Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS6 Avant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
    Geen idee, ik weet wel dat het model dat in frankfürt stond een 140K moest kosten, ik weet natuurlijk wel niet welke opties daar op zaten, maar ik denk dat die wel vrij vol zat. Maar die B&O kost ook enkele duizend euro en dat zat er bij mijn weten niet op. Basisprijs is *denk ik* rond de 115-120k.
    basis zou +/- 85-90 moeten zijn.
    Die van Frankfurt was een exclusive, maar toen hebben ze verteld dat b&o niet beschikbaar was. terwijl dit wel is voor de a5-a4-a8-r8 etc...

Comment

• Mmm, ik schat iets hoger toch wel, gezien de basisprijs van de S6Avant al 85k is. Inderdaad vrij bizar dat dit niet beschikbaar zou zijn, aangezien zoals je zegt het systeem zelfs in een A4 beschikbaar is.

edit: net even opgezocht, en bij de S6 is enkel het BOSE Surround Sound beschikbaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
        Mmm, ik schat iets hoger toch wel, gezien de basisprijs van de S6Avant al 85k is. Inderdaad vrij bizar dat dit niet beschikbaar zou zijn, aangezien zoals je zegt het systeem zelfs in een A4 beschikbaar is.

edit: net even opgezocht, en bij de S6 is enkel het BOSE Surround Sound beschikbaar.
        de dealer weet het zelf niet goed. Wel is het zo dat er een facelift zit aan te komen en dat die dus ook het B&O systeem zal krijgen. Maar de FL zal pas beschikbaar/leverbaar zijn medio 2009.
        Een panoramisch dak is ook niet leverbaar
        Ik spreek wel over de prijs ex btw. Dus 85-90 ex btw.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ffreakie Bekijk Berichten
          de dealer weet het zelf niet goed. Wel is het zo dat er een facelift zit aan te komen en dat die dus ook het B&O systeem zal krijgen. Maar de FL zal pas beschikbaar/leverbaar zijn medio 2009.
          Een panoramisch dak is ook niet leverbaar
          Ik spreek wel over de prijs ex btw. Dus 85-90 ex btw.
          Ahja zo, zonder BTW zal dat dan inderdaad wel zoiets zijn!

Inderdaad, aangezien de nieuwe A4 het B&O systeem kan krijgen verwachtte ik ook dat dat bij de A6 FL het systeem verkrijgbaar zou zijn. Jammer aan een kant dat ze het de RS6 nog niet meegeven eigelijk,

Comment

• De BOSE DSP Surround is anders meer dan genoeg hoor, trouwens zo'n V10 twin-turbo zal het gebrek ook wel compenseren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
              Wat een bullshit.
              Toch zit er een vorm van waarheid in.

En meer Nederlands graag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                Toch zit er een vorm van waarheid in.

En meer Nederlands graag
                In mijn mening is dat zever. Veel mensen zullen de RS6 maar een opzichtige break vinden met overdreven brede wielkassen.

Er zijn genoeg redenen waarom iemand voor een Cayenne zou kiezen. Hoge zitpositie, verhoogd comfort, ruimte, gevoel van veiligheid, V8-motor, it's a Porsche, ... etc

Om dan nog maar te zwijgen van de off-road capaciteiten. Oké, veel Cayenne's gaan nauwelijks verder tot de bosrand maar er zijn altijd mensen die zo'n wagen gebruiken om boten/whatever te trekken of effectief het zwaardere terrein op te zoeken.

En geloof, dat kan 'ie met gemak aan. (met of zonder het off-road pakket)

Comment

In mijn mening is dat zever. Veel mensen zullen de RS6 maar een opzichtige break vinden met overdreven brede wielkassen.

Er zijn genoeg redenen waarom iemand voor een Cayenne zou kiezen. Hoge zitpositie, verhoogd comfort, ruimte, gevoel van veiligheid, V8-motor, it's a Porsche, ... etc

Om dan nog maar te zwijgen van de off-road capaciteiten. Oké, veel Cayenne's gaan nauwelijks verder tot de bosrand maar er zijn altijd mensen die zo'n wagen gebruiken om boten/whatever te trekken of effectief het zwaardere terrein op te zoeken.

