Wie zich nu nog een Cayenne turbo koopt is toch nen debiel, of niet?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi RS6 Avant
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenWie zich nu nog een Cayenne turbo koopt is toch nen debiel, of niet?
Euhm, neen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenWie zich nu nog een Cayenne turbo koopt is toch nen debiel, of niet?
Edit: Of omgekeerd natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Trouwens, ik wil wel eens een "race" irl zien door een of ander stadscentrum.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenwaarom zou je dat willen zien?
En natuurlijk ook omdat daar vluchtheuvels liggen wat met een Cayenne pure fun is
Comment
-
Allee jong waarom koopt ge anders een rs6? Rij dan rond met een gepimpte 2.0 tdi als snelheid niet belangrijk is. En wat te denken van een gewichtverschil van 500 kilootjes. Die cayenne gaat toch voornamelijk te zien zijn in de achteruitkijkspiegel van een rs6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenAllee jong waarom koopt ge anders een rs6? Rij dan rond met een gepimpte 2.0 tdi als snelheid niet belangrijk is. En wat te denken van een gewichtverschil van 500 kilootjes. Die cayenne gaat toch voornamelijk te zien zijn in de achteruitkijkspiegel van een rs6
Die is namelijk het snelste.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenDan is Volkswagen binnen een jaar op de fles. Kost nl 4.000.000€ om ene Veyron te maken en ze krijgen er ocharme maar 1.200.000€ voor.
Die 4.000.000 is wel (grotendeels) gebaseerd op de ontwikkelingskost hé. En die wordt natuurlijk lager naarmate er meer exemplaren geproduceerd worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDie 4.000.000 is wel (grotendeels) gebaseerd op de ontwikkelingskost hé. En die wordt natuurlijk lager naarmate er meer exemplaren geproduceerd worden
nie te moeilijk doen hé leftlane
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenVolgens uw redenatie zou iedereen in een Veyron moeten rondrijden.
Die is namelijk het snelste.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenRedene-ring carlo, redenering.
Bron: Vandale.be
Comment
-
Wat een bullshit.
Comment
-
Geen idee, ik weet wel dat het model dat in frankfürt stond een 140K moest kosten, ik weet natuurlijk wel niet welke opties daar op zaten, maar ik denk dat die wel vrij vol zat. Maar die B&O kost ook enkele duizend euro en dat zat er bij mijn weten niet op. Basisprijs is *denk ik* rond de 115-120k.
Comment
Comment