Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• the 2.0 TDI is content with an average fuel consumption of 5.5 l/100 km.

Bwaaahahhaahaaaa waar komt dit vandaan? Ik ben echt "geimpresseerd" door dit Engels...

Voor de rest, de auto ligt in het verlengde van wat Audi de laatste 10 jaar heeft getoond. Men is gewoon een nieuwe reeks aan het bouwen van de Audi S, M, L, XL en XXL. Enkel de maat verschilt, het uitzicht quasi niet... niet mijn meug. Het kan er bij mij echt niet in dat dit merk jaar na jaar succesvoller is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De Fille Bekijk Berichten
      Vind ik ook, het lijkt zo BMW nu .... NEE, dat is NIET GOED !! (lekker schenen stampen )
      Doe dat dan misschien mét kennis van zaken? Noch de '1, de '3, de '5, de '6, de '7, de X3, de X5 of de Z4 hebben zoveel knoppen op de middenconsole. Da's net de bedoeling en ook het succes van het I-Drive concept.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door t-light Bekijk Berichten
        Ze beginnen er stilaan van overtuigd te geraken. (als ik me niet vergis was het vroeger toch omgekeerd, niet?)
        Ja, maar je moet bij Audi dan wel nog altijd bijbetalen voor 'n quattro, 't is dus niet standaard. En het "nieuwe" quattro-systeem mag dan iets meer kracht naar achteren sturen ... 't blijft nog altijd een 4WD en geen RWD, en dat voel je. Niet dat ik ze rechtstreeks tegenover elkaar heb getest, maar 'k heb met zowel de M3 (E46 uiteraard) als de B7 RS4 gereden, en de RS4 (al met 't nieuwste quattro-systeem) mist nog altijd de scalpelprecisie en de lichtvoetigheid van een goéie RWD. 'n Groot verschil is ook de gewichtsverdeling, die bij de M3 50/50 was (en is), en bij de RS4 is dit 58/42, en dat voel je.

Enfin, het wordt er zéker niet slechter op !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten

De knoppenwinkel : wat een janboel van verschillende knoppen en knopjes, jammer...
          Inderdaad... precies controle paneel van een vliegtuig

Comment

• Je hebt natuurlijk mensen die daarvan houden hè, maar ik zie liever een systeem waarbij alles met 1 knop wordt bediend. (zoals bij BMW of Mercedes)

Zo'n knop dient om het leven in een auto eenvoudiger te maken, en dat doe je niet door daar 1000 knoppen naast te zetten...

Comment

• + "New Audi A4" via YouTube
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Die lichten..

Voor de rest lichtjes tegenvallend qua koetswerk, net iets te weinig vernieuwend. Maar dat gezegd zijnde, is het een knappe bak die waarschijnlijk weer goed zal verkopen.

Comment

• Die ledjes zijn geplaatst zoals bij de R8

Werkelijk een pracht fan een auto...

Comment

• Lekker shopje gevonden

Comment

• Yummie, die velg past echt op elke auto hè.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                      Nieuwe pic gevonden op de cover van Autobild.

Ziet er geweldig uit
                      Heb al de nieuwe Autobild in huis gehaald. Binnenin artikel en foto's.
                      Gelezen dat LED's enkel komen als je optioneel xenons neemt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                        Heb al de nieuwe Autobild in huis gehaald. Binnenin artikel en foto's.
                        Gelezen dat LED's enkel komen als je optioneel xenons neemt.
                        Ik ook
                        Mooie pics he, alleen spijtig dat het net een rode is, nu zie je de achterkant niet zo goed vind ik
                        Maar het is een prachtige bak!
                        Weet er iemand of dat drive select ook in combinatie met S-line onderstel te verkrijgen is?

Comment

• zou de cabrio nu verdwijnen in de plaats van de A5 cabrio ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                            zou de cabrio nu verdwijnen in de plaats van de A5 cabrio ?
                            Uiteraard.

Comment

• Dus geen A4 Cabrio?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                Dus geen A4 Cabrio?
                                Nope, dat is al lang geweten.

Die foto van die rode A4 zou die een S-Line exterieurpakket hebben of heeft iedere A4 zulke voorbumper?
                                Dat die LED's in combinatie met Xenons gingen komen was wel te verwachten ;-)
                                Ik ben alleszins verkocht en wacht vol spanning op de Avant.
                                Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                  Dus geen A4 Cabrio?
                                  Zou toch dom zijn? Een A4 Cabrio en een A5 Coupé...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                    Zou toch dom zijn? Een A4 Cabrio en een A5 Coupé...
                                    Nja, dat wel.

Comment

• Zucht... gaan ze weer alle Audi's op elkaar doen lijken? Het zat er eindelijk aan te komen dat ze allemaal een beetje eigen persoonlijkheid zouden krijgen en nu doen ze het toch weer.

Het is knap, maar bon... ik heb nu al een déjà-vu!

Comment

• Is er al een idee van de prijzen? Kneem aan dat de 2.0 tdi pas zal starten rond de 30.000€ gans kaal...

Comment

• In Duitsland zou de basisprijs rond de 26000€ liggen (ik denk dus voor de 1.8TFSI)

Comment

Working...
                                          X