Inderdaad ik houd wel van die bleke kleuren!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Alle beschikbare kleuren mooi onder elkaar
Link: http://www.germancarblog.com/2007/09...le-colors.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenPrijzen voor België bekend vanaf 29/09/2007
Voorlopig komt de 2.0 136pk (dus toch) en vanaf 01/08 de 2.0 120pk versie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenGisteren waren de Audi IT'ers nog aan 't foemelen met de nieuwe A4 in de Duitse CC, en kon je geen opties kiezen, maar vandaag staat 'ie er (ook als Ambition en Ambiente) in.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenEen pak nieuwe wallpapers op http://www.netcarshow.com/audi/2008-a4/
er zitten enkele zeer knappe pics bij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenMaar de S-line staat er nog steeds niet in
Die zal er dit jaar ook nog NIET in gaan zitten, pas bestelbaar voorjaar 2008 dus vermoed rond februari op CC.
Ook geen goed nieuws voor België, ze zijn nog steeds aan het onderhandelen over de prijzen, vooral dan de pakketten die ze aanbieden. Over de basisprijs zijn ze het eens maar niet welk pakket ze nu samenstellen. Vermoedelijk eind volgende week zijn de prijzen bekend.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenGisteren waren de Audi IT'ers nog aan 't foemelen met de nieuwe A4 in de Duitse CC, en kon je geen opties kiezen, maar vandaag staat 'ie er (ook als Ambition en Ambiente) in.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenDas raar want ik kon de afgelopen week deze versies aanklikken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenPrijzen voor België bekend vanaf 29/09/2007
Voorlopig komt de 2.0 136pk (dus toch) en vanaf 01/08 de 2.0 120pk versie
Van waar haal je die info over die 120 pk diesel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten"(...)
Nog een sportieve eigenschap: de nieuwe stuurinrichting, waarbij het stuurhuis niet meer onder de wielas ligt. De werking ervan vanuit rechtuitstand is directer als vroeger, en de stoten van dwarsrichels (vroeger een doodsteek voor 't comfort in de A4) zijn bijna helemaal weg.
(...)
Het resultaat is dat de nieuwe A4 de grens van voorwielaandrijving weer wat verder legt. Maar het blijft een FWD, en Audi mag de vooras nog zo ver naar voor steken als ze willen, en de motor zo ver mogelijk naar achter: als het bergop gaat op bochtige wegen, of wanneer het asfalt vochtig wordt, dan verliest het binnenste voorwiel grip. De neus glijdt dan naar de buitenkant van de bocht, en dat verraadt meteen ook het nadeel van de lange wielbasis: Audi heeft van deze A4 geen lichtvoetige danser gemaakt. "Sportiefste limousine", dat is eerder marketingpraat, zeker bij de basisversie (maar dat kunnen de krachtiger, sportievere en duurdere A4-modellen straks rechtzetten). De A4 komt ook met een achterwiel-gefocuste quattro-aandrijving die 60% van de kracht naar de achterwielen stuurt, bijgestaan door tal van elektronische hulpmiddelen.
Drive Select maakt de A4 dynamischer
De dynamische stuurinrichting met variabele ontdubbeling (zoals bij BMW) of het mirakeltje Drive Select die voor 2.400 EUR extra in de optielijst staat, laten de bestuurder toe om de reactie op het gaspedaal, de schakelmomenten, de stuurhoek en de ophanging in 24 verschillende programma's individueel af te stellen. Of dat goed werkt, moet nog worden aangetoond.
(...)
Conclusie: de A4 heeft duidelijk aan agiliteit gewonnen. Het is de beste FWD die Audi ooit bouwde, en hij komt dicht bij de kwaliteiten van de BMW '3. Wat betreft binnenruimte en prijs zet de nieuwe A4 zelfs nieuwe standaarden."
Comment
Comment