Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS6 Avant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
    Gast, ge kunt veel zeggen, maar dat is toch té.

Ie kan mss er niet uitzien en geen mooi geluid heeft, maar je kan toch niet ontkennen dat deze auto een 'Concorde-moment' is.
    hij is bagger
    ik heb liever een gallardo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
      hij is bagger

Comment

hij is bagger
        Je bent dan ook een 'player in tha hood' die liever de stoere looks heeft dan de prestaties.

Maar daarom bekijk ik je niet anders hoor...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Je bent dan ook een 'player in tha hood' die liever de stoere looks heeft dan de prestaties.

Maar daarom bekijk ik je niet anders hoor...
          Nee ik kick eerder op het geluid van de gallardo waardoor alles snel lijkt te gaan.

Zelfs als een suzuki swift het geluid van de gallardo maakte had ik dat nog liever.

Comment

• Timo's laastse quote gaat er wel over.

Comment

hij is lelijk, klinkt niet maar heeft wel state of the art technique maar uiteindelijk trekt mij dat helemaal niet aan (alleen maar mensen die kicken om +350 te gaan zoals LL)

veyron=bagger

Tot je er mee rijdt. 't Is niet echt een emotionele auto, eerder gewoon een monument boven alles. Met een Veyron rijden is het toppunt, alsof je in een laboratorium zit.

Maar voor echte passie en thrill koop ik me wel een Zonda ofzo.

Comment

• Voor mij is een Veyron hét summum, maar ik zou 'm vanwege z'n prijs nooit kopen, ook niet als ik het geld had.

1,8 miljoen EUR....dat zijn héél veel projectjes zoals de RS2. Ik zou veeleer voor zoiets gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                  Voor mij is een Veyron hét summum, maar ik zou 'm vanwege z'n prijs nooit kopen, ook niet als ik het geld had.
                  Oh, jawel!

Als je nu die 1,8 miljoen € * voor handen kreeg voor alleen maar een auto(s) te kopen.

Je zou dom zijn om het niet te doen als je al ergens een gewone wagen staan hebt...

Die zalige RS2 projectjes ten spijt, die rijden geen 400...

* hoe kom je daar eigenlijk aan?
                  Een grote 1 miljoen aankoopprijs en mss nog een paar € voor inschrijving ed., maar toch geen 800.000€?

Comment

• Ehm ofwel 1 Veyron ofwel pakweg een LP640 + RS6 + nog wat lekkers (ga zelf maar na wat je met zoveel geld allemaal kan kopen!) dan heb ik snel gekozen.

Comment

Oh, jawel!

Als je nu die 1,8 miljoen € * voor handen kreeg voor alleen maar een auto(s) te kopen.

Je zou dom zijn om het niet te doen als je al ergens een gewone wagen staan hebt...

Die zalige RS2 projectjes ten spijt, die rijden geen 400...

* hoe kom je daar eigenlijk aan?
                      Een grote 1 miljoen aankoopprijs en mss nog een paar € voor inschrijving ed., maar toch geen 800.000€?
                      Als ik "slecht" 1,8 miljoen euro krijg koop ik daar tot mijn grote spijt geen Veyron mee. Met dat geld koop ik liever enkele superexclusieve wagens, zo kan je wat afwisselen. vb Murcielago, Arnage, RS6 en ga zo maar door.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                        Als ik "slecht" 1,8 miljoen euro krijg koop ik daar tot mijn grote spijt geen Veyron mee. Met dat geld koop ik liever enkele superexclusieve wagens, zo kan je wat afwisselen.
                        Dit is ook mijn mening.

Zoals een ruimere RS 6 Avant, een luxe RR, Bentley, nog een sportwagen ofzo.. Keuze genoeg

Want voor die 400 km/h moet je het niet doen, de kans dat je dit haalt is klein (muv circuits dan). En 300-320 is volgens mij al méér dan snel genoeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                          Ehm ofwel 1 Veyron ofwel pakweg een LP640 + RS6 + nog wat lekkers (ga zelf maar na wat je met zoveel geld allemaal kan kopen!) dan heb ik snel gekozen.
                          Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                          Als ik "slecht" 1,8 miljoen euro krijg koop ik daar tot mijn grote spijt geen Veyron mee. Met dat geld koop ik liever enkele superexclusieve wagens, zo kan je wat afwisselen. vb Murcielago, Arnage, RS6 en ga zo maar door.
                          Ewel, écht, bij mij weegt dit niet op.

Hoe graag ik ook een RS4 Avant Black zou hebben en een Sport Quattro en een Porsche en een ...

Gewoon, je zit dan in al je verschillende topbolides, maar je weet toch dat er nog iets 'meer' is.

Gewoon, het is allemaal IMO natuurlijk, maar als je de kans zou hebben om dit masterpiece in handen te krijgen zou ik alleen maar durven toehappen.

Alle andere zotte bakken ten spijt...

Comment

• Als je die in de prak rijdt kan je met het veloke de baan op

Dan geef ik je misschien een lift in m'n Arnage

Comment

Als je die in de prak rijdt kan je met het veloke de baan op

Ik ga denk ik vanavond nog een toerke gaan doen met mn vélo en hem crashen.

Zou je me dan ook willen komen halen?

Comment

Als je die in de prak rijdt kan je met het veloke de baan op

Ja, OK, dat zou wel lief zijn.

Maar op de autobahn 's nachts zal ik u voorbijsteken in uw Arnage en je zal uw voelen zoals je in de R8 zit.

Audi R8 vs Bugatti Veyron.This ist not a race you see only how fast the Veyron is!!!

En dat is niet lief!

Comment

Ja, OK, dat zou wel lief zijn.

Maar op de autobahn 's nachts zal ik u voorbijsteken in uw Arnage en je zal uw voelen zoals je in de R8 zit.

Audi R8 vs Bugatti Veyron.This ist not a race you see only how fast the Veyron is!!!

En dat is niet lief!
                                  En na 12 minuten ofzo is uw brandstof op en rij ik op m'n gemak met mijn Arnage T voorbij terwijl jij op je tankwagen staat te wachten

Ahja dat is een persoonlijke keuze, hoe zeer ik ook een Veyron zou willen zou ik het niet kunnen om meer dan 10 exclusieve wagens te laten staan voor een Veyron.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                                    Ik ga denk ik vanavond nog een toerke gaan doen met mn vélo en hem crashen.

Zou je me dan ook willen komen halen?
                                    Dat zal dan wel slechts met een simpele kar van een A8 zijn
                                    Last edited by ; 25/01/2008, 22:58.

Comment

Dat zal dan wel slechts met een simpele kar van een A8 zijn
                                      Zelfs een A8 zou goed zijn

Maar als de Arnage geleverd wordt, laat me iets weten. Zodat ik optijd mn vélo kan crashen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                        Ehm ofwel 1 Veyron ofwel pakweg een LP640 + RS6 + nog wat lekkers (ga zelf maar na wat je met zoveel geld allemaal kan kopen!) dan heb ik snel gekozen.
                                        Echt hé.

Je zou oerdom moeten zijn om, als je toevallig 1,8 miljoen hebt, ook 1,8 miljoen uit te geven aan één auto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                          Echt hé.

Je zou oerdom moeten zijn om, als je toevallig 1,8 miljoen hebt, ook 1,8 miljoen uit te geven aan één auto.
                                          So true, om een Veyron te kopen moet je minstens 10 keer rijker zijn vind ik.

Comment

Working...
                                          X