Zou die 143pk versie onmiddellijk verkrijgbaar zijn in een fiscaal vriendelijke 136pk?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Octa+ Bekijk Berichtenik denk niet dat dit slecht bedoeld was... vaak is het zo dat toptechniek bijvoorbeeld uit F1 of duurdere luxewagens e.g. Ferrari, Porsche... pas later gebruikt worden of doorsijpelen naar wagens voor dagelijks gebruik (gewone wagens voor gewone mensen )
"Gewone volk" lijkt alsof mensen die "dikke" auto's, villa's, ... hebben niet "gewoon" meer zijn en/of daarom "beter" zouden zijn. Het ergste zijn de mensen die denken dat ze "het gemaakt hebben" (wat de definitie hier ook van mag zijn ) als ze het materieel wel stellen, triestig
PS: dat dashboard van de a4 en de a5 zijn identiek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door De Fille Bekijk BerichtenPS: dat dashboard van de a4 en de a5 zijn identiek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yveslateur Bekijk BerichtenA4 B8 staat nu tussen het gamma op Audi site.
Spijtig genoeg niet beschikbaar in carconfigurator
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yveslateur Bekijk BerichtenBen benieuwd wanneer de 143 pk (136 pk) versie van de BMW 318d uit komt.
Was dat niet voor september?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk Berichteneen impressie gevonden van een rs4
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yveslateur Bekijk BerichtenMijn mening: A4 = betere middenklasse. Maar denk er aan dat is mijn mening
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenDie kan je al bestellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yveslateur Bekijk BerichtenBieden ze ook nog de 122pk versie aan naast de nieuwe?
'T spreekt voor zich dat die 143 pk ook in 136-livrei beschikbaar moet komen. Al dan niet met het enigste verschil op papier.
Comment
-
daar kan ik nu eens geen geld aan geven zie, als de standaard uitrusting voldoende is zie ik niet in waarom veel geld neerleggen voor een ander zoundsysteem. nu ja, ik dnek niet dat ik persoonlijk veel verschil zou horen.
kmoe wel zeggen dat het verschil tussen mijn seat leon (vorig model) en m'n VW golf en nu m'n VW touran groot is. VW is écht slecht by defaultThere's no such thing as too much snow
BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenDaarvoor zal je wel nog moeten wachten tot na de IAA (of toch tijdens). Vroeger zullen de prijzen niet beschikbaar zijn volgens mij.
ivm dat soundsysteem vind in die B&O een véél te dure optie die meer dan 1000€ kost
je krijgt er natuurlijk wel iets voor in de plaats
eigenlijk jammer dat de BOSE optie niet meer is, die was tenminste meer betaalbaar
denk dat ik voor de optie Audi music ga (180W en €450), zou meer dan genoeg moeten zijn tenzij ik hardhorig wordt binnen nu en een tijdje......Last edited by E90N; 07/09/2007, 10:52.Sintruin till I die
Comment
-
Dit worden de kanshebbers van 19 duims velgen: iemand zin om ze op de foto te shoppen? thnxsBijgevoegde BestandenSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenPrijzen in België vanaf 20/8 beschikbaar ;-)BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
Comment