Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS6 Avant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
    Je kan je eerlijk gezegd veel meer leuks kopen met 110k.
    Jep, 2 tweedehands RS4'en...

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Deftig.

Zo zal dus ook de facelift van de A6 Sedan er uit zien...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      Zie ik dat goed, andere achterlichten enzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
        Zie ik dat goed, andere achterlichten enzo?
        Achterlichten van de A6 facelift

Comment

• Een paar pics:

Comment

• Comment

• ik ben wel fan hoor, die V10 met optionele sportuitlaat klinkt echt wel goed hoor.. beetje zoals de oude Audi 5-cilinders

Comment

• Al IRL gehoord?

Comment

• Knappe kleur op die britse RS6!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                    ik ben wel fan hoor, die V10 met optionele sportuitlaat klinkt echt wel goed hoor.. beetje zoals de oude Audi 5-cilinders
                    Maar dan dubbel zo vet ofwat?

Nu, ik moet zeggen, die S6 van Spillies' Mom klonk echt goed voor een V10 te zijn, met nog een aardige roffel ipv een geschreeuw.

Comment

• En op die foto's hierboven is 'ie écht knap en lijkt 'ie imo al minder hoog op z'n poten te staan.

Comment

• Wat ik zo jammer vind aan die nieuwe modellen is de mindere "beleving". Toen ik is met de S6 van Spillies' mom mocht rijden, dat was natuurlijk de max. Maar dat ding gaat snoeihard en je voelt gewoon niks

Ik snap natuurlijk wel dat de constructeurs dat willen bereiken, maar ik mis het toch een beetje.

Comment

• Bedoel je dan qua optrekken of puur qua snelheidsgevoel bij constante snelheid? Da's een evolutie waarbij bv iemand met een oude S6 ook zal vinden dat jouw auto dat al veel te veel heeft. Jammer genoeg kan je deze trend niet stoppen.

Comment

Al IRL gehoord?
                            Video's he.. I know 't is verre van 't zelfde..

IRL klinkt zo anders..

Comment

Wat ik zo jammer vind aan die nieuwe modellen is de mindere "beleving". Toen ik is met de S6 van Spillies' mom mocht rijden, dat was natuurlijk de max. Maar dat ding gaat snoeihard en je voelt gewoon niks

Ik snap natuurlijk wel dat de constructeurs dat willen bereiken, maar ik mis het toch een beetje.
                              "Een S6 heeft geen koppel"

- dixit: Chris Harris

Comment

• Mja true, maar ik doel vooral op geluiden, trillingen..

Een auto moet je voelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                  Nu, ik moet zeggen, die S6 van Spillies' Mom klonk echt goed voor een V10 te zijn, met nog een aardige roffel ipv een geschreeuw.
                                  Echt hé...

Ik vind dat het geluid perfect bij het 'timbre' van een S6 past, niet te luid, maar toch deftig op de achtergrond.

Een zwaar bas geluid van 'ik ben hier de man' zonder veel tirlanteintjes, vergeleken met een M5 die met zijn schel geluid het van de daken schreeuwt om aandacht te krijgen...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• soundfile pls?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                                      soundfile pls?
                                      + YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Zo lekker stil dat die camera is
                                        AutoMinded.be

Comment

• Hoe heerlijk, die moment dat hij het beu is om in dezelfde versnelling te blijven en dan maar plankgas geeft ..

Comment

Working...
                                          X