Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS6 Avant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wie zich nu nog een Cayenne turbo koopt is toch nen debiel, of niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
      Wie zich nu nog een Cayenne turbo koopt is toch nen debiel, of niet?

Euhm, neen?

Comment

• De rs6 rijdt die toch gewoon los erover. Behalve in het terrein, maar ik heb daar nog nooit een cayenne gezien.

Comment

Toch niet.. Er zijn mensen die nu eenaal liever een SUV hebben dan een Avant met zoveel pk's.

Edit: Of omgekeerd natuurlijk.

Comment

• So?

Moet je overal de snelste zijn?

Trouwens, ik wil wel eens een "race" irl zien door een of ander stadscentrum. Zoveel sneller is die RS6 dan niet hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Trouwens, ik wil wel eens een "race" irl zien door een of ander stadscentrum.
              waarom zou je dat willen zien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                waarom zou je dat willen zien?
                Omdat dat nu eenmaal de plaats is waar je die bakken het meest ziet.

En natuurlijk ook omdat daar vluchtheuvels liggen wat met een Cayenne pure fun is

Comment

• Allee jong waarom koopt ge anders een rs6? Rij dan rond met een gepimpte 2.0 tdi als snelheid niet belangrijk is. En wat te denken van een gewichtverschil van 500 kilootjes. Die cayenne gaat toch voornamelijk te zien zijn in de achteruitkijkspiegel van een rs6

Comment

Allee jong waarom koopt ge anders een rs6? Rij dan rond met een gepimpte 2.0 tdi als snelheid niet belangrijk is. En wat te denken van een gewichtverschil van 500 kilootjes. Die cayenne gaat toch voornamelijk te zien zijn in de achteruitkijkspiegel van een rs6
                    Volgens uw redenatie zou iedereen in een Veyron moeten rondrijden.

Die is namelijk het snelste.

Comment

• Dan is Volkswagen binnen een jaar op de fles. Kost nl 4.000.000€ om ene Veyron te maken en ze krijgen er ocharme maar 1.200.000€ voor.

Comment

Dan is Volkswagen binnen een jaar op de fles. Kost nl 4.000.000€ om ene Veyron te maken en ze krijgen er ocharme maar 1.200.000€ voor.

Die 4.000.000 is wel (grotendeels) gebaseerd op de ontwikkelingskost hé. En die wordt natuurlijk lager naarmate er meer exemplaren geproduceerd worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                          Die 4.000.000 is wel (grotendeels) gebaseerd op de ontwikkelingskost hé. En die wordt natuurlijk lager naarmate er meer exemplaren geproduceerd worden

nie te moeilijk doen hé leftlane

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                            nie te moeilijk doen hé leftlane

Comment

• Hoeveel denkt ge dat ze er gaan bouwen? Bij 350 stuks gaat de stekker eruit en moeten ze toch met iets anders op de proppen komen.

Comment

Nope

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  Volgens uw redenatie zou iedereen in een Veyron moeten rondrijden.

Die is namelijk het snelste.
                                  Redene-ring carlo, redenering.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                    Redene-ring carlo, redenering.
                                    re·de·na·tie (de ~ (v.), ~s) 1 [inf.] redenering of manier van redeneren
                                    Bron: Vandale.be

Comment

Wat een bullshit.

Comment

• bestaat er al ergens een prijslijst(eventueel DE)? Want hij is nog niet beschikbaar in de cc...

Comment

• Geen idee, ik weet wel dat het model dat in frankfürt stond een 140K moest kosten, ik weet natuurlijk wel niet welke opties daar op zaten, maar ik denk dat die wel vrij vol zat. Maar die B&O kost ook enkele duizend euro en dat zat er bij mijn weten niet op. Basisprijs is *denk ik* rond de 115-120k.

Comment

Working...
                                          X