Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi RS6 Avant
Collapse
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDe remmen zijn er echt zo over gewoon..
Zelfs een Veyron heeft nog niet zo'n grote schijven!
Veyron is dan ook bagger.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
Bummer...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenKon je zelfs niet IN de nieuwe RS6 zitten op't salon?
Bummer...
Mss als je als voldoende potentieel uitziende klant je best doet...
Comment
-
Maar dat vind ik niet zo vreemd.
Wat me wél opviel, is dat de auto er héél gewoon stond, tussen (nouja, tussen... aan de zijkant van de stand dan nog) zoals alle andere auto's er stonden.
Er werd geen aandacht naar getrokken, hij werd niet op podiumke ofzo gezet, of een speciaal standje...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenWat me wél opviel, is dat de auto er héél gewoon stond, tussen (nouja, tussen... aan de zijkant van de stand dan nog) zoals alle andere auto's er stonden.
Er werd geen aandacht naar getrokken, hij werd niet op podiumke ofzo gezet, of een speciaal standje...
De underdog, geen aandacht naar hem trekken maar toch o zo om aandacht aan te geven...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDat verteld juist hoe hij zelf is hé!
De underdog, geen aandacht naar hem trekken maar toch o zo om aandacht aan te geven...
Ja is wel waar. Auto valt totaal niet op.
Maar toch, je verwacht dat een producent toch wel wat aandacht wil trekken naar een nieuwe 'achievement'?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenVeyron is dan ook bagger.
Je kan hem lelijk vinden, maar qua engineering moet dat toch - voor jou? - het summum zijn, niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Je kan hem lelijk vinden, maar qua engineering moet dat toch - voor jou? - het summum zijn, niet?
Ooit had Reynaerde een goed onderschrift.
Het kwam erop neer dan 70% van wat ik zeg zever is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenOoit had Reynaerde een goed onderschrift.
Het kwam erop neer dan 70% van wat ik zeg zever is.
Kerel, da's zo totaal niet waar!
'k Heb al redelijk wat opgepikt van jouw posts hoor! Vooral die AMG shit
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenKerel, da's zo totaal niet waar!
'k Heb al redelijk wat opgepikt van jouw posts hoor! Vooral die AMG shit
matteus kan niet goed om met al zo'n complementjes.
Het meeste blijft zever uiteraard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenKom, kom, nu niet overdrijven hé.
matteus kan niet goed om met al zo'n complementjes.
Het meeste blijft zever uiteraard.
Jij houdt me met beide voetjes mooi op de grond!
Waarvoor dank, Spillies. Wat zou ik doen zonder jou?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenWaarvoor dank, Spillies. Wat zou ik doen zonder jou?Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenZitten jullie maar in jullie audi's en Mercedessen terwijl ik ga feesten met mijn vrienden ipv op de baan te zitten heel de dag.
Succes!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
veyron=bagger
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenveyron=bagger
Ie kan mss er niet uitzien en geen mooi geluid heeft, maar je kan toch niet ontkennen dat deze auto een 'Concorde-moment' is.
Comment
Comment