Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oude reclame/advertenties
Collapse
X
-
De eerste auto van mijn ouders, maar dan wel in het groen en met een bescheiden 1300 onder de motorkap. Het is de mooiste auto die ze ooit gehad hebben, maar volgens hen ook de allerslechtste. Ze hebben hem nieuw gekocht en waren content toen ze er vanaf waren.
Comment
-
Heb enkele automagazines uit de jaren '80, en die reclames zijn natuurlijk om je te bescheuren, in vergelijking met nu.
Heb 'n opmerkelijke gevonden van de Mercedes 190E 2.3-16V... Ken ze niet vanbuiten, maar 't is iets in de aard van:
Kom zijn 185 paarden allemaal uitlaten, kom hem testen en schiet naar 100 in 8,5 seconden!!
Enfin, 't is er maar een stukje uit omdat ik het niet vanbuiten ken, maar soort aansporingen zou nu vollédig uit den boze zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LotuzzzHeb enkele automagazines uit de jaren '80, en die reclames zijn natuurlijk om je te bescheuren, in vergelijking met nu.
Heb 'n opmerkelijke gevonden van de Mercedes 190E 2.3-16V... Ken ze niet vanbuiten, maar 't is iets in de aard van:
Kom zijn 185 paarden allemaal uitlaten, kom hem testen en schiet naar 100 in 8,5 seconden!!
Enfin, 't is er maar een stukje uit omdat ik het niet vanbuiten ken, maar soort aansporingen zou nu vollédig uit den boze zijn...A Twist of the Wrist
Comment
-
-
-
Advertentie uit de USA voor de Rover Sterling (800) met een toffe en juiste tekstBijgevoegde Bestanden
Comment
Comment