Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik verzamel alles, maar dan ook alles wat met auto's te maken heeft sinds ik een jaar of 10 was. de laatste jaren is 't geminderd, omdat recente auto's me koud laten.
Ik begin er gewoon niet aan want ik ken mezelf: het zou niet stoppen...
De eerste auto van mijn ouders, maar dan wel in het groen en met een bescheiden 1300 onder de motorkap. Het is de mooiste auto die ze ooit gehad hebben, maar volgens hen ook de allerslechtste. Ze hebben hem nieuw gekocht en waren content toen ze er vanaf waren.
Heb enkele automagazines uit de jaren '80, en die reclames zijn natuurlijk om je te bescheuren, in vergelijking met nu.
Heb 'n opmerkelijke gevonden van de Mercedes 190E 2.3-16V... Ken ze niet vanbuiten, maar 't is iets in de aard van:
Kom zijn 185 paarden allemaal uitlaten, kom hem testen en schiet naar 100 in 8,5 seconden!!
Heb enkele automagazines uit de jaren '80, en die reclames zijn natuurlijk om je te bescheuren, in vergelijking met nu.
Heb 'n opmerkelijke gevonden van de Mercedes 190E 2.3-16V... Ken ze niet vanbuiten, maar 't is iets in de aard van:
Kom zijn 185 paarden allemaal uitlaten, kom hem testen en schiet naar 100 in 8,5 seconden!!
Comment