Is het een kombi?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi RS6 Avant
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenBrabus E V12 S mag ook?
- grotere koffer
- 730pk
- 1100Nm
Vmax van 350
de Brabham RS6 Avant rijdt 352 per uur, en kost wss de helft van zo'n brabus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenpff 350
de Brabham RS6 Avant rijdt 352 per uur, en kost wss de helft van zo'n brabus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenManman die Benz rijders toch...stelletje macho's of wat
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWaarschijnlijk rij je later eindelijk effectief een Benz en vind je d'r misschien geen zak aan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenZal lang heel blijven zo een 4.2 met 800pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWaarschijnlijk rij je later eindelijk effectief een Benz en vind je d'r misschien geen zak aan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenAls je in omgeving Turnhout woont zie je van alles in het straatbeeld.
Een S6 is hier niet bepaald exclusief ofzo.
Bij Carlo om de hoek heeft zelfs iemand een Veyron.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenKga mij morgen dan is op de stoep planten met ne stoel, paraplu & mijne cursus frans
Parkwijk ga je niet veel zien bvb
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichtenen dan is matteus kwaad
integendeel. Dan lach ik je uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenCarlo woont in "tha zone"
Vandaag enkel Aston Vantage en Scaglietti opgemerkt toen ze voorbijkwamen (met nodige sound)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDan geloof je het niet he zak.
Ik ben niet het type dat mensen gaat zitten wijsmaken dat er hier een Veyron rond rijdt, want wat mensen van mij vinden interesseert mij niks.
En ja, er zijn hier mensen met een helikopter in de achtertuin.
Ow, les geleerd vandaag -> Turnhout NIET aanvallen.
Ik geloof je best hoor, alleen ge je me niet wijsmaken dat er een Jumbo in één z'n tuinhuis staat...Last edited by Spillies; 15/01/2008, 20:44.
Comment
Comment