Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS6 Avant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
    kook

de oude oogde compacter, steviger, gespierder.... de nieuwe RS6 is vét, maar het model waarvan ze hem hebben afgeleid (nieuwe A6 Avant dus) is eleganter en leent zich in mijn ogen minder tot zo een supergespierde variant (optisch dan, ik heb het niet over z'n onderstel en motor ed.!)

Wat niet wil zeggen dat ik er geen wil, maar ik geef matteus gelijk dat de vorige toffer is

Ja, dat is wat ik bedoel. Alleen ben ik te lui om er woorden aan vuil te maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
      ?
      Fok, i've mistaken you for Avantus agáin. Sorry.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
        kook

de oude oogde compacter, steviger, gespierder.... de nieuwe RS6 is vét, maar het model waarvan ze hem hebben afgeleid (nieuwe A6 Avant dus) is eleganter en leent zich in mijn ogen minder tot zo een supergespierde variant (optisch dan, ik heb het niet over z'n onderstel en motor ed.!)

Wat niet wil zeggen dat ik er geen wil, maar ik geef matteus gelijk dat de vorige toffer is
        Ow, dat vind ik niet. Meteen bij de lancering van het nieuwe model had ik iets van: "wanneer ze hier een RS van gaan maken, die gaat vet zijn".

Gewoon omdat hij alleen al breder en stoerder oogt, een A6 vooraan bekeken staat alleen al breder en - subjectief toch - minder hoog als een vorige A6.

Comment

• Ik heb soms wel 'es van "aah, jammer, de oude was cooler", maar ik kan me geen enkele nieuwe auto indenken die ik daadwerkelijk zou laten staan voor het ouder model. Tenzij je gaat shoppen voor een "speelgoedje", uiteraard. Maar als daily? Nee, geef me dan altijd maar de nieuwste. Zo vind ik een E46 touring veel knapper dan een E90 touring, maar moest ik écht een touring gewild hebben, ik zou zeker voor de E90 zijn gegaan, en niet voor een zeer recente E46.

En wat de RS6 betreft : de vorige RS6 is supercool, ja, een fantastische auto, zeker toen (en nu nog, pk's verouderen immers niet). Maar die kan op geen enkele manier tegen de nieuwe op, vind ik. Die is eleganter, oogt natuurlijker, is toch even impressionant, en gewoon veel nieuwer. En krachtiger.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Fok, i've mistaken you for Avantus agáin. Sorry.

Dat wist ik.

Comment

Ik heb soms wel 'es van "aah, jammer, de oude was cooler", maar ik kan me geen enkele nieuwe auto indenken die ik daadwerkelijk zou laten staan voor het ouder model. Tenzij je gaat shoppen voor een "speelgoedje", uiteraard. Maar als daily? Nee, geef me dan altijd maar de nieuwste. Zo vind ik een E46 touring veel knapper dan een E90 touring, maar moest ik écht een touring gewild hebben, ik zou zeker voor de E90 zijn gegaan, en niet voor een zeer recente E46.

En wat de RS6 betreft : de vorige RS6 is supercool, ja, een fantastische auto, zeker toen (en nu nog, pk's verouderen immers niet). Maar die kan op geen enkele manier tegen de nieuwe op, vind ik. Die is eleganter, oogt natuurlijker, is toch even impressionant, en gewoon veel nieuwer. En krachtiger.
              Haal die fancy verlichting van de nieuwe en hij is pakken minder cool, naar mijn goesting.

Comment

• De wielkasten van de nieuwe zijn masterlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                  Haal die fancy verlichting van de nieuwe en hij is pakken minder cool, naar mijn goesting.
                  Euhm, die fancy verlichting is het éérste dat ik permanent zou deactiveren op mijn S6 of RS6. Ik vind het verschrikkelijk, 't maakt er een marginale sjonnie-bak van. In de koplampen, ça va nog, maar zo'n aparte lichtlijst, ie-ieuw.

Maar zoiets is dus duidelijk persoonlijk, some love it, some hate it.

Comment

I admit it, I adore it!!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• DIKKE KAR without further comments...

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                          Fritz regelt dat wel voor ons. 40% korting.
                          • Leftlane (Full black, 20", Ceramic brakes, alcantara) x 2 voor Spillies -> aankoop gebeurt wel door LL.
                          • gTa (tiefgrün metallic, 20" 7-doppelspeichenstyling)
                          • caoimhin (Oakgrün, 20" 7-doppelspeichenstyling, alcantara, sunroof, tankkaart)
                          • Carlito (Full black, Zwart leder, Pianolak, Gunmetal 20")
                          • Tuur Bo (Zwart-zwart, keramiek, 5-spaaksvelgen)
                          • ames (aubergine-amaretto, carbon inleg, 7 spaaks)
                          • Avantus (DONKERgroen, zwart leer/alcantara met anthraciete piping, ceramic brakes)
                          • Challazer(black exterior, black interior, black optics, ceramic brakes, 7spaaks)
                          • BWS (Monzasilber+black optic/carbon-pakket, Black interior/white details, 20' titanium+ceramic+ 19' wintervelgen-> I like the original 'quattro'-look wheels)
                          • Mvl (Daytonagrau Perleffekt, 20", Keramikbremsanlage, zwart leer met lichte accenten, carbon, Sportfahrwerk plus + abonneekaart voor Nordschleife)
                          • Fille (Full Black, Gunmetal20 ", Ceramic brakes, zwart leer/alcantara)
                          • RRD (Donkerblauw pareleffect, zwart leder/alcantara interieur met carbon lijsten, 21'' als dat leverbaar is, keramische remmen, chiptjoening)
                          • Donkergroen,cognac interieurtje met donker hout,20" 5 spaaks,ceramic shit,blanko nummerplaathouder.
                          • Juist dezelfde als Turboman hierboven
                          • 1:18

(weet iemand vanaf wanneer hij geleverd gaat worden?)

Comment

Euhm, die fancy verlichting is het éérste dat ik permanent zou deactiveren op mijn S6 of RS6. Ik vind het verschrikkelijk, 't maakt er een marginale sjonnie-bak van. In de koplampen, ça va nog, maar zo'n aparte lichtlijst, ie-ieuw.

Same here! Dat is wat ik er ook van denk! Al die tijd dacht dat ik de enigste LED-hater was

Comment

• Ik heb nog geen flauw idee wat ik er van moet vinden, maar het is wel handig als "hier-ben-ik-ff-moven-jah" waarschuwing.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                Same here! Dat is wat ik er ook van denk! Al die tijd dacht dat ik de enigste LED-hater was
                                Ik ben ook een LED-hater.

Op de S6 vind ik het nog enigszins gaan, omdat ze onderaan zitten en ze recht zijn.

Die ronde dingen op de R8 en A5 zijn nog duuzd keer lelijker.

Comment

• Hebben jullie er dan zoveel gezien?

Ik heb tot nu toe 3 keer een S6 gezien (waarvan 1 die van Spillies' mum), een S5 zelfs nog niet, enkel A5 3.0 TDI, 2 of 3 keer.

R8 2 keer.

Veel te weinig om een mening te vormen denk ik.

Comment

• Als je in omgeving Turnhout woont zie je van alles in het straatbeeld.

Een S6 is hier niet bepaald exclusief ofzo.
                                    Bij Carlo om de hoek heeft zelfs iemand een Veyron.

Comment

• Oh ja juist, Turnhout. The place were everybody is known by Carlo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                        Oh ja juist, Turnhout. The place were everybody is known by Carlo
                                        ''Een kennis...''

Comment

• I love LEDS

Comment

Working...
                                          X