FD3S is zo zalig he, maar das al geen oldtimer meer. FC3S dan. lekker hoekig en schoon in beeld gebracht in Initial D
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
oldtimer MAZDA
Collapse
X
-
-
-
Topic terug eens naar boven halen.
Oldi-Mazda's.
bron:Mazda
Comment
-
-
-
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenik ga zondag een 78'er 323 bezoeken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenIn 1968 kwam Mazda met een luxe wagen in de hoge middenklasse. De 1500/1800.
Gooide naar het schijnt hoge ogen in Europa toen hij uitkwam voor zijn kwaliteit en zijn prijs onder 200.000 BEF.
Kwam zowel in sedan als in wagon-versie.
1969: De 1200/R100: behoorde tot de compacte middenklasse en werd daarom ook in Japan de 'Familia' genoemd. Heeft ook de wankelmotor meegekregen. Ieder wagen met een R-variant heeft die wankelmotor meegekregen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenHeb indertijd nog zo ene staan gehad,vader Mazdafanaat dacht mij daarmee te doen rijden toen ik 18j was.Wou hem niet kon het toen niet echt waarderen.18 hé.De 1200 familia.
Moest ik in jouw geval zijn, twijfelde ik iedere minuut van de dag om toch geen koord te gaan kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
Moest ik in jouw geval zijn, twijfelde ik iedere minuut van de dag om toch geen koord te gaan kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenOm een Mazda naar de garage te trekken of wat?
Comment
Comment