Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS6 Avant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik zou me een PAK amuseren met een RWD, geloof me! Het boeit me vooral om daarmee te "leren" rijden.

En ik bedoel dan wel een krachtig exemplaar he, geen 118i waarmee je wat gaat kachelen. Waarmee ik niet wil zeggen dat ik dat een flutbakje vind, maar als je RWD wil leren rijden moet je toch wat poeier onder je kont hebben.

Het enigste is: ik wil niet dood
    Moest ik nu niet zoveel autostrade rijden, en vooral hard rijden, dan zou het nog een optie zijn. Ik denk dat ik gewoon niet "voorzichtig" en "defensief" genoeg kan rijden om een vette RWD te kopen.

Comment

• Dude, dan moet ge hier zijn, test-circuit van Porsche is hier naast m'n werf in Liepzig, ook Porsche driving school zit hier en ik zit echt preciesop 'tcircuit, what a sound, mannen zijn daar aant driften als gek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door antigpsdude Bekijk Berichten
        Dude, dan moet ge hier zijn, test-circuit van Porsche is hier naast m'n werf in Liepzig, ook Porsche driving school zit hier en ik zit echt preciesop 'tcircuit, what a sound, mannen zijn daar aant driften als gek
        GDV en ik moet binnenkort pas in Leipzig zijn, slechte timing

Comment

• ja ge moogt hier geen photo's of films maken voorbij éénof ander plakaat maar da's buiten mijn camera's gerekend, zit life te kijken naar tspectakel en photo's komen er in de week wel aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door antigpsdude Bekijk Berichten
            ja ge moogt hier geen photo's of films maken voorbij éénof ander plakaat maar da's buiten mijn camera's gerekend, zit life te kijken naar tspectakel en photo's komen er in de week wel aan
            Nice

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
              Bij de AWD zal je dus meer moeten sturen + er komen nog aandrijfkrachten op je banden => kans om buiten de cirkel van Kamm te geraken. Er zal dan meer kracht gaan naar je achterwielen, maar tegen dat je dan de bocht door bent heeft de RWD al enkele tienden gewonnen volgens mij.
              zo zo, jij moet je lesje eens herzien, tomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                zo zo, jij moet je lesje eens herzien, tomt
                Tis toch zo dat je met je RWD minder aan je stuur moet draaien omdat je ook nog met je gas kan sturen?
                Veel sturen + aandrijfkrachten = Cirkel van Kamm erbij halen.
                Voorwielen verliezen tractie => meer vermogen naar achterwielen

Waar ben ik fout? Enkel in het feit dat ik denk dat de RWD de klus vlugger klaart?

Comment

• in een langere bocht nog wat gas geven is bij voorkeur niet plankgas. het enige wat je auto kan doen uitbreken is ofwel onderstuur (door bereiken griplimiet voorbanden), of overstuur door het verliezen van tractie achteraan. Het eerste zal eerder voor een AWD weggelegd zijn (door tractie op voorwielen), het 2'e voor een RWD (achterwielen krijgen 2x zoveel aandrijfkrachten te verwerken). Ok op 4 wielen schuiven kan ook, maar laten we dat even buiten beschouwing laten. Maar om nu te zeggen dat een auto overgaand in onderstuur of in overstuur het snelste resultaat zal bieden... geen vast gegeven.

Comment

• First ones are out for delivery

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

de ene heeft RWD de andere AWD (torque-split 40/60)

welke is het snelst op het circuit?
                      Hangt zeer hard van het circuit af he.
                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                      Bestelt
                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Heb ook zo'n trailer met allemaal Audi RS6 gezien op de Brusselse ring zaterdag. Ze zagen wel verschrikkelijk vuil.
                        MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                          First ones are out for delivery

Leuke spot!

Europa is weer 7 prachtkarren rijker.

Edit; waar heb je dit gezien?
                          Wel maar wat 'saaie' kleurcombinaties...

Ik kijk al uit naar de eerste RS6 in Monterreygruen Perleffekt of Sepangblau Perleffekt.
                          Last edited by Spillies; 28/04/2008, 15:48.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Is geen spot van mij, ik heb de foto eerlijk gepikt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                              Is geen spot van mij, ik heb de foto eerlijk gepikt
                              Straks hakken ze je hand af op z'n arabisch!

Comment

• Nope, mijn systeem: straks komen ze hem terug rippen! Dan staat er een kruisje...

Comment

• cut it out guys (nee, niet de hand )

Comment

• Grote grutjes wat een kar toch:

Comment

• De vorige deed me veel meer.
                                      deze doet me niets.

Comment

• In zekere zin vond ik de vorige er net iets meer uitspringen dan deze maar blijft toch wel zwaar understated deze RS6

Die zilvere hierboven... niet DE kleur voor een RS6 imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                          In zekere zin vond ik de vorige er net iets meer uitspringen dan deze maar blijft toch wel zwaar understated deze RS6

Die zilvere hierboven... niet DE kleur voor een RS6 imo.
                                          Dit of een B5s?

Comment

Working...
                                          X