Verander dat carbon door hout en je hebt een prachtkar!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi RS6 Avant
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenVerander dat carbon door hout en je hebt een prachtkar!
In een übersportieve kar.
Het is zoals uw opa die Nike's aanheeft...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenMoet Spillies hier bijtreden, hout in een dergelijke kar??
Doe me dan maar carbon.
Zou dat eigenlijk beschikbaar zijn op een gewone A4 zo'n carbon inleg? Ik vindt het echt wel mooi..
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenZijn er nog geen rijtesten beschikbaar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenHout?
In een übersportieve kar.
Het is zoals uw opa die Nike's aanheeft...
't Is mooi maar 'k zou het nooit kiezen op een Audi RS, daarvoor is het algemene design té contemporary. Same story op de A5.
However, da's maar mijn mening.
Op een RS6 zou ik ook voor de full-carbon en full-leather look gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenZijn er nog geen rijtesten beschikbaar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenJa geef mij ook maar carbon, zeker in zo'n kar.
Zou dat eigenlijk beschikbaar zijn op een gewone A4 zo'n carbon inleg? Ik vindt het echt wel mooi..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenMisschien via Audi Exclusive te verkrijgen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenAudi Exclusive inleg staat allesinds in de CC van de nieuwe A4, maar daar staat een prijs van 950€ bij. Damn..En wat is er dan allemaal in carbon? Middenconsole en de strook voor de passagier?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenMooi prijsjeEn wat is er dan allemaal in carbon? Middenconsole en de strook voor de passagier?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Ik vind dat carbon zeer goed meevallen, uiteindelijk is het enkel de middenconsole en de inleglijsten van de deuren. Ik zou het zeker willen hebben in m'n RS6.
En die zetels zijn schitterend vormgegeven he, prachtig gewoon
Comment
-
Comment
Comment