Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
In 1968 kwam Mazda met een luxe wagen in de hoge middenklasse. De 1500/1800.
Gooide naar het schijnt hoge ogen in Europa toen hij uitkwam voor zijn kwaliteit en zijn prijs onder 200.000 BEF.
Kwam zowel in sedan als in wagon-versie.
1969: De 1200/R100: behoorde tot de compacte middenklasse en werd daarom ook in Japan de 'Familia' genoemd. Heeft ook de wankelmotor meegekregen. Ieder wagen met een R-variant heeft die wankelmotor meegekregen
Heb indertijd nog zo ene staan gehad,vader Mazdafanaat dacht mij daarmee te doen rijden toen ik 18j was.Wou hem niet kon het toen niet echt waarderen.18 hé.De 1200 familia.
Heb indertijd nog zo ene staan gehad,vader Mazdafanaat dacht mij daarmee te doen rijden toen ik 18j was.Wou hem niet kon het toen niet echt waarderen.18 hé.De 1200 familia.
Moest ik in jouw geval zijn, twijfelde ik iedere minuut van de dag om toch geen koord te gaan kopen.
Comment