Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS6 Avant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heeft deze wagen ook een skiluik dat kan afgebroken worden door HighWayMan???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
      Heeft deze wagen ook een skiluik dat kan afgebroken worden door HighWayMan???
      of was het nu stoptic?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
        achja, laten we het gewoon over de nieuwe RS hebben. Discutie's diesel/benzine geraken toch nooit uitgepraat...

Maar toch , als ik met 320d rij (150pk-320nm) of met mijn 320i (150pk?-190nm) kan ik een mooie vergelijking maken

320d: snel zonder al te veel emotie, een driftje kun je vergeten (turbogat, slechte koppelkromme...)
        320i: traag maar toch meer rijplezier als de diesel...

Er is niks mis mee met te discussiëren, daarom zitten we op een autoforum.

Er worden gewoon te vaak meningen voor waar aangezien hier, de twee woorden "ik vind" ervoor zouden vaak niet misstaan.

En nu ga'k richting Fresse...met een naft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
          Met een diesel boven de 163pk heb ik nog niet zelf gereden nee, maar iig... alles tot daar vind ik wel leuk voor de eerste 5min, maar daarna ben ik ze beu omdat ze zo "saai" zijn Er stroomt geen adrenaline door m'n bloed als je zo'n diesel afragt. Een naft (die een knap geluid maakt) de sporen geven is veel meer rewarding imo.
          diesel saai?

Dan heb jij nooit slOpel gereden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            diesel saai?

Dan heb jij nooit slOpel gereden

Om de één of andere reden krijg ik eerder de indruk dat dat niet aan die slOpel lag...

Comment

• I ADORE them uitgeklopte wielkasjes

En bij uitbreiding de rest van die machine
              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• faaaaaaaaaaaaack!!! had ik dat geweten had ik mijn bestelling nooit of te nimmer geannuleerd

Maja, spijt komt te laat. Misschien als de cijfers na het 1e kwartaal uitstekend zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ffreakie Bekijk Berichten
                  faaaaaaaaaaaaack!!! had ik dat geweten had ik mijn bestelling nooit of te nimmer geannuleerd

Maja, spijt komt te laat. Misschien als de cijfers na het 1e kwartaal uitstekend zijn
                  Jammer.

Wat had je in de plaats besteld?
                  Of helemaal niets?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                    Jammer.

Wat had je in de plaats besteld?
                    Of helemaal niets?
                    momenteel nog niets. In het leven moet je bepaalde keuzes maken é...
                    Het zal wel kriebelen dus wie weet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                      Mo fack, check die diffussors...

Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                      Ik zal hier eens even ingaan op de discutie remmen:

1 het gaat om een productie auto voor dag dagelijks gebruik; Ontwikkelingskosten moeten rendabel gemaakt worden over x aantal voertuigen;
                      De standaard schijven zijn meer dan voldoende voor dit soort gebruik; Al die artikels waar ze zitten te memmen over de M3 en zijn remmen .. B***shi* dat zijn neuters; of net als je kritische film recensisten (of zo iets) hebt .. het is makkelijk iets af te kraken, zeker wanneer je gefrustreerd bent dat jij niet één van de ontwikkelaars van de auto was ..

2 ikzelf heb Mov'it remmen geplaatst; Why? NIET omdat de standaard remmen niet voldoen, NIET omdat ik fading heb..
                      Waarom wel omdat ik zo ne zot ben geweest .. die effectief het uiterst wil wanneer je sporadisch eens het circuit op zoekt ..
                      Eigenlijk om heel eerlijk te zijn; De standaard remmen zijn veel comfortabeler en bij nat zelfs beter!!!!
                      Voor het extra remgeweld betaal je een dure prijs .. + moet je ermee kunnen leven dat EN je banden meer afzien EN je piep geluidjes hebt en van tijd tot tijd trillingen ..
                      Maar het klopt eens ze warm staan = zotte rempower..

Maar een andere waarheid is deze: Met zulk een remsysteem heb je discipline nodig om het te onderhouden: zien dat er geen remstof in de perforaties blijft zitten, de schijven en blokjes controleren om de 2000 km .. enz .. maw NOT DUMMIE PROOF!!

Met deze kom ik dus terug op de remmen ontwikkeld door de fabrikant zelf .. deze moeten haast dummie proof zijn .. geef eerlijk toe; zelfs hier onder autofreaks .. wie kuist zijn remmen met de compressor zodanig dat de remstof weg is? Ge zult ze hier op één hand kunnen tellen;

Fermer is dat Audi en Porsche die keramische schijven voor freaks aanbieden!

Wil je een circuit wagen .. koop dan iets licht en wat ervoor gemaakt is!

