                    Ik denk dat het nu zeer goed in de smaak valt bij velen, maar gezien het behoudende design lijkt me dit in 2010 toch al zeer sterk verouderd. De cyclus van de B8 zal normaal gezien tot 2013 duren (met een facelift ergens rond 2010 denk ik)
                                    Rond 2010 al een facelift, dit zou mij wel enorm vroeg zijn voor een (geheel) nieuw model (ook al lijkt het voor sommige een facelift, het is een nieuw model). Hoelang is de B6 meegegaan? Toch wel een jaar of vijf, niet?

Comment

• De B6 is van 2001 met in 2004 een facelift.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                        De B6 is van 2001 met in 2004 een facelift.
                                        Volgens mij was het toch eerder tot 2005, maar kan me vergissen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Ik herhaal evenwel: nu nog RWD.
                                          Vanzelfsprekend is de nieuwe A4 ook als quattro verkrijgbaar. De 3.2 FSI en 3.0 TDI zijn standaard uitgerust met dit geavanceerde vierwielaandrijvingsysteem. De quattro ‘set-up’ voor de A4 is extra sportief. Onder normale omstandigheden gaat 40% van de aandrijfkracht naar de voor- en 60% naar de achterwielen.
                                          Ze beginnen er stilaan van overtuigd te geraken. (als ik me niet vergis was het vroeger toch omgekeerd, niet?)

Comment

Working...
                                          X