Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
    20/8?? moet dat niet 20/9 zijn?

sorry ja verkeerde maand
    Sintruin till I die

Comment

• Tussen de nieuwe A4 en de A5 zitten meer verschillen dan tussen de BMW 3 sedan en coupe .
      Dat was de reden waarom ik uiteindelijk niet de 3 coupe gekocht heb , en in de december en A5 ga bestellen . Ik heb al vernomen dat de Leds altijd een optie zullen zijn bij A4 en bij de A5 waarschijnlijk standaard bij alle versies . Dat kan je vergelijken met Xenon bij BMW : weinig BMW 3 sedan of touring hebben Xenon en bijna alle coupe's hebben wel Xenon ( standaard bij E92 ) 70 % van de BMW 3 of Audi A4 zijn ZEER standaard omdat het bedrijfswagens zijn en dus zo goedkoop mogelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Der Ferry Bekijk Berichten
        Tussen de nieuwe A4 en de A5 zitten meer verschillen dan tussen de BMW 3 sedan en coupe .
        Dat was de reden waarom ik uiteindelijk niet de 3 coupe gekocht heb , en in de december en A5 ga bestellen . Ik heb al vernomen dat de Leds altijd een optie zullen zijn bij A4 en bij de A5 waarschijnlijk standaard bij alle versies . Dat kan je vergelijken met Xenon bij BMW : weinig BMW 3 sedan of touring hebben Xenon en bijna alle coupe's hebben wel Xenon ( standaard bij E92 ) 70 % van de BMW 3 of Audi A4 zijn ZEER standaard omdat het bedrijfswagens zijn en dus zo goedkoop mogelijk
        Ik vind het net omgekeerd. De A4 EN A5 zien er voor mij meer identiekere (zeker achteraan) hetzelfde uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaze Bekijk Berichten

Nice!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
              Oh nééééé hè. Gaat Audi nu wéér beginnen met 't combineren van lichtbeige zetelbekleding met dat verschrikkelijke donkerbeige voor de interieurafwerking. Zo cheap dat die plastics dan ogen, 't is om te bleiten.

Comment

• En dan nog in combinatie met een rood exterieur

Comment

70 % van de BMW 3 of Audi A4 zijn ZEER standaard omdat het bedrijfswagens zijn en dus zo goedkoop mogelijk
                  Als bedrijfswagens zo goedkoop mogelijk moeten zijn, dan zouden ze wel iets anders nemen dan een 3 of A4... een Dacia bijvoorbeeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                    Als bedrijfswagens zo goedkoop mogelijk moeten zijn, dan zouden ze wel iets anders nemen dan een 3 of A4... een Dacia bijvoorbeeld.
                    Er wordt ook nog aan de herverkoopwaarde gedacht .
                    Bmw en Audi zijn de twee grootste spelers bij leasing , fleetkorting soms tot 15 %

Comment

Bmw en Audi zijn de twee grootste spelers bij leasing , fleetkorting soms tot 15 %
                      VW gaat daar nog vlotjes over.

Comment

Opel 17% dacht ik...
                        Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
                        VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

• Die ledjes zijn toch prachtig, maar wel jammer dat die ook al op de A4 beschikbaar zijn, bye bye exclusiviteit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            Oh nééééé hè. Gaat Audi nu wéér beginnen met 't combineren van lichtbeige zetelbekleding met dat verschrikkelijke donkerbeige voor de interieurafwerking. Zo cheap dat die plastics dan ogen, 't is om te bleiten.
                            Het donkerbeige is hier al even erg als het standaard grijs in de A6 (stuur en middenconsole).

Comment

• Kijk hier eens naar

-> on the road -> the new A4 has landed ...

Hier zeggen ze dat de led daytime lights standard zijn ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yveslateur Bekijk Berichten
                                Kijk hier eens naar

-> on the road -> the new A4 has landed ...

Hier zeggen ze dat de led daytime lights standard zijn ...
                                Zou ik toch vreemd vinden.
                                Xenon optie en LED's standaard?

Comment

• Het zou ook zoals bij de A3 worden, dat er Attraction, Ambition en Ambiente beschikbaar is.

Lees dit er maar eens op na: http://www.audi.de/audi/de/de2/neuwa...ngslinien.html

Comment

• Comment

• Comment

• Knappe foto's, die laatste..

Ik vind het niet slecht dat hij ook leds heeft, nu zijn alle Audi's gemakkelijk herkenbaar.

Comment

Working...
                                        X