De RS6 is een bom een lekker geval net zoals de M5 dat ook is en de E63 eveneens.
                      Elk heeft zijn doelgroep elk heeft zijn voor en nadelen .. en degene die de mogelijkheid hebben zulke wagens te kopen zijn in 85% van de gevallen niet eens bezig met de discutie of denken niet eens na over deze redevoering! Die kopen de wagen uit prestige punt uit

Greets

Nas

Perfect verwoord zoals het is!!

Natuurlijk als je je motor tuned zoals bij LL zal je 'betere' remmen nodig hebben dan de standaard remmen, maar dat buiten beschouwing gelaten.

Ik vind dat de S6 z'n remmen méér dan voldoen, we hebben er natuurlijk nog niet de Ring mee gereden, maar het is ook niet dat m'n moeder bompastyle rijdt.

Maar zoals Nas het zij, het is afhankelijk van situatie tot situatie!

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                      Maar bon: met welke andere wagen kun je

én de halve familie meenemen
                      én je vreselijk snel verplaatsen
                      én meubels verhuizen
                      én in alle comfort van luxe genieten
                      én je af en toe eens op de Ring amuseren
                      enz...

edit: én in de sneeuw bergop vooruit raken ( anders krijg ik als eerste antwoord AMG kombi's of M tourings )

?
                      én één van de understatement bakken is.
                      én je (die Bugatti en andere exoten buiten beschouwing gelaten) kan laten staan aan de lichten.
                      én zo'n prachtige LED's hebben.
                      én bij de mensen (jan modaal en jos met de pet ed.) mee kunt komen.

Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                      Mo fack...

Dat afgeplat stuurtje...

Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                      Wacht nog maar even; er bestaat nog altijd iets zoals RS6 Plus
                      Voor wanneer?

De facelift of ook vroeger?

Ik was er trouwens bijna van overtuigd dat de RS6 maar ging komen bij de facelift zoals bij de vorige.

Niet dus, maar ik ben er zeker niet minder blij om!!

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                      Dat +

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                      De shadowlook van deze...

Shopje???

Oorspronkelijk geplaatst door Freud Bekijk Berichten
                      *zucht*

LEKKOR

Die A8 is bijna afgeschreven, eens voorstellen?!

Oorspronkelijk geplaatst door ffreakie Bekijk Berichten
                      momenteel nog niets. In het leven moet je bepaalde keuzes maken é...
                      Het zal wel kriebelen dus wie weet...
                      De RS6 plus komt nog he, niet getreurd...

Comment

• Alle ogen zullen nu gericht zijn op de RS6. Wat een pracht van een wagen. En die cijfers zijn veel belovend Yess, eindelijk is de M5 heerschappij ten einde!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy Bekijk Berichten
                          Alle ogen zullen nu gericht zijn op de RS6. Wat een pracht van een wagen. En die cijfers zijn veel belovend Yess, eindelijk is de M5 heerschappij ten einde!!

Tot er een nieuwe komt

Comment

Shopje???
                            Yep.

Comment

• geen woorden voor seg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                Yep.
                                - Posted 10 hours ago -

...

Of moet ik het doen?

Comment

• wel jammer dat ie meer dan 2 ton weegt

Comment

• Prachtige auto maar de vermogenswedloop gaat onverminderd verder

Dat afgeplat stuur vind ik persoonlijk helemaal niet mooi, laat staan praktisch voor een auto die vooral gemaakt is om met een belachelijke snelheid kilometers te vreten. Dat je zo'n stuur in een F1 stopt waar je knieen ter hoogte van je neus zitten, dat kan ik begrijpen, misschien zelfs in een TT, maar in een RS6 ?

Tenslotte vind ik de kar van Leftlane meer karakter hebben dan de nieuwe. Ik vind de oude RS6 veel stoerder, gemener ook. De nieuwe is zo.... steriel

Maar ach, een testritje in een nieuwe RS6 zal ongetwijfeld een zalige glimlach op het gezicht toveren
                                    Zij die er ooit één zullen bezitten zijn gelukzakken

Comment

- Posted 10 hours ago -

...

Of moet ik het doen?
                                      Sorry ik heb het niet begrepen. Moet ik iets shoppen? Zwart met shadowlook zeker?

Comment

Sorry ik heb het niet begrepen. Moet ik iets shoppen? Zwart met shadowlook zeker?
                                        Je hebt me door!

Jij doet dat toch zo goed en ik heb er geen verstand van.

Comment

Sorry ik heb het niet begrepen.
                                          Ah, nu begrijp ik wat jij niet begreep.

Jij dacht dat ik vroeg of deze 2 foto's een shop waren.

Dat wist ik wel hoor!

Ik vroeg gewoon of iemand (en meer specifiek gericht op jou) dat ie het kon shoppen.

Fantoomzwart én shadowlook.

Comment

Working...
                                          X