Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Juist, ik denk dat ik dat donkergroen laat vallen. De wielkassen komen 't mooiste uit in een "middenkleur", zoals dat blauw.
Dat blauw hoef ik wel niet, 'k vermoed dat je dat teveel gaat zien.
Maar wát dan? Daytona? Met terracotta binnenin? Of bordeaux metallic?
Die remschijven, 'k herinner 't me nog. Ik hurkte voor een velg vooraan van die witte, om een piccie te trekken, zag de remschijf en kantelde gewoon *plonk* met m'n voorhoofd tegen de wielkas voorover, zo indrukwekkend is dat.
Het lijkt een beetje op een familiepizza bij Pinocchio, maar dan aangebrand.
Natuurlijk heb je voor dit prijskaartje wel een GT3, schat ik toch ! Al kan je in dat formaat wel geen 4 volwassenen én bagage meenemen, maar wel in een RS6 Avant..
Natuurlijk heb je voor dit prijskaartje wel een GT3, schat ik toch ! Al kan je in dat formaat wel geen 4 volwassenen én bagage meenemen, maar wel in een RS6 Avant..
Zal hij te zien zijn op het salon van Brussel ?
Inderdaad, voor dat geld heb je een GT3. Doe mij maar een RS6 hoor. Als tweede of derde speeltje, dan weer liever de GT3.
Kennis heeft sinds een paar weken zijn nieuwe Porsche.
Heb hem gisteren voor de eerste keer gezien, en het viel mij op dat het zwarte leder donkerder was dan de carbon-inleg. En dat is niet mooi imho
Comment