Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
We gaan zeker gaan testrijden, maar aan de ene kant vind ik het wel 'jammer' dat ie zo vroeg er al is.
Ik had gedacht dat ie maar voorgesteld ging worden bij de facelift (zoals bij de vorige) maar zo gezien zijn ze daar al van af gestapt...
Ik denk toch niet dat ie komt, ze hebben de S6 tenslotte nog met moeite een half jaar, maar toch, het zou wel vetcool zijn...
We hebben een uitnodiging gekregen van Top Motors voor de officiële opening omdat ze vernieuwd zijn, dus daar zeker de testrit al aanvragen!
Maar het zal niets zijn, althans niets in de nabije toekomst...
Het is niet dat het geld op onze rug groeit he.
En de S6 voldoet eigenlijk al meer dan genoeg aan de eisen van m'n moeder.
Maar aan de andere kant, m'n vader, die doet soms zotte (maar dan echt zotte dingen) en het zou me niet verbasen dat ie na het testritje s'avonds zou zeggen; 'Ah Pieter, omdat m'n dieselstoof niet meer mee kan heb ik de RS6 besteld'
Dan zou ik wel heel eventjes het dak uitvliegen, maar ik denk dat het bij dromen zal blijven.
We gaan zeker gaan testrijden, maar aan de ene kant vind ik het wel 'jammer' dat ie zo vroeg er al is.
Ik had gedacht dat ie maar voorgesteld ging worden bij de facelift (zoals bij de vorige) maar zo gezien zijn ze daar al van af gestapt...
Ik denk toch niet dat ie komt, ze hebben de S6 tenslotte nog met moeite een half jaar, maar toch, het zou wel vetcool zijn...
We hebben een uitnodiging gekregen van Top Motors voor de officiële opening omdat ze vernieuwd zijn, dus daar zeker de testrit al aanvragen!
Maar het zal niets zijn, althans niets in de nabije toekomst...
Het is niet dat het geld op onze rug groeit he.
En de S6 voldoet eigenlijk al meer dan genoeg aan de eisen van m'n moeder.
Maar aan de andere kant, m'n vader, die doet soms zotte (maar dan echt zotte dingen) en het zou me niet verbasen dat ie na het testritje s'avonds zou zeggen; 'Ah Pieter, omdat m'n dieselstoof niet meer mee kan heb ik de RS6 besteld'
Dan zou ik wel heel eventjes het dak uitvliegen, maar ik denk dat het bij dromen zal blijven.
Ik ben al zeer content met de S6 hoor!
Maar toch, die R ervoor...
Nieuwe nummer 1 denk ik zo...
Wacht nog maar even; er bestaat nog altijd iets zoals RS6 Plus
Comment