Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS6 Avant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
    ge kunt er alleen niet het bos mee in :p

Dat valt te betwisten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
      Dat valt te betwisten.

You betcha

Comment

• Dikheid²

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
          Wat is dan de ideale autobahn cruiser, volgens jou?

Als er één ding is waar zo'n auto in uitblinkt, zal het toch wel als autobahnstormer zijn, denk ik...
          eigenlijk ist een verkeerde discutie gezien ik refereer naar de efficientie en het rendement van diesels ...

als je een 535d of een A6 break 3.0 tdi neemt dat zijn super efficiënte bakken.
          Maar dan kom je dus terecht in een Diesel vs benzine discutie; Wat ook weer niet de bedoeling is gezien ik een benzine lover ben ;-)

Ik zal me ff verduidelijken:

ik ga ABSOLUUT niet graag afscheid nemen van mijn S4; integendeel als ik m inde familie of kennissenkring kan houden met alle plezier; Voor mij persoonlijk is het een ideale dagdagelijkse wagen; Maar als ik het economisch bekijk is ie het niet.
          Allé ik ben de laatste tijd voor mezelf es superzuinig aan het rijden = 10,3 l gemiddeld .. minder is echt niet te doen ..

en dan zit ik daar dus tegen 130 te cruisen (heeft ook wel iets ) en komen daar dus bmw eendjes en alle andere dieselbommekes vrolijk voorbij gevlogen wetende dat ik dus met alle moeite 10,3l haal en zij wellicht nog steeds niet boven de 7l uitkomen zelfs bij een niet meer zo legale rijstijl.

Snappie; Maar in feite ben ik hier de post aan het bevuilen ..

en nogmaals, ik vind de RS6 een zalige auto, maar als je binnen het audi huis kijkt hebt ge veel beter alternatieven wil je in elk aspect echt uitblinken;

Laat me het anders stellen - positiever; een RS6 is een een goede mengeling nadat een A6 in de mixer werd gegooid met een R8;

Ah ja Leftlane , ge zegt dat de RS6 zijn mannentje kan staan op circuit; sure; Maar de slijtage is gewoon huge;
          Vb; Toen ik absoluut niet wou onderdoen voor mijn maat zijn slk55amg op de ring, monteerde ik Michelin Cup banden (I know I am a cheating bi-atch ) Maar na 8 rondjes ring was het best van de voorste banden eraf ..
          Ongelofelijk wel die banden, maar het gaf eens te meer aan hoe zwaar onze audi's op de neus zijn;

Lees alle reviews van de RS6 en om hem op circuit zijn mannetje te laten staan moet je alle (skandinavische) truken uit de kast halen om hem juist "te plaatsen".

Ik zal dus ook deze gedachte delen die mijn vorige dus eigenlijk tegenspreekte RS6 is wel een goede crusier want ik het is veel veiliger om, om de 2u te (MOETEN) stoppen dan door te rijden met je d

Comment

• Comment

• Deze in Ingolstadt gespot maandag:

Comment

• Comment

• Comment

• Ik vind het wel wat zwakjes dat de RS6 standaard geen zwarte dakhemelbekleding heeft...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                      Ik vind het wel wat zwakjes dat de RS6 standaard geen zwarte dakhemelbekleding heeft...
                      Dat is toch afhankelijk van de interieurkleur...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                        Dat is toch afhankelijk van de interieurkleur...
                        Raar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                          Raar...
                          Volgens de duitse configurator kan je zelfs geen andere kleur dan zwart krijgen.

raar...

Comment

• zwart alcantara is volgens mij standaard, net zoals op de vorige.

Comment

• Ja, volgens duitse config is er enkel zwart te krijgen, maar op deze foto:

Is het precies zilverkleurig.

Audi Exclusive? Of preproductiemodel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                Of preproductiemodel?
                                Dat was ook mijn eerste idee
                                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• wss specifiek gekozen.

Comment

• Gasten, Audi lovers en andere

zeker het filmpje op AUTOWEEK.NL gaan bekijken;

Echt de moeite en dat geluid;

Waarom stoppen ze die lekkere motor nu niet in de RS5 of zo .. simpel toch??

Comment

• ow yeah

Comment

• dit filmpje is stukken beter imo (trouwens keer op keer leuke tests op die site)

Comment

• Audi RS6 Avant

Audi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)
                                          VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)
                                          VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)
                                          Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )
                                          Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)
                                          Vespa GTV 125 (Mei 2009)

Comment

Working...
                                          X