Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS6 Avant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Allez vooruit, Spillies, aub:

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Schoon hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
        Ah, nu begrijp ik wat jij niet begreep.

Jij dacht dat ik vroeg of deze 2 foto's een shop waren.

Dat wist ik wel hoor!

Ik vroeg gewoon of iemand (en meer specifiek gericht op jou) dat ie het kon shoppen.

Fantoomzwart én shadowlook.
        Voilà, kijk maar hierboven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
          Allez vooruit, Spillies, aub:

Zo is ie perféct zeg ik u!!

Bedankt Phil.

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
          Schoon hé
          En nog geen beetje...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Nu nog andere velgen en de S6 mag direct opkrassen voor mij!!

Man, zwart + shadowlook is nog altijd dé combinatie voor de S-RS modellen als je het mij vraagt.

Comment

• Ben nu bezig aan de velgen donkergrijs te maken, het RS6-embleem vooraan te verwijderen en de spiegels in koetswerkkleur te maken.

Comment

• Bijgevoegde Bestanden

Comment

• @ Spillies, nu nog de ouders (en dan vooral je moeder) overtuigen, als het lukt wil ik wel eens meerijden met de (R)S6.

Comment

• Toch maar de vorige.

Ik vind de chromé spiegels nog iets hebben op dat zwart en die grijze velgen doen direct af aan het understatement van de RS6.

Toch bedankt!

Comment

Toch maar de vorige.

Ik vind de chromé spiegels nog iets hebben op dat zwart en die grijze velgen doen direct af aan het understatement van de RS6.

Toch bedankt!
                      Ik heb het maar gedaan om eens te zien wat het gaf.

Comment

(en dan vooral je moeder)
                        Het zal m'n vader zijn (en ik ).

Wij zijn het perfecte team, m'n pa de financiële kant van de zaken en ik de specificaties, concurrenten, opties ed.
                        Kortom, wat je in de boekjes vindt.

Wij kennen allebei iets van auto's en we babbelen er nog vaak over.
                        De S6 was wel zijn keuze, maar toch, vele opties komen van mij.
                        In zo'n dingen komen we wel nog goed overeen, maar in andere dingen...

Ahja, m'n moeder heeft toch nog het laatste woord, tenslotte rijdt ze er mee.
                        Zij moet het model, de lijn mooi vinden en bv. de shadowlook komt ook van haar.
                        Omdat ze niets van auto's kent (het is wel al véél verbeterd) kijkt zij alleen naar het esthetische.
                        Maar ze heeft een goede smaak, dat is belangerijk.

Ahja, jammer genoeg komt de RS6 nog niet in het eerste zicht.

Maar zeg nooit nooit!
                        Dus op die hoop teer ik verder!

Comment

Het zal m'n vader zijn (en ik ).

Wij zijn het perfecte team, m'n pa de financiële kant van de zaken en ik de specificaties, concurrenten, opties ed.
                          Kortom, wat je in de boekjes vindt.

Wij kennen allebei iets van auto's en we babbelen er nog vaak over.
                          De S6 was wel zijn keuze, maar toch, vele opties komen van mij.
                          In zo'n dingen komen we wel nog goed overeen, maar in andere dingen...
                          Net hetzelfde als ik met mijn vader eigenlijk.

Allebei autofreaks, ik vind het alleen spijtig dat hij altijd zo'n rationele keuzes maakt het mag allemaal niet te veel kosten, het moet een diesel zijn, mag niet te veel verbruiken, niet te veel tax... Ik wou bijvoorbeeld een Golf GTI of een BMW 130i, hij een 118d. Maar het is dan uiteindelijk een 120d geworden. Het enige wat mijn moeder van inbreng heeft is dat de auto altijd zwart moet zijn met een zwart interieur.

Comment

Net hetzelfde als ik met mijn vader eigenlijk.

Allebei autofreaks, ik vind het alleen spijtig dat hij altijd zo'n rationele keuzes maakt het mag allemaal niet te veel kosten, het moet een diesel zijn, mag niet te veel verbruiken, niet te veel tax... Ik wou bijvoorbeeld een Golf GTI of een BMW 130i, hij een 118d. Maar het is dan uiteindelijk een 120d geworden. Het enige wat mijn moeder van inbreng heeft is dat de auto altijd zwart moet zijn met een zwart interieur.
                            Ja das wel gemakkelijk als jij het niet hoeft te betalen...
                            BMW E61 525d LCI '09
                            Suzuki Bandit 1250NA /07
                            Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                              Ja das wel gemakkelijk als jij het niet hoeft te betalen...
                              Ja, ik weet het Maar ik vind het spijtig dat het altijd een diesel moet zijn, nooit iets 'exciting'. (ok die 335d is ook wel vrij exciting maar het blijft een diesel...)

Comment

Ja, ik weet het Maar ik vind het spijtig dat het altijd een diesel moet zijn, nooit iets 'exciting'. (ok die 335d is ook wel vrij exciting maar het blijft een diesel...)
                                Later er zelf hard voor werken, dan zal je er zelf meer voldoening van hebben
                                BMW E61 525d LCI '09
                                Suzuki Bandit 1250NA /07
                                Fiesta Red Edition '16

Comment

• Binnen een paar jaar voor mezelf eens iets anders dan een dieselstoof kopen.

Comment

• kweet nie of het hier al staat moest het zo zijn sorry voor de
                                    repost, zoniet Geniet ervan!

Comment

• PRACHTIG!

Comment

• Ik heb er geen woorden voor

Comment

• WOOOOOOOOOOOOOOOT !!!

Comment

Working...
                                          X