Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
die lift is dan ook onderdeel van de beste parkeergarage in heel Antwerpen. niks geautomatiseerd, geen geklier met kaarten die gevalideerd moeten worden, geen flashy slagboom-toestanden... gewoon een eerlijke, correcte en vriendelijke service. meer moet dat niet zijn.
op dit moment rijd ik met m'n bureaustoel een beetje heen en weer. ik denk dat ik al zowat elke auto van de firma daar heb binnengereden, op onregelmatige tijdstippen dan nog wel.
Ik voel mij ineens familie ofzo :p
Volgens mij heb je mijn moeder gekend, als je er al zo lang klant bent. Een redelijk kleine met een bril, die vroeger (ondertussen denk ik al zo'n 5 jaar geleden) vooral in de voormiddag "de parking deed".
die lift is dan ook onderdeel van de beste parkeergarage in heel Antwerpen. niks geautomatiseerd, geen geklier met kaarten die gevalideerd moeten worden, geen flashy slagboom-toestanden... gewoon een eerlijke, correcte en vriendelijke service. meer moet dat niet zijn.
Zeker bedankt voor het onrechtstreekse compliment Ik bedenk juist dat mijn moeder mij al eens heeft verteld dat er al (een) klant(en) van die borden wilden kopen, nu weet ik natuurlijk niet of dat over u was of dat er nog andere liefhebbers waren
Zeker bedankt voor het onrechtstreekse compliment Ik bedenk juist dat mijn moeder mij al eens heeft verteld dat er al (een) klant(en) van die borden wilden kopen, nu weet ik natuurlijk niet of dat over u was of dat er nog andere liefhebbers waren
overal waar ik zo'n dingen zie, probeer ik ze mee te krijgen, desnoods mits het achterlaten van wat geld.
Wat is den hildiaar? Het is in de Molenstraat in Antwerpen....en da was ni als reclame bedoeld ofzo hoor
jammer voor je nonkel, maar vandaag was er plaats voor de deur van de griffie, en 'k moest enkel een vonnis hebben voor de deurwaarder. 'ie heeft dus niks verdiend aan mij. volgende keer zal ik nog effe een koffietje gaan drinken om de tijd wat te rekken.
Comment