En geloof, dat kan 'ie met gemak aan. (met of zonder het off-road pakket)
                  Allemaal mooi en wel.
                  Feit blijft dat ik niet zo graag tussen bakbeesten rondrij.

Maar iedereen koopt natuurlijk wat ie wilt.

En een Cayenne is geen Porsche, maar een lelijk modeverschijnsel

Comment

• In mijn ogen is Porsche pas sinds de 997 terug Porsches aan't bouwen.

Dus iedereen zen eigen waarheid!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                      En die zetels zijn schitterend vormgegeven he, prachtig gewoon
                      Niet voor niets de vetste sportzetels die er bestaan...

Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                      Ik denk niet dat deze hier al stond, ik heb hem toch nog nooit gezien..

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                      Sorry, maar ik vind er niets aan aan dit filmpje...

Het is zo'n all-rounder kar en ze filmen de helft van het filmpje de klinken van de deuren en een beetje V10 gezoem op de achtergrond.

Oorspronkelijk geplaatst door ffreakie Bekijk Berichten
                      komt dat b&o systeem beschikbaar op de rs6?

zoek ergens een prijslijst te vinden (liefst online) want bij de dealer(s) weten ze nog amper van iets
                      Ik hoop het!

BOSE is wel beschikbaar, zoals in de rode RS6 die in Frankfurt stond.

Maar ik weet het nog niet als Bang&Olufsen er zal in te verkrijgen zijn.

Er is tenslotte al een 'extern' merk verkrijgbaar voor de audio.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                        Allemaal mooi en wel.
                        Feit blijft dat ik niet zo graag tussen bakbeesten rondrij.

Maar iedereen koopt natuurlijk wat ie wilt.

En een Cayenne is geen Porsche, maar een lelijk modeverschijnsel
                        Volledig akkoord. Een Cayenne mag dan misschien wel Porsche-waardige prestaties hebben, in mijn ogen in het geen Porsche.

Comment

• Off topic, maar gisteren hoorde ik hier een nieuwe Cayenne turbo zachtjes optrekken, en man wat een simpel geluid, klonk zoooooooo beschaafd Porsche heeft echt een probleem met de sound van hun turbo-modellen.

RS6 is echt geschift Dat vermogen, die prijs, dat verbruik en ik vind een RS4 al te duur in dagelijks ge/verbruik Ik hoop binnen enkele jaren nog een deftige 2dehands RS4 met weinig kms te vinden...of anders maar weer een diesel.

Comment

• bij de a4 bieden ze zowel bose als b&o aan dus waarom niet in de a6...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                              Off topic, maar gisteren hoorde ik hier een nieuwe Cayenne turbo zachtjes optrekken, en man wat een simpel geluid, klonk zoooooooo beschaafd Porsche heeft echt een probleem met de sound van hun turbo-modellen.
                              De oplossing:

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

Zoals meestal klinkt stock té gedempt en té braaf.

Comment

• Dat carbon op de RS6 vind ik nu net lekker. Zeker in de deuren met da licht leder

Comment

Volledig akkoord. Een Cayenne mag dan misschien wel Porsche-waardige prestaties hebben, in mijn ogen in het geen Porsche.
                                  Kan allemaal wel zijn, maar ik zou toch eens willen weten hoeveel hem daadwerkelijk zouden weigeren mochten ze hem morgen onder hun zitvlak geschoven krijgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk Berichten
                                    Kan allemaal wel zijn, maar ik zou toch eens willen weten hoeveel hem daadwerkelijk zouden weigeren mochten ze hem morgen onder hun zitvlak geschoven krijgen...
                                    Geef maar Verkopen die handel en een RS'je kopen

Comment

• Ik had het kunnenn weten hé

Comment

Inderdaad, moesten ze mij dat binnen 2 jaar onder mijn gat schuiven, zou ik het alles behalve niet aannemen!

Maar moest ik hem zelf moeten kopen, zou ik eerder een sportieve Avant opteren dan een Cayenne.

Maar dat wil daarom niet zeggen dat ik zo'n Cayenne afschrijf ofzo, want het is echt wel een mooie kar met de nodige opties! Kijk maar naar die van Rami's vrouw/vriendin(?).

Comment

Ik heb thuis een Cayenne S gehad en reed er regelmatig mee. Leuke wagen that's for sure. Maar een Porsche? Don't think so.

Comment

Working...
                                          X