Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS6 Avant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Oh ja juist, Turnhout. The place were everybody is known by Carlo
    Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
    ''Een kennis...''

Comment

• Do not make fun of me please.

Leds op R8 zijn vet, op alle andere bakken moeten die afstaan

Comment

• Hey, een beetje humor mag hé.

Een wijs man zei ooit: Ook een konijn kan wel eens het haasje zijn.

Comment

Hey, een beetje humor mag hé.

Een wijs man zei ooit: Ook een konijn kan wel eens het haasje zijn.

Maar een flapoor blijft het allesinds

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
            ''Een kennis...''
            great minds think alike

Comment

• Ivm de leds, op een A5 en een R8 vond ik het nog staan. Het was mooi en het zijn immers nog redelijk exclusieve bakken.

Op een S6 vind ik het gewoon idioot, tis inderdaad een "hier ben ik"-kerstverlichting en niets meer.

Maar dat ze het nu op alle modellen in alle richtingen en vormen steken, dat is helemaal dwaas.

Comment

• Ach, die dingen kan je afzetten.
                Er ligt een 580pk blok in dat ding, en jullie zitten te zagen over een paar lampjes vooraan

Comment

• Die lampjes zijn er nu eenmaal om over te zagen.

Comment

• Men kan zich beter beginnen afvragen wanneer de eersten geleverd gaan worden in Belgie.

Dacht al dat ik er eentje had gezien, maar dat bleek niet te kloppen

Comment

Hebben jullie er dan zoveel gezien?

Ik heb tot nu toe 3 keer een S6 gezien (waarvan 1 die van Spillies' mum), een S5 zelfs nog niet, enkel A5 3.0 TDI, 2 of 3 keer.

R8 2 keer.

Veel te weinig om een mening te vormen denk ik.
                      wanneer je in de buurt van een golf woont zie je die dingen ook wel vaak passeren anders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                        Ach, die dingen kan je afzetten.
                        Er ligt een 580pk blok in dat ding, en jullie zitten te zagen over een paar lampjes vooraan
                        Kun je die rommel op een A5 ook afzetten?

Comment

Kun je die rommel op een A5 ook afzetten?
                          Normaal wel, daglichten zijn uit te schakelen
                          1982 BMW E28 528i
                          2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Kun je die rommel op een A5 ook afzetten?
                            ja, gewoon de lichtschakelaar één klikje naar links.
                            Als je de lichten wilt aanzetten gaan de leds wel automatisch mee aan.

Comment

.
                              Bij Carlo om de hoek heeft zelfs iemand een Veyron.
                              Tjah, waarom niet hé...

En een Jumbo in z'n tuinhuis.

Allemaal zéér geloofwaardig.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                Ivm de leds, op een A5 en een R8 vond ik het nog staan. Het was mooi en het zijn immers nog redelijk exclusieve bakken.

Op een S6 vind ik het gewoon idioot, tis inderdaad een "hier ben ik"-kerstverlichting en niets meer.

Maar dat ze het nu op alle modellen in alle richtingen en vormen steken, dat is helemaal dwaas.
                                Hieb ben ik!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                  Tjah, waarom niet hé...

Ik denk dat je zoiets wel mag geloven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                    Tjah, waarom niet hé...

Waarom niet, Spillies?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                      Ik denk dat je zoiets wel mag geloven.
                                      Geloof maar, de eigenaar is mij bekend. Deze heeft nog 2 andere bugatti's en andere sportwagens. Heeft een kelder onder zijn villa waar ze staan en gaan daarheen via een lift. Bezit een fabriek in de limburg en is van oorsprong een noorderbuur.

@Carlito: binnnekort rijd er wel 1'tje in jullie buurt, ken iemand die hem besteld heeft op Frankfurt. En die woont in de Lint.
                                      Last edited by ; 09/01/2008, 13:58.

Comment

• LED = retecool! Nog geen mensen ontmoet die -als ze het zien- zeggen dat ze het lelijk vinden. Je valt ermee veel harder op in het verkeer, en voor zo'n RS6 is het geen overbodige luxe. Als je ietsje sneller door het verkeer verplaatst, merk je pas hoe goed die dingen werken. Mensen zien je veel beter komen op de autosnelweg, sommige mensen gaan zo snel naar rechts, alsof ze een R8 in hun spiegels zagen aanstormen, echt waar. Of ze komen op het linkervak, en geven al dadelijk met hun pinker aan dat ze naar rechts gaan. (De gefrustreerde medemens blijft natuurlijk met veel plezier op het linkervak hangen, maar dat is een ander verhaal)

Ik moet wel zeggen, het heeft één keer een gevaarlijke situatie veroorzaakt, een vrouw in een Nissan Sunny kwam naar het linkervak (terwijl het verkeer echt rustig was, en dan toch net inhalen wanneer ik eraan kwam, ken je dat?) om op haar gemak voorbij te steken -en ik weet niet waar haar verstand zat- maar 't was overduidelijk dat ze me pas zag toen ze reeds op het linkervak reed, en wat doet ze? Ze gooit haar stuur om! Ik ben effe in de ankers gegaan om wat afstand te nemen totdat de Sunny weer op stabiele koers rechtdoor kon rijden... maar ze zijn dus retecool!

Comment

• weet niet of dit hier al ergens staat

+ YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Working...
                                          X