Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Jah in NL kosten alle modellen minstens de helft meer. Schandalig! En absurd eigenlijk.
Niet elke auto kost daar de helft meer. Sommige zijn zelfs goedkoper dan in België. Veel luxe-wagens hebben in Nederland ook een meer uitgebreide standaarduitrusting.
Niet elke auto kost daar de helft meer. Sommige zijn zelfs goedkoper dan in België. Veel luxe-wagens hebben in Nederland ook een meer uitgebreide standaarduitrusting.
Geef dan eens een voorbeeld van een auto die nieuw goedkoper is in NL?
In TopGear-magazine staat elke keer een prijslijst van alle nieuwe auto's in NL en daarnaast in BE.
Geef dan eens een voorbeeld van een auto die nieuw goedkoper is in NL?
In TopGear-magazine staat elke keer een prijslijst van alle nieuwe auto's in NL en daarnaast in BE.
Lees eerst eens "Belgische prijzen" op pagina 11 van Top Gear augustus. De Belgische prijzen zijn minder up-to-date dan de Nederlandse.
De prijzen in Nederland zijn duurder maar niet allemaal. Ik heb nu niet meteen zin om de Belgische en Nederlandse prijzen en uitrusting met elkaar te gaan vergelijken.
Blijft een dikke break...
Al zou ik eerder gaan voor een mercedes C63 AMG Estate: ook genoeg ruimte, trekt ook van 0-100= 4,6 sec, heeft ook een top van 280 (met dat pakket) en kost een pak minder...
Blijft een dikke break...
Al zou ik eerder gaan voor een mercedes C63 AMG Estate: ook genoeg ruimte, trekt ook van 0-100= 4,6 sec, heeft ook een top van 280 (met dat pakket) en kost een pak minder...
Comment