Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS6 Avant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een koppel van 1Nm aan 117.058 toeren per seconde = 1pk

117.058*60 = 7023.5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

die wielkassen mochten echt ng dikkker eh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
        Een koppel van 1Nm aan 117.058 toeren per seconde = 1pk

117.058*60 = 7023.5
        Ah ja da's just, koppel * hoeksnelheid = vermogen
        En dan te zeggen dat ik vandaag sterkteleer heb zitten leren...

Comment

• zo is dat, P= MxW!

Comment

Dat koppel is sowiezo "gemaakt" ja. Zelfde verhaal als bij de B5 RS4 en C5 RS6. De RS4 had 440Nm over een zeer breed plateau, maar na chiptuning ging dat makkelijk naar de 550. De RS6 had van 1950 tot 5600 (6000 voor de plus) een plateau van 560Nm... ook niet immens veel voor een biturbo met 450pk. Chiptuning geeft daarbij echter 700-750Nm. De versnellingsbak wordt gewoon enorm gespaard in standaardtrim. Die bakken moeten immers makkelijk +300k kunnen draaien zonder problemen. Als dat niet prioriteit is, zoals bij de tuners, dan kan er al eens wat meer
            Thanks! Blijkbaar zat ik nog dicht bij!

Dus... hoeveel zou dit blokje écht produceren? V10, 5 liter, FSI, TT,.. minstens 700 Nm.!

Comment

Nu je toch bezig bent, shopt dat es in het zwart.

Zo is ie helemaal perfect!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Ik zou hem in het donkergroen nemen

marginistraal

Dit met bruin natuurleder en carbon inleglijstjes, en ik zeg geen neen. 't zou zelfs kunnen dat ik er een E63 Break voor durf te laten staan

alhoewel die ook wel retevet blijft, zeker als je bij performance studio met carbon prulletjes gaat beginnen.

Comment

• Oeh, hard one.

E 63 T AMG vs. RS6 Avant

Tough choice.

Ik zou voor de RS6 gaan, denk ik. En spijt hebben (wat ook bij 't omgekeerde geval zo zou zijn).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Oeh, hard one.

E 63 T AMG vs. RS6 Avant

Tough choice.

Ik zou voor de RS6 gaan, denk ik. En spijt hebben (wat ook bij 't omgekeerde geval zo zou zijn).
                    in de winter zou ik lachen, als die E63 z'n vermogen hopeloos en tevergeefs probeert kwijt te geraken, en zo niet aan het skigebied geraakt...

Maar als je dan in andere omstandigheden die E63-rijder de baan door z'n zijruit ziet bekijken, zou ik er ook spijt van hebben

Comment

• Autoblog.nl test de Audi RS6 Avant:

Video: http://www.autoblog.nl/archive/2008/...reden-audi-rs6

^^ prachtige lijn

Fotogallerij: http://www.autoblog.nl/singapore/?ga...0Paul%20Ricard

Comment

• Ziet er zalig uit, ding gaat zo te zien flink vooruit, maar die sound is <<< C5 RS6

Comment

Ziet er zalig uit, ding gaat zo te zien flink vooruit, maar die sound is <<< C5 RS6
                          Stock = te gedempt te stil

quasi altijd, er zijn uitzonderingen. (Clubman )

Andere uilaat gaat wonderen doen, of zelfs al gewoon die klepjes permanent laten openen. (als de RS6 er heeft ten minste)

Comment

• Nu ben 'k toch voor 90% zeker dat hij de ZF bak heeft ipv de Aisin uit quasi alle andere VAG-modellen.

Hoor je zo tijdens het opschakelen.

Comment

• Ah zwier daar een Milltek onder en dat zal al heel wat anders klinken.

Comment

• oei

V8>>>>>>>>>>V10.... maar dat hadden we voordien ook al kunnen verwachten

Ik vind 'm zo wel knapper dan dat wit waarin ik hem tot nu toe gezien heb. Maar ook op dat vlak blijft ik de vorige prefereren...

Comment

• 'k Vind die tellers eigenlijk maar wat overstyled... evenals die zwarte pianolak, ziet er niet echt 'duur' uit.

Comment

• Ik vind het wel een knappe wagen, maar ik vind dat hij te weinig 'RS' uitstraalt tov de vorige RS6.

Dat vind ik een beetje spijtig. Boosdoener is dat S-line pakket dat heel hard lijkt op wat de RS6 krijgt.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                    2012-...
                                    '07 BMW 118d

Comment

• Damn dat ding gaat wel vooruit.

Maar wtf.... wat een KAKGELUID.

Oude RS6 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> nieuwe RS6.

by far.

Comment

• enkele van op het salon:

Comment

• risky & tight bussiness

Comment

Working...
                                          X