zijn er eigenlijk ergens al foto's van de basisversies? Ben wel eens benieuwd hoe hij eruit ziet zonder xenon, s-line pakket en 18"-velgen (maw = de gemiddelde leasebak )
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door t-light Bekijk Berichtenzijn er eigenlijk ergens al foto's van de basisversies? Ben wel eens benieuwd hoe hij eruit ziet zonder xenon, s-line pakket en 18"-velgen (maw = de gemiddelde leasebak )
Comment
-
Persoonlijk vind ik dat er genoeg uiterlijk verschil is tussen de A4 en de A5. Ze lijken op mekaar, maar de verschillen zijn zeer subtiel gedaan.
Ik kan maar één ding zeggen van deze nieuwe modellen van Audi: ZEER MOOI...
Proficiat Audi...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenVerder was ik zo eens aan het kijken naar de Wallpapers, en kwam ik deze tegen. Kijk naar de contact sleutel .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door glennvc Bekijk BerichtenKan best wel mooi zijn die contactsleutel, maar het liefst van al zou ik een stuur hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door glennvc Bekijk BerichtenKan best wel mooi zijn die contactsleutel, maar het liefst van al zou ik een stuur hebben.
Comment
-
Kvind het toch wat spijtig dat nu ook deze de ledjes zal krijgen.
Gisteren zag ik van ver iets 'onbekends' met felle kop'lampen' in de achteruitkijkspiegel snel dichterbij komen.
Uiteindelijk was het een A5 testwagen en kvond het best knap.
Maar als ze het nu op alle modellen gaan doen...
Voor de rest kan ik dit design best smaken!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yveslateur Bekijk Berichtenuiteindelijk sijpelen luxe en nieuwigheden altijd door naar het gewone volk ... gelukkig maar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door De Fille Bekijk BerichtenIk kan zo hard niet tegen die benaming é, "het gewone volk" ... wat een uitspraak. Dat is al net zoals "het gemaakt hebben".Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105
Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenA4 > gewone volk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Octa+ Bekijk Berichtenik denk niet dat dit slecht bedoeld was... vaak is het zo dat toptechniek bijvoorbeeld uit F1 of duurdere luxewagens e.g. Ferrari, Porsche... pas later gebruikt worden of doorsijpelen naar wagens voor dagelijks gebruik (gewone wagens voor gewone mensen )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenA4 > gewone volk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenExterieur : alles behalve vernieuwend ( precies een face lift )
Interieur : ziet er lekker uit, het GPS-scherm staat nu ook al hoger ( zoals bij de A6 )
Comment
Comment