Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zou die 143pk versie onmiddellijk verkrijgbaar zijn in een fiscaal vriendelijke 136pk?

Comment

• Ik *denk*:

Waarschijnlijk wel onmiddellijk vanaf dat hij hier verkocht zal worden. Anders zullen ze er niet veel moeten verkopen vrees ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Octa+ Bekijk Berichten
        ik denk niet dat dit slecht bedoeld was... vaak is het zo dat toptechniek bijvoorbeeld uit F1 of duurdere luxewagens e.g. Ferrari, Porsche... pas later gebruikt worden of doorsijpelen naar wagens voor dagelijks gebruik (gewone wagens voor gewone mensen )
        Ik weet het wel dat dit bedoeld werd, maar toch heb ik een (klein) probleem met zo'n uitspraak (ook al is ze niet slecht bedoeld). Om mensen op te delen in "klassen" moet ge naar India gaan.
        "Gewone volk" lijkt alsof mensen die "dikke" auto's, villa's, ... hebben niet "gewoon" meer zijn en/of daarom "beter" zouden zijn. Het ergste zijn de mensen die denken dat ze "het gemaakt hebben" (wat de definitie hier ook van mag zijn ) als ze het materieel wel stellen, triestig

PS: dat dashboard van de a4 en de a5 zijn identiek
        Last edited by ; 05/09/2007, 14:37.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De Fille Bekijk Berichten
          PS: dat dashboard van de a4 en de a5 zijn identiek
          Op enkele details na.

Comment

• A4 B8 staat nu tussen het gamma op Audi site.
            Spijtig genoeg niet beschikbaar in carconfigurator

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yveslateur Bekijk Berichten
              A4 B8 staat nu tussen het gamma op Audi site.
              Spijtig genoeg niet beschikbaar in carconfigurator
              Daarvoor zal je wel nog moeten wachten tot na de IAA (of toch tijdens). Vroeger zullen de prijzen niet beschikbaar zijn volgens mij.

Comment

• een impressie gevonden van een rs4
                4 rings driver

Comment

• Ben benieuwd wanneer de 143 pk (136 pk) versie van de BMW 318d uit komt.
                  Was dat niet voor september?

Comment

Ben benieuwd wanneer de 143 pk (136 pk) versie van de BMW 318d uit komt.
                    Was dat niet voor september?
                    Die kan je al bestellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk Berichten
                      een impressie gevonden van een rs4
                      Stoere neus! Ziet er prachtig uit, nu nog in het rood

Comment

Mijn mening: A4 = betere middenklasse. Maar denk er aan dat is mijn mening
                        Nog net onder een A6 eigenlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                          Die kan je al bestellen.
                          Bieden ze ook nog de 122pk versie aan naast de nieuwe?
                          Last edited by ; 06/09/2007, 21:06.

Comment

Bieden ze ook nog de 122pk versie aan naast de nieuwe?
                            Neen, de 143 pk is wel degelijk de opvolger. Daarmee is er bij bmw geen 122 pk in dieselvorm meer te krijgen. In geen enkel model.

'T spreekt voor zich dat die 143 pk ook in 136-livrei beschikbaar moet komen. Al dan niet met het enigste verschil op papier.

Comment

• net gelezen dat ook het B&O soundsystem vanaf eind 2007 beschikbaar komt.
                              het systeem zou voor het eerst te horen zijn in Frankfurt.
                              4 rings driver

Comment

• daar kan ik nu eens geen geld aan geven zie, als de standaard uitrusting voldoende is zie ik niet in waarom veel geld neerleggen voor een ander zoundsysteem. nu ja, ik dnek niet dat ik persoonlijk veel verschil zou horen.
                                kmoe wel zeggen dat het verschil tussen mijn seat leon (vorig model) en m'n VW golf en nu m'n VW touran groot is. VW is écht slecht by default
                                There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                                  Daarvoor zal je wel nog moeten wachten tot na de IAA (of toch tijdens). Vroeger zullen de prijzen niet beschikbaar zijn volgens mij.
                                  Prijzen in België vanaf 20/8 beschikbaar ;-)

ivm dat soundsysteem vind in die B&O een véél te dure optie die meer dan 1000€ kost
                                  je krijgt er natuurlijk wel iets voor in de plaats
                                  eigenlijk jammer dat de BOSE optie niet meer is, die was tenminste meer betaalbaar
                                  denk dat ik voor de optie Audi music ga (180W en €450), zou meer dan genoeg moeten zijn tenzij ik hardhorig wordt binnen nu en een tijdje......
                                  Last edited by E90N; 07/09/2007, 10:52.
                                  Sintruin till I die

Comment

• Dit worden de kanshebbers van 19 duims velgen: iemand zin om ze op de foto te shoppen? thnxs
                                    Bijgevoegde Bestanden
                                    Sintruin till I die

Comment

• Bingo Typ 9 is veruit de mooiste velg imo. (zeker voor de A4)

Comment

• Al prijzen bekend?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                          Prijzen in België vanaf 20/8 beschikbaar ;-)
                                          20/8?? moet dat niet 20/9 zijn?
                                          BMW E61 525d LCI '09
                                          Suzuki Bandit 1250NA /07
                                          Fiesta Red Edition '16

Comment

Working...
                                          X