Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
hij is lelijk, klinkt niet maar heeft wel state of the art technique maar uiteindelijk trekt mij dat helemaal niet aan (alleen maar mensen die kicken om +350 te gaan zoals LL)
veyron=bagger
Tot je er mee rijdt. 't Is niet echt een emotionele auto, eerder gewoon een monument boven alles. Met een Veyron rijden is het toppunt, alsof je in een laboratorium zit.
Maar voor echte passie en thrill koop ik me wel een Zonda ofzo.
Ehm ofwel 1 Veyron ofwel pakweg een LP640 + RS6 + nog wat lekkers (ga zelf maar na wat je met zoveel geld allemaal kan kopen!) dan heb ik snel gekozen.
Als je nu die 1,8 miljoen € * voor handen kreeg voor alleen maar een auto(s) te kopen.
Je zou dom zijn om het niet te doen als je al ergens een gewone wagen staan hebt...
Die zalige RS2 projectjes ten spijt, die rijden geen 400...
* hoe kom je daar eigenlijk aan?
Een grote 1 miljoen aankoopprijs en mss nog een paar € voor inschrijving ed., maar toch geen 800.000€?
Als ik "slecht" 1,8 miljoen euro krijg koop ik daar tot mijn grote spijt geen Veyron mee. Met dat geld koop ik liever enkele superexclusieve wagens, zo kan je wat afwisselen. vb Murcielago, Arnage, RS6 en ga zo maar door.
Als ik "slecht" 1,8 miljoen euro krijg koop ik daar tot mijn grote spijt geen Veyron mee. Met dat geld koop ik liever enkele superexclusieve wagens, zo kan je wat afwisselen.
Dit is ook mijn mening.
Zoals een ruimere RS 6 Avant, een luxe RR, Bentley, nog een sportwagen ofzo.. Keuze genoeg
Want voor die 400 km/h moet je het niet doen, de kans dat je dit haalt is klein (muv circuits dan). En 300-320 is volgens mij al méér dan snel genoeg
Ehm ofwel 1 Veyron ofwel pakweg een LP640 + RS6 + nog wat lekkers (ga zelf maar na wat je met zoveel geld allemaal kan kopen!) dan heb ik snel gekozen.
Als ik "slecht" 1,8 miljoen euro krijg koop ik daar tot mijn grote spijt geen Veyron mee. Met dat geld koop ik liever enkele superexclusieve wagens, zo kan je wat afwisselen. vb Murcielago, Arnage, RS6 en ga zo maar door.
Ewel, écht, bij mij weegt dit niet op.
Hoe graag ik ook een RS4 Avant Black zou hebben en een Sport Quattro en een Porsche en een ...
Gewoon, je zit dan in al je verschillende topbolides, maar je weet toch dat er nog iets 'meer' is.
Gewoon, het is allemaal IMO natuurlijk, maar als je de kans zou hebben om dit masterpiece in handen te krijgen zou ik alleen maar durven toehappen.
Audi R8 vs Bugatti Veyron.This ist not a race you see only how fast the Veyron is!!!
En dat is niet lief!
En na 12 minuten ofzo is uw brandstof op en rij ik op m'n gemak met mijn Arnage T voorbij terwijl jij op je tankwagen staat te wachten
Ahja dat is een persoonlijke keuze, hoe zeer ik ook een Veyron zou willen zou ik het niet kunnen om meer dan 10 exclusieve wagens te laten staan voor een Veyron.
Echt hé.
Je zou oerdom moeten zijn om, als je toevallig 1,8 miljoen hebt, ook 1,8 miljoen uit te geven aan één auto.
Comment